Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-12
Częstochowa: DOSTAWA I MONTAŻ LAMPY Z PRZEWODAMI WYSOKIEGO NAPIĘCIA DO TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO SIEMENS SOMATOM SENSATION DO ZAKŁADU RADIOTERAPII WRAZ Z WYKONANIEM TESTÓW AKCEPTACYJNYCH DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE, UL. BIALSKA 104-118.
Numer ogłoszenia: 4054 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny , ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, faks 034 3651756.
- Adres strony internetowej zamawiającego: -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ LAMPY Z PRZEWODAMI WYSOKIEGO NAPIĘCIA DO TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO SIEMENS SOMATOM SENSATION DO ZAKŁADU RADIOTERAPII WRAZ Z WYKONANIEM TESTÓW AKCEPTACYJNYCH DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE, UL. BIALSKA 104-118..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż lampy z przewodami wysokiego napięcia do tomografu komputerowego SIEMENS SOMATOM SENSATION do Zakładu Radioterapii wraz z wykonaniem testów akceptacyjnych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie, ul. Bialska 104-118 - w ilości 1 sztuki - określony w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 2.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji nie krótszej niż 12 miesięcy na lampę i przewody. 3.Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i musi być wyprodukowany po 01 stycznia 2011 roku. 4.Tam gdzie w przedmiocie zamówienia zostało wskazane (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazanie normy, o której mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych - pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami określonymi w niniejszej SIWZ. 5.Warunkiem dopuszczenia oferty równoważnej jest kompatybilność części zamiennych do posiadanego przez Zamawiającego tomografu komputerowego typu SOMATON SENSATION firmy SIEMENS. W przypadku zaoferowania oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszelkich strat związanych z ewentualnymi awariami i uszkodzeniami tomografu komputerowego powstałymi na wskutek zamontowanych części. W tym celu zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o treści: Oświadczam, że pokryje wszelkie straty powstałe na skutek zamontowania i funkcjonowania równoważnych części zamiennych do tomografu komputerowego typu SOMATON SENSATION. 6.Wykonawca zobowiązany będzie do odebrania i utylizacji zdemontowanych części zamiennych na własny koszt. 7.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.11.50.00-9 - Urządzenia do tomografu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.50.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na Załączniku Nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych dostaw (co najmniej 2 dostaw) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (każda z dostaw o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - według wzoru Załącznika Nr 7 do SIWZ - druk Wiedza i doświadczenie. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - kwalifikacje - zawarte w druku OFERTA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiadający potencjałowi kadrowemu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony wg Załącznika Nr 8 do SIWZ - druk Osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na Załączniku Nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Dokument dopuszczający oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej: Deklaracja Zgodności. 4. Wypełniony formularz cenowy - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 5. Wypełniony formularz przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że pokryje wszelkie straty powstałe na skutek zamontowania i funkcjonowania równoważnych części zamiennych do tomografu komputerowego typu SOMATOM SENSATION - - jeżeli dotyczy - Oświadczenie sporządza Wykonawca.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. NMP, 42-200 Częstochowa, ul. Bialska 104-118, Dział Zamówień Publicznych, pok. 310, II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. NMP, 42-200 Częstochowa, ul. Bialska 104-118, Kancelaria Zamawiającego, pok. 356, II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Sukcesywne, kompleksowe świadczenie usług cateringowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przebudowa nawierzchni ulicy Torowej w Częstochowie III etap - BO (Podniesienie parametrów technicznych poprzez wzmocnienie konstrukcji nawierzchni ul. Torowej)
- Zakup wraz z dostawą dwóch samochodów osobowych typu SUV na potrzeby Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Częstochowie
- Sukcesywne dostawy konserw mięsnych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 907 od km 6+990-7+840 w miejscowości Leśniaki, gmina Konopiska
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i kotła gazowego w budynku Miejskiego Przedszkola nr 25 przy ul. Wittiga 1 w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup tomografu optycznego dla Poradni Okulistycznej w SPZZOZ w Pionkach
- Zakup i dostawę spektralnego tomografu komputerowego z wbudowaną funduskamerą wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem.
- Dostawa leków do Szpitala Miejskiego w Łukowie.
więcej: Urządzenia do tomografii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.