eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane realizowane na podstawie umowy na Kontynuację robót budowlanych w ramach realizacji inwestycji pn. Interaktywne Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu - kolebki państwowości i chrześcijaństwa w Polsce.



Ogłoszenie z dnia 2013-10-04

Poznań: Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane realizowane na podstawie umowy na Kontynuację robót budowlanych w ramach realizacji inwestycji pn. Interaktywne Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu - kolebki państwowości i chrześcijaństwa w Polsce.
Numer ogłoszenia: 404888 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Infrastruktura Euro Poznań 2012 sp. z o. o. , Al. Niepodległości 27, 61-714 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8842010, faks 061 8666004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.i2012poznan.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane realizowane na podstawie umowy na Kontynuację robót budowlanych w ramach realizacji inwestycji pn. Interaktywne Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu - kolebki państwowości i chrześcijaństwa w Polsce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia gwarancji zapłaty za roboty budowlane zwanej dalej gwarancją zapłaty w rozumieniu art. 6491 i nast. Kodeksu cywilnego (kc) dla firmy PPUiH AGROBEX Sp. z o.o., ul. Kochanowskiego 7, 60-845 Poznań (Beneficjent) w zadaniu inwestycyjnym pn. Kontynuacja robót budowlanych w ramach realizacji inwestycji pn. Interaktywne Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu - kolebki państwowości i chrześcijaństwa w Polsce. - umowa nr RU-380-IE-13-WF-V z dnia 22-04-2013r. 2. Termin Gwarancja zapłaty - oznacza gwarancję bankową lub ubezpieczeniową, akredytywę bankową lub poręczenie banku. 3. Gwarancja zostanie wystawiona na zlecenie Zamawiającego w celu zagwarantowania przez Wykonawcę (Gwaranta) terminowej zapłaty umówionego wynagrodzenia należnego Beneficjentowi za roboty budowlane zgodnie z umową ww. 4. Gwarancja zapłaty musi zostać wystawiona przez Gwaranta na okres od 15 października (niezależnie od daty zawarcia umowy z Gwarantem) do dnia 4 grudnia 2013 roku. 5. Prawnym zabezpieczeniem spłaty wierzytelności z tytułu gwarancji będzie podpisany weksel własny in blanco oraz podpisane oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 6. Zamawiający posiada zamknięty montaż finansowy robót budowlanych pn. Kontynuacja robót budowlanych w ramach realizacji inwestycji pn. Interaktywne Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu - kolebki państwowości i chrześcijaństwa w Polsce. poprzez zabezpieczenie pełnej kwoty wynagrodzenie Wykonawcy robót budowlanych w budżecie Miasta na lata 2012 oraz 2013, a także w Wieloletniej prognozie finansowej Miasta Poznania. 7. Dodatkowo zadanie pn. Kontynuacja robót budowlanych w ramach realizacji inwestycji pn. Interaktywne Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu - kolebki państwowości i chrześcijaństwa w Polsce. oraz realizacja przedsięwzięcia Interaktywne Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu - kolebki państwowości i chrześcijaństwa w Polsce podlegają współfinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007- 2013, 6. Oś Priorytetowa Polska gospodarka na rynku międzynarodowym, Działanie 6.4 Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym. 8. Gwarancja zapłaty za roboty budowlane musi opiewać na kwotę 16 127 173, 02 zł (słownie: szesnaście milionów sto dwadzieścia siedem tysięcy sto siedemdziesiąt trzy złote 02/100), z zastrzeżeniem, że kwota obejmuje aktualną wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy oraz nie uwzględnia należnych kar umownych, które zostaną naliczone i potrącone z wynagrodzenia Wykonawcy. 9. Gwarancja zapłaty powinna zawierać warunek, iż Gwarant dokona płatności na rzecz Beneficjenta gwarancji wyłącznie kwoty umówionego wynagrodzenia wynikającego z umowy zaakceptowanej na piśmie przez Zamawiającego stosownie do treści art. 6493§1 kc. Zapis zaakceptowanej na piśmie przez Zamawiającego może być interpretowany jedynie jako dokonanie przez Gwaranta płatności na rzecz Beneficjenta gwarancji kwoty umówionego wynagrodzenia wynikającego z ww. umowy, zgodnie z warunkami tej umowy, z zastrzeżeniem potrącenia naliczonych kar umownych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do stosowania procedur akceptacji płatności wynagrodzenia oraz naliczenia i potrącenia kar umownych, które to zostały przewidziane w umowie. 10. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów związanych uzyskaniem gwarancji zapłaty poza: a. kosztem ustanowienia zabezpieczenia dla spłaty wierzytelności z tytułu gwarancji (weksla własnego in blanco) , b. ceną ofertową. 11. Cena ofertowa będzie płatna najpóźniej dwa dni po wydaniu dokumentu gwarancji, na rachunek wskazany przez Gwaranta, na podstawie zawartej umowy o wydanie gwarancji zapłaty. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku jeśli po przedstawieniu oferty wykonawca robót budowlanych odmówi poniesienia połowy kosztów udzielenia gwarancji zapłaty wynagrodzenia tj. nie złoży stosownego oświadczenia w terminie 1 dnia od otrzymania pisma od Zamawiającego, do której to zapłaty jest zobowiązany i tym samym Zamawiający nie będzie zobowiązany do udzielenia gwarancji lub jeśli wykonawca robót budowlanych - Beneficjent gwarancji wycofa żądanie gwarancji zapłaty..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na warunkach określonych w Ustawie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oswiadczenie o spełnianiu warunków na podsatwie art. 22 PZP. Pozostałe dokumenty i wymogi formalne zgodnie z zapisami SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z wzorem umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.i2012poznan.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Infrastruktura Euro Poznań 2012, Sp. z o.o., Al. Niepodległości 27, 61-714 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Infrastruktura Euro Poznań 2012, Sp. z o.o., Al. Niepodległości 27, 61-714 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja przedsięwzięcia Interaktywne Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu - kolebki państwowości i chrześcijaństwa w Polsce podlegają współfinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007- 2013, 6. Oś Priorytetowa Polska gospodarka na rynku międzynarodowym, Działanie 6.4 Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.