eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu nagłośnieniowego (mikrofony, odbiorniki, anteny) oraz skrzyń transportowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Warszawa: Dostawa sprzętu nagłośnieniowego (mikrofony, odbiorniki, anteny) oraz skrzyń transportowych
Numer ogłoszenia: 405036 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Żołnierza Polskiego , ul. Stefana Banacha 2, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6824-913, faks 022 6824559.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu nagłośnieniowego (mikrofony, odbiorniki, anteny) oraz skrzyń transportowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa sprzętu nagłośnieniowego (mikrofony, odbiorniki, anteny) oraz skrzyń transportowych (Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, rodzaj i ilości sprzętu, zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz cenowy Zaoferowany sprzęt musi posiadać: -gwarancja minimum 24 miesiące od daty dostarczenia, -reakcja serwisu max 4 godziny robocze, -naprawa sprzętu może trwać maksymalnie 48 godzin, - zapewnienie serwisu pogwarancyjnego na minimum 5 lat (odpłatnego). Podane parametry określają minimalne wymagania stawiane dostarczanemu sprzętowi. Dopuszczalne jest składanie ofert na sprzęt o wyższych parametrach. Wymaga się, aby zaoferowany sprzęt był kompatybilny z systemem SHURE ULX aktualnie używanym przez RZAWP Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: - cpv 32341000-5 mikrofony; 32344200-8 odbiorniki; 32352000-5 anteny i reflektory; 18924000-2 kufry 16 szt mikrofonów bezprzewodowych 16 szt mikrofonów bezprzewodowych nagłownych 16 szt odbiorników systemów bezprzewodowych 4szt anten 4szt spliterów do anten 4szt skrzyń drewniano-metalowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.10.00 - Mikrofony 18.92.40.00 - Kufry 32.34.42.00 - Odbiorniki radiowe 32.35.20.00 - Anteny i reflektory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYKONAWCY ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełniać warunki wynikające z art. 22 ustawy Pzp, co potwierdza się złożeniem oświadczenia( zał. nr 3 do SIWZ) 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego(KRS) lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - upoważnieniepełnomocnictwo do reprezentowania firmy, podpisywania oferty i innych dokumentów ofertowych, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ; - potwierdzeniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia WYKONAWCY w realizacji przedmiotu zamówienia, będzie wykaz wykonanych ważniejszych usług za okres ostatnich 3 lat (licząc do daty składania ofert) o podobnym charakterze (pkt.6,ppkt.5 SIWZ); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy), tj. przedstawią: - oświadczenie - załącznik 3 do SIWZ, - aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, - aktualne zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Zdrowotnych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zasadami ustawy, co do sposobu jej przygotowania oraz warunków realizacji zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki WYKONAWCA spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert wyłącznie na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków, po wezwaniu ZAMAWIAJĄCEGO, skutkować będzie wykluczeniem WYKONAWCY z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 5 wszyscy WYKONAWCY muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu określonym w zał. nr 3 do SIWZ), 5) wykaz wykonanych, co najmniej dwóch ważniejszych dostaw za okres ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każda na kwotę brutto nie mniejszą niż: łączna wartość składanej oferty, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz oświadczeniem WYKONAWCY, że dostawy te zostały wykonane należycie (zał. nr 4 do SIWZ). 1. Wyżej wymienione dokumenty dostarcza się w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ. 2. W przypadku nie złożenia zastrzeżenia, o którym mowa w art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, ZAMAWIAJĄCY może udostępnić ofertę wraz z załącznikami zainteresowanym WYKONAWCOM..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Żołnierza Polskiego pok. nr 15a w Warszawie przy ul. S. Banacha 2, w godz. od 730 1530,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Dom Żołnierza Polskiego pok. nr 313 (III piętro), w Warszawie przy ul. S. Banacha 2, w godz. od 730 1530,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.