eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › Dostawa materiałów materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-18

Pionki: Dostawa materiałów materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 40487 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30103 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 3414 201, faks 48 3414 204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Pionki oraz nw. jednostek: 1) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. 15-go Stycznia 3, 26-670 Pionki 2) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Kochanowskiego 14, 26-670 Pionki 3) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5, ul. Targowa 9, 26-670 Pionki 4) Przedszkole Nr 1, ul. Żeromskiego 8, 26-670 Pionki 5) Przedszkole Nr 2, ul. Aleje Lipowe 24a, 26-670 Pionki 6) Przedszkole Nr 3, ul. Targowa 9, 26-670 Pionki 7) Miejski Zarząd Oświaty i Sportu w Pionkach, ul. Leśna 3, 26-670 Pionki 8) Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Orzeszkowej 16, 26-670 Pionki 2. Zestawienie materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego, stanowiących przedmiot zamówienia, wraz z określeniem ich parametrów technicznych zawiera załącznik nr 1 do oferty, stanowiący jednocześnie wzór kalkulacji cenowej oferty. 3. Materiały muszą być dopuszczone do obrotu na rynku krajowym. W załączniku nr 1 do oferty podano szczegółowy opis materiałów spełniających wymogi jakościowe stawiane przez Zamawiającego. Pojawiające się w opisie przy niektórych pozycjach wskazania znaków towarowych lub producentów mają charakter przykładowy i określają jedynie klasę i standard zamawianych wyrobów. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza w tych przypadkach rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zawartym w załączniku nr 1 do oferty. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały biurowe spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w załączniku nr 1 do oferty. W przypadku wątpliwości na etapie oceny oferty, co do jakości oferowanych materiałów, Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania od wykonawcy próbek oferowanego materiału, w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości co do ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego. 5. Zaproponowanie w ofercie materiałów o parametrach jakościowo gorszych aniżeli podane w załączniku nr 1 do oferty spowoduje odrzucenie oferty. 6. Dostawa będzie realizowana sukcesywnie. Ilość dostarczanych materiałów będzie dostosowywana do potrzeb Zamawiającego. 7. Materiały transportem własnym Wykonawcy będą dostarczane do siedziby Zamawiającego oraz do nw. jednostek: 1) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. 15-go Stycznia 3, 26-670 Pionki 2) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Kochanowskiego 14, 26-670 Pionki 3) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5, ul. Targowa 9, 26-670 Pionki 4) Przedszkole Nr 1, ul. Żeromskiego 8, 26-670 Pionki 5) Przedszkole Nr 2, ul. Aleje Lipowe 24a, 26-670 Pionki 6) Przedszkole Nr 3, ul. Targowa 9, 26-670 Pionki 7) Miejski Zarząd Oświaty i Sportu w Pionkach, ul. Leśna 3, 26-670 Pionki 8) Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Orzeszkowej 16, 26-670 Pionki. 8. Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości materiałów biurowych są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w podanych wielkościach. Zamawiającemu przysługuje możliwość zmiany ilości poszczególnych pozycji przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie, z tym, że całkowita wartość dostarczonych materiałów nie przekroczy ceny oferty. 9. Przy realizacji wszystkich dostaw będą obowiązywały ceny jednostkowe podane w ofercie. 10. W przypadku realizacji kolejnych dostaw, Zamawiający może odstąpić od dostarczenia materiałów podanych w ofercie producentów, dopuszczając ich zamianę przy zachowaniu odpowiednich standardów jakościowych. 11. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe, służące doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COPYLAND Rafał Krawczyk, Dariusz Karaś, ul. Czachowskiego 24, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104690,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30796,71

  • Oferta z najniższą ceną: 30796,71 / Oferta z najwyższą ceną: 38248,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.