eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przebudowa drogi dojazdowej we wsi Wilczopole wieś na działce nr 155 od km 0+000 do km 1+ 180

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-28

Lublin: Przebudowa drogi dojazdowej we wsi Wilczopole wieś na działce nr 155 od km 0+000 do km 1+ 180
Numer ogłoszenia: 40469 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głusk, ul. Głuska 140, 20-380 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7518760, fax 081 7518650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej we wsi Wilczopole wieś na działce nr 155 od km 0+000 do km 1+ 180.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi obejmuje w szczególności : 1.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniowej ( duże ubytki w nawierzchni od km 0+000 do km 1+ 119 ), tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie - obmiar : 16,8 m3; 2. Wykonanie wzmocnienia istniejącej w-wy podbudowy tłuczniowej spryskanej grysami i emulsją asfaltową od km 0+000 do km 1+119, mieszanką mineralno- bitumiczną średniej grubości 2 cm, obmiar :(1108 mb x 3 m) + zjazd 107,25 m2 ; 3. Wykonanie wzmocnienia podbudowy kruszywem łamanym gr. 10 cm na odcinku od km 1+119 do km 1+180- obmiar: ( 61 mb x 3 m); 4. Wykonanie nawierzchni bitumicznej (warstwy ścieralnej, standard II) z betonu asfaltowego grubości 4 cm na odcinku od km 0+000 do km 1+180 - obmiar ( 1108 m x 3 m ) + I zjazd 107,25 m2 + II zjazd 123,75 m2 + ( 61 m x 3 m) ; 5. Wykonanie poboczy obustronnych o szerokości 0,5 m kruszywem łamanym o uziarnieniu ciągłym , grubość w-wy 10 cm ma całym odcinku drogi; 6.Wykonanie oznakowania pionowego drogi - 9 sztuk znaków 7.Ścięcie pniaka z pobocza drogi .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1 000, 00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym do wykonywania działalności zgodnie z wymogami ustawowymi; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : 2.1 W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt.1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum jednego zadania odpowiadającego rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń , o których mowa w § 6 pkt 3 ust. 1-3 2.2.W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt.1.3 wymagane jest posiadanie środków na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł . Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń , o których mowa w § 6 pkt. 4 ust.1 2.3.W zakresie warunków wskazanych w ust.1 pkt.1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń o których mowa w § 6 pkt.2 ust.1-5. 3.Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków w postępowaniu zastosuje formę spełnia /nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego ww. warunków będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art.24. 4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie z treścią art.24 ust.4 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sporzadzony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - wg załączonego załącznika nr 1 do siwz wraz z kosztorysem ofertowym . 2.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych zawartych w § 5 ust.1 pkt.1 i 4 siwz zamawiający żąda: 2.1.Aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wyciąg z rejestru handlowego, ksero poświadczone za zgodność z oryginałem, załącznik nr 2 2.2.Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , załącznik nr 3; 2.3.Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 4 2.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności w myśl art. 24.ust.1pkt.4-8 ( w przypadku spółek, informacja o podmiocie zbiorowym art.24.ust.1 pkt.9) wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, załącznik nr 5. 2.5 Oświadczenia w trybie art.22.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 6 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia zawartych w § 5 ust.2 pkt.1 siwz zamawiający żąda : 3.1 Wykaz robót budowlanych za ostatnie 5 lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (drogowych ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 + min. 1 referencja o wartości robót odpowiadającej zamówieniu; 3.2Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 8 ( w branży drogowej ) 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: 4.1 Oświadczenia Wykonawcy że posiada środki finansowe w wysokości na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł , załącznik nr 9 ; 5. Polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności- załącznik nr 9 . 6. Podpisanego wzoru umowy - załącznik nr 11. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium - załącznik nr 12,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/glusk

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głusk ul. Miodowa 1, 20-385 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głusk ul. Głuska 140, 20-385 Lublin (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.