eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup materiałów promocyjnych w ramach promocji projektu Konsolidacja i centralizacja systemów celnych i podatkowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-18

Warszawa: Zakup materiałów promocyjnych w ramach promocji projektu Konsolidacja i centralizacja systemów celnych i podatkowych
Numer ogłoszenia: 404892 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 371166 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6943200, faks 22 6944552, 6945890.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów promocyjnych w ramach promocji projektu Konsolidacja i centralizacja systemów celnych i podatkowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych w ramach projektu Konsolidacja i centralizacja systemów celnych i podatkowych w tym: a) kalendarzy książkowych w formacie zbliżonym do A5 tj. 148mmx210mm (Zamawiający dopuszcza odstępstwa od podanych wymiarów +/- 5mm) w ilości 250 sztuk. Kalendarze będą posiadały okładkę zaprojektowaną przez Wykonawcę w oparciu o materiały przedstawione po podpisaniu umowy z Zamawiającym. Okładka kalendarzy (CMYK) wykonana z papieru kreda błysk min. 200g/m2, dodatkowo nałożona folia błysk, proste zakończenia narożników okładki. Między tekturą a zadrukowaną przednią okładką umieszczona gąbka introligatorska nadająca efekt wypukłości. Na okładce zostaną wykonane nadruki niżej podanych znaków: - logo Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, - logo projektu Konsolidacja i centralizacja systemów celnych i podatkowych, - logo Unii Europejskiej, - logo Ministerstwa Finansów. Kartki w kalendarzu - papier offsetowy min. 80g/m2 w kolorze białym, układ tydzień na dwóch stronach, perforacja narożników, boki z wyciętymi registrami, kilkujęzyczne kalendarium, zaznaczone święta i dni wolne od pracy, zaznaczone imieniny, miejsce na dane personalne, Zamawiający dopuszcza kalendarium kalendarzy w następujących zestawieniach kolorystycznych: szaro-bordowy, szaro-granatowy lub szaro-brązowy, kalendarz wyposażony w pomarańczową tkaną tasiemkę z umieszczonym na przemian logo KiC i adresem strony internetowej www.kic.gov.pl. Na grzbiecie kalendarza umieszczony nadruk roku 2013 w pionie. Do kalendarza zostanie dołączona wklejka z informacjami o projekcie KiC. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst do umieszczenia na wklejkę. Każdy kalendarz zapakowany w oddzielne tekturowe pudełko. b) kalendarzy książkowych w formacie zbliżonym do B5 tj. 176mmx250mm (Zamawiający dopuszcza odstępstwa od podanych wymiarów +/-5mm), w ilości 250 szt. Kalendarze będą posiadały okładkę zaprojektowaną przez Wykonawcę w oparciu o materiały przedstawione po podpisaniu umowy z Zamawiającym. Okładka kalendarzy (CMYK) wykonana z papieru kreda błysk min. 200g/m2, dodatkowo nałożona folia błysk, proste zakończenia narożników okładki. Między tekturą a zadrukowaną przednią okładką umieszczona gąbka introligatorska nadająca efekt wypukłości. Na okładce zostaną wykonane nadruki niżej podanych znaków: - logo Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, - logo projektu Konsolidacja i centralizacja systemów celnych i podatkowych, - logo Unii Europejskiej, - logo Ministerstwa Finansów. Kartki w kalendarzu - papier offsetowy min. 80g/m2 w kolorze białym, układ tydzień na dwóch stronach, perforacja narożników, boki z wyciętymi registrami, kilkujęzyczne kalendarium, zaznaczone święta i dni wolne od pracy, zaznaczone imieniny, miejsce na dane personalne, Zamawiający dopuszcza kalendarium kalendarzy w następujących zestawieniach kolorystycznych: szaro-bordowy, szaro-granatowy lub szaro-brązowy, kalendarz wyposażony w pomarańczową tkaną tasiemkę z umieszczonym na przemian logo KiC i adresem strony internetowej www.kic.gov.pl. Na grzbiecie kalendarza umieszczony nadruk roku 2013 w pionie. Do kalendarza zostanie dołączona wklejka z informacjami o projekcie KiC. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst do umieszczenia na wklejkę. Każdy kalendarz zapakowany w oddzielne tekturowe pudełko. c) kalendarzy książkowych w formacie zbliżonym do B5 tj. 176mmx250mm (Zamawiający dopuszcza odstępstwa od podanych wymiarów +/-5mm), w ilości 50 szt. Oprawa kalendarza wykonana ze skóry naturalnej, przeznaczona na wymienne wkłady kalendarza (tzw. kieszonki), oba skrzydła kalendarza zaokrąglone zamykane na magnes. Oprawa kalendarza w kolorze grafitowym ew. ciemno-szarym. Na oprawie zostaną umieszczone tłoczenia niżej podanych znaków: - logo Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, - logo projektu Konsolidacja i centralizacja systemów celnych i podatkowych, - logo Unii Europejskiej, - logo Ministerstwa Finansów Kartki w kalendarzu - papier offsetowy min. 80g/m2 w kolorze białym, układ tydzień na dwóch stronach, perforacja narożników, boki z wyciętymi registrami, kilkujęzyczne kalendarium, zaznaczone święta i dni wolne od pracy, zaznaczone imieniny, miejsce na dane personalne, Zamawiający dopuszcza kalendarium kalendarzy w następujących zestawieniach kolorystycznych: szaro-bordowy, szaro-granatowy lub szaro-brązowy, kalendarz wyposażony w pomarańczową tkaną tasiemkę z umieszczonym na przemian logo KiC i adresem strony internetowej www.kic.gov.pl. W górnej części okładki kalendarza umieszczone tłoczenie roku. Do kalendarza zostanie dołączona wklejka z informacjami o projekcie KiC. