eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Usługa ochrony mienia realizowana w formie stałej i doraźnej ochrony fizycznej w odniesieniu do terenów (gruntów i budynków) należących do ZUK Sp. z o.o. w Oświęcimiu, zlokalizowanych1) w Oświęcimiu, przy ul. Bema 12A, 2) w Oświęcimiu, przy ul. Bulwary 2, oraz obsługa istniejącego systemu alarmowego w pomieszczeniu Kasy zlokalizowanym w budynku Zarządu przy ul. Bema 12A..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-10

Oświęcim: Usługa ochrony mienia realizowana w formie stałej i doraźnej ochrony fizycznej w odniesieniu do terenów (gruntów i budynków) należących do ZUK Sp. z o.o. w Oświęcimiu, zlokalizowanych: 1) w Oświęcimiu, przy ul. Bema 12A, 2) w Oświęcimiu, przy ul. Bulwary 2, oraz obsługa istniejącego systemu alarmowego w pomieszczeniu Kasy zlokalizowanym w budynku Zarządu przy ul. Bema 12A..
Numer ogłoszenia: 405268 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321109 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Bema 12A, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423140, faks 033 8423140.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony mienia realizowana w formie stałej i doraźnej ochrony fizycznej w odniesieniu do terenów (gruntów i budynków) należących do ZUK Sp. z o.o. w Oświęcimiu, zlokalizowanych: 1) w Oświęcimiu, przy ul. Bema 12A, 2) w Oświęcimiu, przy ul. Bulwary 2, oraz obsługa istniejącego systemu alarmowego w pomieszczeniu Kasy zlokalizowanym w budynku Zarządu przy ul. Bema 12A...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis zadania wraz z parametrami technicznymi: 1) Składniki mienia Zamawiającego objęte ochroną: a) Obszary, obiekty, urządzenia, instalacje, materiały itp. zlokalizowane na terenie bazy Bema 12A w Oświęcimiu. Teren bazy jest wydzielony ogrodzeniem zewnętrznym. Na terenie bazy posiadają swoje obiekty i budynki lub prowadzą działalność inne podmioty, przy czym obszar należący do ZUK Sp. z o.o. nie jest od nich trwale wygrodzony. Ochronie podlegają zatem umiejscowione na tym terenie: - budynek administracyjno-biurowy Zarządu, posiadający dwa zamykane wejścia oraz trzy bramy magazynowo-garażowe. W budynku mieści się Kasa wyposażona w instalację alarmową, - budynek Warsztatu posiadający dwa zamykane wejścia i cztery bramy wjazdowe na halę, nie monitorowany, z halą warsztatową oraz z pomieszczeniami biurowymi i socjalnymi, - budynek Wydziału Zieleni posiadający trzy zamykane wejścia, w tym jedno wejście do budynku z pomieszczenia garażowego, okratowany i nie monitorowany, z pomieszczeniami biurowymi, socjalnymi, garażowo-magazynowymi, - wolnostojący magazyn z olejami i wytwornicą solanki, zamykany, - wolnostojąca wiata magazynowa zamknięta, - wolnostojące wiaty magazynowe otwarte, do magazynowania materiałów (sól drogowa, piasek) oraz sprzętu specjalistycznego (samochody, ciągniki, osprzęt dodatkowy), - parkowane na terenie bazy samochody, ciągniki i inny sprzęt specjalistyczny Zamawiającego, - zmagazynowane w pryzmach materiały (m.in. zrębki), - wolnostojący obiekt portierni. b) Baza Bulwary 2 położona samodzielnie na terenie zabezpieczonym ogrodzeniem zewnętrznym, gdzie ochronie podlegają: - budynek Wydziału Oczyszczania Miasta posiadający dwa zamykane wejścia, nie monitorowany, z pomieszczeniami biurowymi i socjalnymi, - wolnostojące zamykane obiekty garażowe, - wszelkie inne składniki majątkowe zmagazynowane lub czasowo składowane na terenie bazy. Całkowita powierzchnia gruntu objęta ochroną wynosi ok. 2,7 ha (w tym baza Bema ok. 2,5 ha oraz baza Bulwary ok. 0,22 ha). Z uwagi na skomplikowany stan faktyczny w zakresie obszaru objętego ochroną Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej zgodnie z pkt 6 siwz. 2) Warunki specjalne ochrony: a) Wykonawca winien wykorzystać wolnostojący przy bramie wjazdowej do bazy przy ul. Bema 12A obiekt portierni z pomieszczeniem przewidzianym dla pracownika ochrony; b) obiekt portierni przy ul. Bema 12A posiada pomieszczenie sanitarne wyposażone w niezbędne sanitariaty oraz telefon stacjonarny z wydzielonym numerem. 