Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-04
Nowa Dęba: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 4 kwartale 2013 roku
Numer ogłoszenia: 404690 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie , ul. Ogrodowa 20, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8464910, faks 015 8463033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/zdp
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 4 kwartale 2013 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielone na siedem części: -Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 4 kwartale 2013 roku - Część nr 1 -Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 4 kwartale 2013 roku - Część nr 2 -Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 4 kwartale 2013 roku - Część nr 3 -Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 4 kwartale 2013 roku - Część nr 4 -Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 4 kwartale 2013 roku - Część nr 5 -Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 4 kwartale 2013 roku - Część nr 6 -Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 4 kwartale 2013 roku - Część nr 7 Szczegółowe informacje zawarto w części OPIS ZAMÓWIENIA.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli: - Wykonawca składający ofertę na część Nr I wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną usługę w zakresie zimowego utrzymania dróg publicznych (odśnieżanie, zwalczanie śliskości) o wartości minimum 10 000,00 zł, oraz przedłoży dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie. - Wykonawca składający ofertę na część Nr II wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną usługę w zakresie zimowego utrzymania dróg publicznych (odśnieżanie, zwalczanie śliskości) o wartości minimum 3 000,00 zł, oraz przedłoży dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie. - Wykonawca składający ofertę na część Nr III wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną usługę w zakresie zimowego utrzymania dróg publicznych (odśnieżanie, zwalczanie śliskości) o wartości minimum 22 000,00 zł, oraz przedłoży dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie. - Wykonawca składający ofertę na część Nr IV wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną usługę w zakresie zimowego utrzymania dróg publicznych (odśnieżanie, zwalczanie śliskości) o wartości minimum 25 000,00 zł, oraz przedłoży dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie. - Wykonawca składający ofertę na część Nr V wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną usługę w zakresie zimowego utrzymania dróg publicznych (odśnieżanie, zwalczanie śliskości) o wartości minimum 19 000,00 zł, oraz przedłoży dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie. - Wykonawca składający ofertę na część Nr VI wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną usługę w zakresie zimowego utrzymania dróg publicznych (odśnieżanie, zwalczanie śliskości) o wartości minimum 17 000,00 zł, oraz przedłoży dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie. - Wykonawca składający ofertę na część Nr VII wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną usługę w zakresie zimowego utrzymania dróg publicznych (odśnieżanie, zwalczanie śliskości) o wartości minimum 11 000,00 zł, oraz przedłoży dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował niżej wymienionymi środkami technicznymi, koniecznymi do realizacji niniejszego zamówienia: Dla części Nr I Nośnik z piaskarką i pługiem lemieszowym jednostronnym - szt. 2, Ładowarka - szt. 1. Dla części Nr II Nośnik z piaskarką i pługiem lemieszowym jednostronnym - szt. 2, Ładowarka - szt. 1. Dla części Nr III Nośnik z piaskarką i pługiem lemieszowym jednostronnym - szt. 2, Ładowarka - szt. 1, Równiarka - szt.1. Dla części Nr IV Nośnik z piaskarką i pługiem lemieszowym jednostronnym - szt. 2, Ładowarka - szt. 1, Równiarka - szt.1. Dla części Nr V Nośnik z piaskarką i pługiem lemieszowym jednostronnym - szt. 2, Ładowarka - szt. 1, Równiarka - szt.1. Dla części Nr VI Nośnik z piaskarką i pługiem lemieszowym jednostronnym - szt. 2, Ładowarka - szt. 1, Równiarka - szt.1. Dla części nr VII Ładowarka - szt. 1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się warunków dotyczących osób zdolnych do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/zdp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie, ul. Ogrodowa 20, 39-460 Nowa Dęba.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2013 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie, ul. Ogrodowa 20, 39-460 Nowa Dęba.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Robota budowlana - remont wojskowej bocznicy kolejowej nr 270 w Nowej Dębie
- "Robota budowlana - remont części budynku nr 1 WCR Kielce"
- Robota budowlana - remont budynku nr 15 w m. Sandomierz
- "Robota budowlana - remont sieci elektrycznej na terenie Parku sprzętu technicznego OSPWL-Dęba"
- Robota budowlana - remont budynku nr 470 wraz z wymianą drzwi w budynku nr 518 w Nowej Dębie
- Robota budowlana - remont części bud. nr 1 w Tarnobrzegu.
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Ochrona i dozór mienia Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy oraz monitorowanie obiektu i terenu Muzeum w Wałbrzychu.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 część 1, 2, 3
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.