eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Wymiana krat zabezpieczających kanały wzdłuż elewacji, krat zabez-pieczających otwory okienne i wsypy piwniczne, wymian stolarki okiennej na wieży ratuszowej oraz zamontowanie na gzymsach systemu ochrony przed ptactwem w ramach zadaniaRewitalizacja budynk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Sulechów: Wymiana krat zabezpieczających kanały wzdłuż elewacji, krat zabez-pieczających otwory okienne i wsypy piwniczne, wymian stolarki okiennej na wieży ratuszowej oraz zamontowanie na gzymsach systemu ochrony przed ptactwem w ramach zadania: Rewitalizacja budynku ratusza z kolorystyką (wraz z wymiana polbruku na bruk wokół budynku).
Numer ogłoszenia: 405524 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 378096 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana krat zabezpieczających kanały wzdłuż elewacji, krat zabez-pieczających otwory okienne i wsypy piwniczne, wymian stolarki okiennej na wieży ratuszowej oraz zamontowanie na gzymsach systemu ochrony przed ptactwem w ramach zadania: Rewitalizacja budynku ratusza z kolorystyką (wraz z wymiana polbruku na bruk wokół budynku)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie prac remontowo-budowlanych w obrębie budynku ratusza w Sulechowie tj. wymianę stolarki okiennej na wieży ratuszowej, wykonanie i montaż krat zabezpieczających kanały wentylacyjne wokół budynku ratusza, wykonanie i montaż krat zabezpieczających otwory okienne i wsypy piwniczne, montaż na gzymsach elewacyjnych systemu ochrony przed ptactwem, korektę wysokości kanałów wentylacyjnych, przemurowanie górnej części wsypów piwnicznych 2. Zakres robót do wykonania to w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe:: a) demontaż istniejących krat kanałowych i wsypów do okien piwnicznych ok. 25,80 m2, b) demontaż stolarki okiennej na wieży ok. 10,90 m2 (16 szt.), c) skucie części kanałów wentylacyjnych w celu korekty ich wysokości ok. 0,60 m3, d) rozbiórka części górnej wsypów piwnicznych z cegły ok. 0,60 m3. e) skucie betonu przy wsypach piwnicznych ok. 1,80 m3. 2) roboty budowlane: a) uzupełnienie betonu w celu wyrównania i korekty wysokości kanałów wentylacyjnych ok. 0,80 m3, b) podmurowanie otworów wsypów i okien piwnicznych ok. 0,60 m3, c) uzupełnienie ścianek o grubości ? cegły ok. 6,40 m2, d) montaż krat kanałów wentylacyjnych z profili kształtowych cynkowanych na gorąco ok. 23,20m2, e) montaż krat wsypów i okien piwnicznych z profili kształtowych cynkowanych na gorąco ok. 25,80 m2, f) montaż stolarki okiennej z drewna klejonego na wieży ok. 10,90 m2 (16 szt.) - okna rozwierane, kolor biały, szyby o wsp. K=1.1, listwy i okucia standardowe, g) montaż na klej (płynny gwóźdź) ochrony przed ptactwem - systemu E4 w formie seg-mentów z kolców o średnicy 1,3 mm, długości 10 cm, wykonanych ze stali nierdzewnej mocowanych do listwy z poliwęglanu ok. 292,0 m, h) wywiezienie gruzu ok. 3,00 m3 3. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany opracowany przez Pana mgr inż. Antoniego Drozda i Pana inż. Zbigniewa Szklarza. 4. Zadanie, o którym mowa w ust. 1 powyżej, realizowane będzie na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1139 z dnia 23.10.2009 r. Starosty Zielonogórskiego. 5. Wartość przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie projektu budowlanego, przedmiaru robót oraz innych danych np. uzyskanych w czasie wizji lokalnej w terenie. 6. Wykonawca musi uwzględnić: 1) wywiezienie gruzu i innych materiałów rozbiórkowych - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowa-nie na składowisku odpadów oraz utylizację - dotyczy tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów; Wykonawca winien posia-dać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada; 2) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadują-cych, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróce-niem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy. 3) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie zobowiązuje się do wskazania nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. 4) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków 7. Wykonawca może przewidzieć wykonanie zamówienia za pomocą podwykonawców. 8. Wykonawca zrealizuje roboty określone w punktach powyżej z materiałów i urządzeń własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zamówienia należy uwzględnić w cenie oferty. Wykonawca winien uzgadniać z Zamawiającym rodzaj i kolory materiałów wykończeniowych. 9. Wykonawca w trakcie realizacji robót musi zapewnić dostęp pracownikom urzędu i interesantom do budynku i pomieszczeń biurowych w godzinach urzędowania. 10. Części robót wskazanych przez Zamawiającego należy wykonywać po godzinach pracy Urzędu Miejskiego Sulechów lub w dni wolne od pracy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 54881.93 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe DUSZYŃSKI, ul. Poznańska 19, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 54881.93
  • Oferta z najniższą ceną: 54881.93 oferta z najwyższą ceną: 54881.93
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.