Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-20
Warszawa: Utrzymaniem porządku i czystości na ulicach gminnych w okresie letnim i zimowym oraz pompowaniem wody opadowej z ulic nie posiadających kanalizacji deszczowej na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 40501 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Targówek , ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3389587, 3389586, faks 022 675 18 83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymaniem porządku i czystości na ulicach gminnych w okresie letnim i zimowym oraz pompowaniem wody opadowej z ulic nie posiadających kanalizacji deszczowej na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług będących przedmiotem umowy obejmuje: 1) odśnieżanie ulic i chodników - mechaniczne odśnieżanie i posypywanie całej szerokości jezdni, - ręczne odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników, 2) zamiatanie ulic mechaniczne zamiatanie całej szerokości jezdni, wywóz wraz z utylizacją zebranych zanieczyszczeń,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonali lub wykonują co najmniej jedno zamówienie obejmujące usługi w zakresie utrzymania czystości i porządku w okresie letnim i co najmniej jedno zamówienie obejmujące usługi w zakresie utrzymania czystości i porządku w okresie zimowym dróg o kategorii co najmniej gminnej o wartości brutto minimum 300 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych) łącznie w tym okresie. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają odpowiednią wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wyrażającą się posiadaniem na rachunku bankowym środków finansowych lub zdolności kredytowej na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 000 tys. zł (słownie: sto tysięcy złotych ). 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 do oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 3) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wypełniony zgodnie z warunkiem opisanym w Dziale V ust. 1 pkt. 2 SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do oferty (wg formularza stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). W dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia ujętego w wykazie, winien znaleźć się zakres prac i terminy wykonania, jako potwierdzenie, że przedstawiony dokument dotyczy określonej pozycji z wykazu. 4) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5 do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Targówek 00-983 Warszawa, ul. Kondratowicza 20 pokój 202 II piętro Opłata za dokumentację przetargową 20,00zł płatne w kasie Urzędu, banku lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Dzielnicy Targówek 00-983 Warszawa, ul. Kondratowicza 20 biuro podawcze -parter budynku.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług informacyjno-promocyjno-edukacyjnych w trakcie wydarzeń w ramach akcji "Kino plenerowe". Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.106.2024
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Realizacja badania ilościowego (CATI- 3000) i jakościowego (TIDI-100) w ramach projektu badawczego "Świat na miarę seniora - sytuacja osób starszych w Polsce"
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
- Sprzątanie i zimowe oczyszczanie terenów publicznych w mieście Rejowiec Fabryczny
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.