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst do umieszczenia na wklejkę. Każdy Kalendarz zapakowany w oddzielne tekturowe pudełko. d) kalendarzy plakatowych w formacie zbliżonym do B1 tj. 670mmx970mm (Zamawiający dopuszcza odstępstwa od podanych wymiarów +/- 10mm) w ilości 250 sztuk, papier kreda błyszcząca o gramaturze min. 200g/m2, jednostronny, z maksymalnym wykorzystaniem powierzchni kalendarza na nadruk w kolorze. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy materiał fotograficzny do wykorzystania w projekcie graficznym kalendarza opracowanym przez Wykonawcę. W dolnej części kalendarza umieszczone kalendarium z numeracją tygodni, oznaczeniem innym kolorem świąt i dni wolnych od pracy, z zaznaczeniem imienin. Kalendarium w kolorze ustalonym z Zamawiającym. Na kalendarzu obowiązkowo muszą zostać umieszczone niżej podane znaki: - logo Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, - logo projektu Konsolidacja i centralizacja systemów celnych i podatkowych, - logo Unii Europejskiej, - logo Ministerstwa Finansów. Kalendarz wyposażony w dolną i górną listwę wykonaną z metalu (blacha ocynkowana w kolorze srebrnym) zapobiegającą zwijaniu się kalendarza, w tylnej górnej części kalendarza otwór lub haczyk do zawieszenia kalendarza na ścianie. Każdy Kalendarz zapakowany w oddzielną tubę wykonaną z kartonu z plastikowymi denkami. Wymiary tuby dostosowane do rozmiarów kalendarza. e) kompletów strojów w ilości 65 sztuk w podziale na następujące rozmiary: 15 kompletów w rozmiarze M, 30 kompletów w rozmiarze L, 20 kompletów w rozmiarze XL. Komplety składać się będą z koszulki z krótkim rękawkiem, spodenek i getr w podziale na rozmiary: 15 par o rozmiarze 40-42, 30 par o rozmiarze 42-44, 30 par o rozmiarze 44-46. Koszulki wykonane z 100% poliester o gramaturze min.145 g/m2 Dri-FIT materiału odprowadzającego podczas wysiłku fizycznego, nadmiar wilgoci na zewnątrz, z wszytymi panelami siatkowymi poprawiającymi wentylację. Spodenki wykonane z 100% poliester o gramaturze min. 145 g/m2 Dri-FIT z wszytym w pasie ściągaczem i sznurkiem. Koszulki i spodenki muszą stanowić jednolity komplet pod względem gatunku i jakości materiału. Z puli 65 kompletów 3 komplety strojów będą składać się z koszulki z długim rękawem oraz krótkich spodenek z wszytymi ochraniaczami antyurazowymi na łokciach i na biodrach. Getry wykonane z bawełny w połączeniu z rozciągliwymi włóknami zapewniającymi przyleganie do stopy z wszytą specjalną siateczką na zgięciu stopy umożliwiającą odprowadzanie wilgoci. Na strojach zostaną obowiązkowo umieszczone nadruki: - logo Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, - logo projektu Konsolidacja i centralizacja systemów celnych i podatkowych, - logo Unii Europejskiej, - logo Ministerstwa Finansów. Zamawiający wymaga żeby stroje były utrzymane w kolorystyce określonej w księdze znaku projektu. Trzy wyszczególnione komplety strojów z długim rękawem i z wszytymi ochraniaczami muszą być utrzymane w innej kolorystyce odróżniającej je od pozostałych kompletów. Dodatkowo na strojach, na wskazanych egzemplarzach przez Zamawiającego, zostaną nadrukowane numery wraz z nazwiskiem osoby, dla której przeznaczony będzie strój. Po podpisaniu umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt graficzny strojów uwzględniający określoną przez Zamawiającego kolorystykę oraz rozmieszczenie nadruków. Zamawiający po podpisaniu umowy poda Wykonawcy rozmiary trzech wyszczególnionych stroi z długim rękawkiem i z wszytymi ochraniaczami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 85% w ramach POIG 2007- 2013 (środki EFRR) umowa o dofinansowanie projektu wraz z aneksem Nr POIG.07.01.00-00011/09-04 z dn. 02.08.2011.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BOOM Bardzo Oryginalna Oferta Marketingowa, ul. Zielna 39 lok. 25, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42233,28

  • Oferta z najniższą ceną: 42233,28 / Oferta z najwyższą ceną: 42233,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.