3) Czasookres ochrony: a) w dni powszednie od godz. 14.30 do godz. 6.30, b) w dni wolne od pracy oraz w niedzielę i święta od godz. 6.30 do godz. 6.30, Powyższe nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do wskazania innego dziennego lub godzinowego systemu ochrony, jeśli zaistnieje taka potrzeba. Stosowną informację Zamawiający zobowiązany jest przekazać Wykonawcy na piśmie nie później niż 7 dni przed planowaną zmianą. W przypadku zmiany jednorazowej informacja nie musi być pisemna i może zostać złożona najpóźniej w przeddzień zmiany. 4) Forma ochrony: a) Posterunki stałe wewnętrzne (zamknięte): w obiekcie usytuowanym przy bramie wjazdowej do bazy Zamawiającego przy ul. Bema 12A oraz w budynku Wydziału Oczyszczania Miasta przy ul. Bulwary 2, b) Obchody prowadzone przez pracownika ochrony; obligatoryjnie pracownik ochrony powinien wykonać obchód po zakończeniu pracy przez Zamawiającego (ok. godz. 15.00), po zamknięciu bramy wjazdowej (ok. godz. 18.00), po zdaniu kluczy przez pracownika Zamawiającego lub osobę sprzątającą oraz przystępując do ochrony terenu po zmianie z innym pracownikiem, przy czym do zadań pracownika ochrony wykonującego takie rodzaje obchodu należy: - sprawdzenie czy na terenie budynków nie ma osób trzecich lub pracowników, - zamykanie drzwi wejściowych budynków po zakończeniu pracy sprzątaczek (opcjonalnie w ramach później wykonywanych obchodów), - kontrola stanu zamknięcia wszystkich drzwi i okien. Oprócz obchodu wskazanego powyżej pracownik ochrony winien wykonywać regularne obchody ochranianego terenu, przy czym natężenie i trasa obchodu musi być dobrana w sposób zapewniający utrzymanie należytego standardu ochrony obiektu. Za dobór trasy obchodu oraz dostosowanie częstotliwości obchodów do panujących zagrożeń odpowiada wyłącznie Wykonawca. Ponadto Zamawiający może w każdym momencie obowiązywania umowy wskazać na piśmie obligatoryjne zewnętrzne punkty ochrony stanowiące posterunki obchodowe. Powyższy zapis nie ogranicza trasy obchodu do wskazanych punktów, trasa obchodu bez wskazanych punktów czy też z nimi winna być każdorazowo dobrana przez pracownika ochrony w taki sposób, aby zapewnić należyte wykonanie przedmiotu umowy i należytą ochronę terenu. 5) Szczegółowe warunki prowadzenia ochrony: a) o wyborze formy ochrony każdorazowo decyduje pracownik ochrony Wykonawcy uwzględniając bieżące potrzeby, b) niezależnie od formy prowadzenia ochrony (stacjonarna, obchodowa i inna) do obowiązków pracownika ochrony należy natychmiastowe reagowanie na stwierdzone: - wypadki włamania, poprzez powiadomienie odpowiednich instytucji, własnych zespołów natychmiastowej reakcji o statusie Specjalistycznych Uzbrojonych Formacji Ochrony oraz upoważnionego pracownika Zamawiającego, tj. Członka Zarządu Dyrektora Technicznego Pana Krzysztofa Drzyżdżyka (tel. kom. 603 683 177) lub Prezesa Zarządu Pana Andrzeja Guzika (tel. kom. 697 157 167). - wypadki pozostawienia ochranianego obiektu nie zamkniętego, powiadamiając o tym osoby wskazane przez wyżej wymienionych jako gospodarzy obiektów lub przez nich upoważnione, chyba że w obiekcie pracują jeszcze pracownicy Zamawiającego lub osoby przez Zamawiającego upoważnione, - wypadki uszkodzeń zabezpieczeń budynku, tj. zamków, drzwi, okien, systemu alarmowego, ogrodzenia, postępując odpowiednio w sposób wskazany powyżej, - wszelkie inne wypadki uszkodzeń ochranianego majątku, - zagrożenia pożarowe. c) Pracownik ochrony zobowiązany jest do pisemnej rejestracji (data, ew. czas trwania) następujących zdarzeń: - włączenie systemów ochrony, - alarm włamaniowy (stwierdzenie włamania, zagrożenie włamaniem), - zaistnienie pożaru lub zadymienia (lub zagrożenie pożarowe), zalanie, uszkodzenia systemów grzewczych i wodociągowych oraz podobne awarie, - usterki systemów ochrony, np. brak zasilania sieci, - usterki, uszkodzenia, dysfunkcje lub zagrożenie ich wystąpienia w mieniu Zamawiającego, - obchody ochranianego terenu, - otwarcie i zamknięcie bramy, - dostawy środków uszorstniających (soli i piasku) w okresie zimowym, - wyjazdy i przyjazdy pojazdów służbowych poza godzinami pracy (nie dotyczy pojazdów biorących udział w akcji