eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Remont elewacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. 1-go Maja 363 w Rudzie Ślaskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-25

Ruda Śląska: Remont elewacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. 1-go Maja 363 w Rudzie Ślaskiej
Numer ogłoszenia: 40488 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, faks 032 248 7348.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. 1-go Maja 363 w Rudzie Ślaskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont elewacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. 1-go Maja 363 w Rudzie Ślaskiej obejmuje:1. Demontaż krat w oknach od ulicy Kokota - 4 sztuki. 2. Mycie lica ceglanego i tynkowanego elewacji metodą chemiczną zgodnie z programem prac konserwatorskich. Zakłada się trzykrotne mycie lica ceglanego dla uzyskania prawidłowych efektów oraz jednokrotne mycie lica tynkowanego. 3. Usunięcie uszkodzonych cegieł licowych oraz kształtek ceramicznych. 4. Usunięcie spoin na całej powierzchni elewacji. 5. Usunięcie odparzonych fragmentów tynku. 6. Uzupełnienie cegieł licowych z użyciem materiału o zbliżonej fakturze i kolorystyce, po uprzedniej akceptacji właściwego konserwatora zabytków. 7. Uzupełnienie uszkodzonych kształtek, których nie można wymienić na nowe, za pomocą kitów barwionych w masie. 8. Uzupełnienie tynków za pomocą tynków mineralnych oraz ich egalizacja za pomocą farb mineralnych o analogicznej kolorystyce jak tynk pierwotny według wzornika po akceptacji właściwego konserwatora zabytków. 9. Laserunkowe ujednolicenie kolorystyczne lica ceglanego elewacji z miejscowym zastosowaniem farb mineralnych o analogicznej jak cegła kolorystyce według wzornika, po akceptacji właściwego konserwatora zabytków. 10. Spionowanie elewacji z użyciem fugi trasowej w kolorze jasnym - szarym hellgrau. 11. Wykonanie jednorodnej aranżacji elewacji parteru poprzez usunięcie dotychczasowego lica i założenie płytek klinkierowych w kolorze ceglastym. Kolorystykę należy uzgodnić z właściwym konserwatorem zabytków. 12. Odtworzenie gzymsu wokół wejścia do sklepu metodą ciągnięcia, z zachowaniem pierwotnego profilu. Wykonać według rysunku nr P02 po uzgodnieniu z właściwym konserwatorem zabytków. 13. Hydrofobizacja elewacji. 14. Wymiana drzwi wejściowych na drewniane lub PCW - kolor zielony. Formę drzwi uzgodnić z właściwym konserwatorem zabytków. 15. Renowacja i ujednolicenie kolorystyki stolarki okiennej i drzwiowej. Skrzydła okienne zewnętrzne stolarki drewnianej należy opalić, elementy zniszczone wymienić lub uzupełnić oraz malować farbą podkładową oraz docelowo olejną w kolorze czerwonym. 16. Wymiana obróbek blacharskich na wykonane z blachy cynkowo-tytanowej. 17. Oczyszczenie ankrowania wraz z jego zabezpieczeniem farbą antykorozyjną i malowaniem na kolor czarny matowy. 18. Wymiana rynien i rur spustowych na wykonane z PCV w kolorze brązowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.30.00 - 45.43.30.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3000.00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał minimum 3 porównywalne roboty budowlane - za wykonanie porównywalnych robót budowlanych uważa się roboty renowacyjne elewacji zabytkowych budynków o wartości co najmniej 60000.00 zł brutto każda albo roboty renowacyjne elewacji zabytkowych budynkow o powierzchni elewacji co najmniej 300m2 każda; b)Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami do wykonania niniejszego zamówienia tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynajmniej 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe w zakresie renowacji zabytków nieruchomych. Dopuszcza sie aby jedna osoba równocześnie posiadała potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz potwierdzone przygotowanie zawodowe w zakresie renowacji zabytk ow nieruchomych. 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz informacji, iz prace były wykonywane w uzgodnieniu z odpowiednimi przedstawicelami Służb Ochrony Zabytków. 3. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykmonaniu zamówienia wraz z informacja na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamowienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5. Uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynalezności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacja o opłacaniu obowiązkowych składek od odpowiedzialnosci cywilnej (np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). Zaświadczenie o posiadanych kwalifikacjach do wykonywania prac konserwatorskich wydane przez Wojewódzkego Konserwatora Zabytków albo referencje lub opinię wydana przez Służby Ochrony Zabytków potwierdzające praktykę zawodową przy obiektach objętych ochroną konserwatorską. 6. Pisemne zobowiązane innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust. 1 pkt 3 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych pokoj 129 plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych pokoj 129 plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.