Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-24
Białystok: dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 404812 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1)Część I (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) komputery przenośne - wg Załącznika Nr 1/I do SIWZ, 2)Część II (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) sprzęt komputerowy dla Wydziału Elektrycznego (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/II do SIWZ, 3)Część III (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) sprzęt komputerowy (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/III do SIWZ, 4)Część IV (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) sprzęt komputerowy dla Wydziału Informatyki (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/IV do SIWZ, 5)Część V (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) sprzęt komputerowy dla CIT (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/V do SIWZ, 6)Część VI (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) sprzęt komputerowy dla Administracji (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/VI do SIWZ, 7)Część VII (kod wg CPV 30232110-8 Drukarki, 30231300-0 Monitory ekranowe, 30216110-0 Skanery komputerowe - wg Załącznika Nr 1/VII do SIWZ, 8)Część VIII (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) elementy komputerowe - wg Załącznika Nr 1/VIII do SIWZ Wykorzystanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oraz znaków towarowych ma na celu wyłącznie zapewnienie kompatybilności zamawianego sprzętu ze sprzętem już posiadanym przez zamawiającego oraz zapewnienie właściwości i parametrów zamawianego sprzętu niezbędnych ze względu na specyfikę prowadzonej działalności naukowo-badawczej. Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych sprzętu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego sprzętu itp.)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.82.00.00 - Serwery 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)zaoferują nowy (nieużywany) sprzęt o najwyższej jakości podlegający ocenie zgodności z dyrektywą LVD i EMC i posiadający oznaczenia CE, nie starszy niż 6 miesięcy (części I -VIII), 6)udzielą gwarancji: a)część I - min. 24 miesiące na komputery z tym, że gwarancja na baterie nie krótsza niż 12 miesięcy, b)część II - min. 36 miesięcy c)część III - min. 36 miesięcy d)część IV - min. 36 miesięcy e)część V - Poz. 1 - 24 miesiące. Poz. 2 - min. 36 miesięcy. Poz. 3 - 36 miesięcy gwarancja producenta z serwisem realizowanym na miejscu u zamawiającego w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu usterki, f)część VI - min. 36 miesięcy gwarancja producenta z serwisem realizowanym na miejscu u zamawiającego w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu usterki, g)część VII - min. 36 miesięcy, h)część VIII - min. 24 miesiące. 7)zaakceptują poniższe warunki serwisu gwarancyjnego: dla sprzętu komputerowego w częściach I, II, III, IV, V poz. 1 i 2, VII, a)czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii (faksem, e-mailem, pisemnie) przez zamawiającego w następnym dniu roboczym b)termin naprawy - w ciągu 14 dni od zgłoszenia awarii (faksem, e-mailem, pisemnie), c)w przypadku przekroczenia terminu naprawy, wykonawca podstawi sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, d)wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego; w przypadku konieczności napraw poza siedzibą zamawiającego, wykonawca dostarczy na czas naprawy sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, e)po trzeciej awarii sprzętu (elementu), wykonawca wymieni sprzęt (element) na nowy, f)okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, g)okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzętu (elementu) wymienionego. dla sprzętu komputerowego w częściach V poz. 3, VI, h)w przypadku przekroczenia terminu naprawy, wykonawca podstawi sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, i)wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego; w przypadku konieczności napraw poza siedzibą zamawiającego, wykonawca dostarczy na czas naprawy sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, j)po trzeciej awarii sprzętu (elementu), wykonawca wymieni sprzęt (element) na nowy, k)okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, l)okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzętu (elementu) wymienionego. dla elementów komputerowych w części VIII wg warunków producenta, 8)wyrażą zgodę na zastosowanie stawki VAT w wysokości 0% na dostawę sprzętu komputerowego zgodnie z załącznikiem nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla szkół wyższych (art. 43 ustawy), po otrzymaniu stosownego potwierdzenia wydanego przez organ nadzorujący, Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1)wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru druku), 2)Specyfikacja techniczna Załącznik Nr 1 do oferty dla oferowanych części (I - VIII), 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku), 5)oświadczenie o zaoferowaniu sprzętu komputerowego podlegającego ocenie zgodności z dyrektywą LVD i EMC i posiadającego oznaczenia CE, nie starszego niż 6 miesięcy; certyfikaty lub deklaracje zgodności wykonawca przekaże zamawiającemu przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia: części I -VIII (na druku Formularza oferty), 6)oświadczenie o wyrażeniu zgodę na zastosowanie stawki podatku VAT 0%, zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 i Załącznikiem Nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług pod warunkiem uzyskania przez Zamawiającego stosownego potwierdzenia wydanego przez organ nadzorujący (na druku Formularza oferty), 7)oświadczenie o potwierdzeniu warunków serwisowych Zamawiającego wskazanych w pkt. 5.6 i 5.7 SIWZ (na druku Formularza oferty)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych PB
ul. Zwierzyniecka 6 pok. nr 4
15-333 Białystok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 11:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych PB ul. Zwierzyniecka 6 pok. nr 4 15-333 Białystok.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: część V - środki projektu pt. Profesjonalne kadry przedsiębiorstw województwa podlaskiego,nr projektu WND-POKL.08.01.01-20-265/08, nr umowy UDA-POKL. 08.01.01-20-265/08-00.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: komputery przenośne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) komputery przenośne - wg Załącznika Nr 1/I do SIWZ,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt komputerowy dla Wydziału Elektrycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) sprzęt komputerowy dla Wydziału Elektrycznego (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/II do SIWZ,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzęt komputerowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3Część III (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) sprzęt komputerowy (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/III do SIWZ,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzęt komputerowy dla Wydziału Informatyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) sprzęt komputerowy dla Wydziału Informatyki (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/IV do SIWZ,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzęt komputerowy dla CIT.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) sprzęt komputerowy dla CIT (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/V do SIWZ,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sprzęt komputerowy dla Administracji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) sprzęt komputerowy dla Administracji (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/VI do SIWZ,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: drukarki, monitory ekranowe, skanery komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII (kod wg CPV 30232110-8 Drukarki, 30231300-0 Monitory ekranowe, 30216110-0 Skanery komputerowe - wg Załącznika Nr 1/VII do SIWZ,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0, 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: elementy komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) elementy komputerowe - wg Załącznika Nr 1/VIII do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawy oraz bieżąca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Białymstoku
- Wykonanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem (ZSZB) w wybranych obiektach Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- "Świadczenie usług telekomunikacyjnych - telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych komórkowych"
- Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych dotyczących zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku PB z funkcji kuchni i bufetu z korytarzem na funkcję laboratoryjną i dydaktyczną
- Dostawa drzwi do pomieszczeń różnych jednostek w Politechnice Białostockiej
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Dostawa serwerów dla MOPR w Poznaniu
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki (2)
- Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Akademii Tarnowskiej - I etap
- Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 4 salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.