eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Remont dróg dla zadańCzęść I. Remont cząstkowy nawierzchni dróg masą bitumiczną, Część II. Profilowanie dróg gruntowych, Część III. Remont nawierzchni chodników kostką brukową betonową

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-27

Płońsk: Remont dróg dla zadań: Część I. Remont cząstkowy nawierzchni dróg masą bitumiczną, Część II. Profilowanie dróg gruntowych, Część III. Remont nawierzchni chodników kostką brukową betonową
Numer ogłoszenia: 40501 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg dla zadań: Część I. Remont cząstkowy nawierzchni dróg masą bitumiczną, Część II. Profilowanie dróg gruntowych, Część III. Remont nawierzchni chodników kostką brukową betonową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg dla zadań: Część I. Remont cząstkowy nawierzchni dróg masą bitumiczną, Część II. Profilowanie dróg gruntowych, Część III. Remont nawierzchni chodników kostką brukową betonową.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.52-0, 45.23.32.20-7, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.23-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W/w warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem min. 2 najważniejszymi robotami budowlanymi, polegającymi na remontach nawierzchni dróg i chodników dla każdej z części o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda. Na potwierdzenie w/w warunku Zamawiający wymaga od Wykonawcy załączenia do oferty: wykazu robót budowlanych wg załącznika nr 5 do siwz, potwierdzającego wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 najważniejszych robót budowlanych, polegających na remontach nawierzchni dróg i chodników dla każdej z części o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda wraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Na potwierdzenie tego wymaga się złożenia dowodów (poświadczeń- innych dokumentów, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, potwierdzających powyższe). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Niespełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W/w warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem minimum: Część I Remont cząstkowy nawierzchni dróg masą bitumiczną 1. Samochodu wywrotki o ładowności min. 15 t szt. 1, 2. Samobieżnej koparko-ładowarki szt. 1, 3. Walca wibracyjnego samojezdnego 1-8 t szt. 1, 4. Przycinarki do asfaltu szt. 1. Część II Profilowanie dróg gruntowych 1. Samochodu wywrotki o ładowności min. 15 t szt. 2, 2. Samobieżnej koparko-ładowarki szt. 2, 3. Walca wibracyjnego samojezdnego 1-8 t szt. 1, 4. Równiarką samojezdną min. 74 kW (100 KM) szt. 1. Część III Remont nawierzchni chodników kostką brukową betonową 1. Samochodu wywrotki o ładowności min. 15 t szt. 1, 2. Samobieżnej koparko-ładowarki szt. 1, 3. Zagęszczarki o ciężarze min. 70 kg szt. 1. Na potwierdzenie w/w warunku Zamawiający wymaga od Wykonawcy załączenia do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wg załącznika nr 6,7,8 do siwz, dostępnych Wykonawcy usługi wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Niespełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w wyniku: 1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2) urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany materiałów i technologii użytych przy wykonywaniu remontów, po ich zatwierdzeniu pod warunkiem, że zamiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz nie będą powodować wzrostu ceny wykonania przedmiotu umowy. Będą to, w szczególności, okoliczności: 1) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, 2) powodujące poprawienie parametrów technicznych, 3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 4) w przypadku zmian korzystnych dla zamawiającego, w szczególności zmniejszenie wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1 umowy, jak również w przypadku zmiany przedmiotu zamówienia. 3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Referacie Zamówień Publicznych - pokój nr 212, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii Urzędu- Biuro Obsługi Interesanta (na parterze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg masą bitumiczną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni dróg masą bitumiczną na terenie miasta Płońsk w latach 2014, 2015 i 2016. 2. Zakres robót: 1) roboty przygotowawcze, 2) frezowanie lub wycięcie starej nawierzchni na głębokość 4 do 7 cm wraz z oczyszczeniem i odwozem urobku na odl. do 5 km, 3) skropienie podłoża i krawędzi emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2, 4) wypełnienie ubytku masą mineralno-asfaltową na gorąco z otoczarki przy grubości warstwy 4, 5, 6 i 7 cm z zachowaniem istniejącego profilu drogi, 5) zagęszczenie ułożonej masy walcem, 6) uporządkowanie terenu robót, 7) przewidywana ilość robót - ok. 315,00 m2. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru stanowiąca załącznik nr 20 do siwz. Wykaz dróg o nawierzchni bitumiczne objęty przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiący załącznik nr 17 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.52-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Profilowanie dróg gruntowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest profilowanie dróg gruntowych w Płońsku w latach 2014, 2015 i 2016. 2. Zakres robót: 1) profilowanie równiarką dróg nieutwardzonych, 2) uzupełnianie pospółką (0-31,5 mm) dróg nieutwardzonych, 3) uzupełnianie kruszywem łamanym - tłuczniem (0-31,5 mm) dróg nieutwardzonych, 4) uporządkowanie terenu robót. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru stanowiąca załącznik nr 21 do siwz. Wykaz dróg o nawierzchni bitumiczne objęty przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiący załącznik nr 18 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont nawierzchni chodników kostką brukową betonową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodników kostką brukową betonową na terenie miasta Płońsk w 2014 r. 2. Zakres robót: 1) remont nawierzchni chodników kostką brukową - ok. 435 m2, 2) wymiana uszkodzonych krawężników i obrzeży betonowych - ok. 100 mb, 3) regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych - 20 szt., 4) uporządkowanie terenu robót. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru stanowiąca załącznik nr 22 do siwz. Wykaz dróg o nawierzchni bitumiczne objęty przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiący załącznik nr 19 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.23-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.