zimowej oraz pojazdów Wydziału Zieleni wyjeżdżających z bazy Bema 12A w okresie letnim w godzinach 5.00-6.30), - pobranie kluczy do budynków administracyjnych od pracownika Zamawiającego, jeśli klucze zdane zostały po zakończeniu pracy sprzątaczki, ze wskazaniem pracownika przekazującego klucze, - inne nieprawidłowości wymagające interwencji pracownika ochrony. Prowadząc obligatoryjny obchód ok. godz. 15.00 pracownik ochrony jest zwolniony z obowiązku rejestracji wyjazdów i przyjazdów pojazdów służbowych. d) do dodatkowych obowiązków pracownika ochrony należy odbiór porannej prasy i przekazywanie jej do sekretariatu Zamawiającego, e) zamykanie bramy wjazdowej o godz. 18.00. W okresie zimowym Zamawiający jest uprawniony do jednostronnej zmiany godzin zamknięcia i otwarcia bramy w zależności od własnych bieżących potrzeb i konieczności wynikającej z natężenia ruchu pojazdów związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz dostawami środków uszarstniających. W czasie, gdy brama będzie zamknięta, pracownik ochrony jest upoważniony do jej odemknięcia wyłącznie na wyraźne życzenie uprawnionych pracowników zamawiającego (Prezes Zarządu, Członek Zarządu, Dyrektor Techniczny, Kierownicy), lub osób przez nich upoważnionych, f) przechowywanie oraz wydawanie osobom uprawnionym kluczy do poszczególnych budynków, g) informowanie Dyżurnego Akcji Zimowej o każdorazowej dostawie środków uszarstniających; powiadomienie to winno nastąpić niezwłocznie po przyjeździe transportu celem możliwości dokonania szybkiego odbioru dostawy, h) utrzymanie obiektu portierni w należytym ładzie i porządku przy użyciu środków czystości zapewnianych we własnym zakresie przez Wykonawcę. 6) Obsługa i konserwacja istniejącego systemu alarmowego zainstalowanego w Kasie Spółki (budynek Zarządu, ul. Bema 12A), obejmująca w szczególności: a) utrzymywanie wszystkich elementów systemu alarmowego w należytym stanie technicznym, b) całodobowe monitorowanie sygnałów systemu alarmowego (rozumiane jako gotowość do odebrania informacji cyfrowej generowanej przez system), c) natychmiastowe reagowanie na wszelkie sygnały (informacje cyfrowe) przekazywane z pomieszczenia Kasy, adekwatnie do rodzaju sygnału i charakteru zagrożenia. Jako reagowanie na sygnały Zamawiający rozumie natychmiastowe powiadomienie osób wskazanych przez Zamawiającego w ppkt 5 lit. b) oraz podjęcie, adekwatnie do rodzaju sygnału, interwencji zespołu natychmiastowej reakcji, czasową ochronę fizyczną obiektu oraz wszelkie działania zmierzające do zapobiegnięcia w całości lub ograniczenia rozmiarów szkody w mieniu Zamawiającego. Zapewnienie gotowości zespołu natychmiastowej reakcji w systemie całodobowym stanowi konstytutywny element zakresu usługi. 3. Informacje dodatkowe: 1) Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: a) Wyznaczenie stałych pracowników ochrony (zmianowych), b) Zorganizowanie pracy pracownikom ochrony w oparciu o pisemny regulamin, c) Zapewnienie całodobowej możliwości podjęcia natychmiastowej akcji interwencyjnej (czas reakcji należy podać w formularzu ofertowym) przez wykwalifikowaną grupę interwencyjną posiadającą status Specjalistycznej Uzbrojonej Formacji Ochronnej. d) Wyposażenie pracowników ochrony w dodatkowe środki łączności, e) Wyposażenie pracowników w formularze/druki (np. książka raportów) umożliwiające realizację obowiązku określonego w ust. 2 ppkt 5 lit. c), f) Zapewnienie odpowiedniego ubioru pracowników ochrony, umożliwiającego ich jednoznaczną identyfikację jako pracowników ochrony wykonawcy. 2) Dodatkowe obowiązki Zamawiającego: a) bieżące informowanie o konieczności objęcia czasową lub stałą ochroną dodatkowych obiektów, urządzeń, innych środków trwałych, lub o konieczności objęcia ochroną mienia Zamawiającego w inne dni lub w innych godzinach niż wskazano w ust. 2 ppkt 3 siwz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOMENA Sp. z o.o., ul. Kustronia 39, 43-316 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139689,02

  • Oferta z najniższą ceną: 139689,02 / Oferta z najwyższą ceną: 145587,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.