eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › Dostawa nabiału

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-28

Człuchów: Dostawa nabiału
Numer ogłoszenia: 40468 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie, ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342539, 8343461 - 463, fax 059 8342539.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.starostwo.czluchow.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nabiału.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału dla jednostek organizacyjnych Powiatu Człuchowskiego. Opis przedmiotu zamówienia wg kodów Słownika CPV: mleko i śmietana CPV 15510000-6, przetwory mleczarskie CPV 15500000-3, sery twarogowe CPV 15542100-0, sery podpuszczkowe dojrzewające CPV 15544000-3, sery topione CPV 15545000-0, serki homogenizowane CPV 15540000-5, masło CPV 15530000-2, mleko pasteryzowane CPV 15511100-4, śmietana CPV 15512100-1, jogurt CPV 15551310, maślanka - 15551500, 15555000-3 - lody i produkty podobne

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.54.22.10-0, 15.54.50.00-2, 15.53.00.00-2, 15.51.11.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.1 Decyzja administracyjna o spełnieniu wymagań higieniczno - sanitarnych dot. zakładu 1.1.2 Oświadczenie o obowiązujących w zakładzie zasadach systemu HACCAP 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.2.1 Zrealizował w ostatnich trzech latach min. jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, potwierdzonej że dostawa została wykonana należyci 1.2.2 Dysponuje minimum jednym pojazdem wraz z decyzją administracyjną Sanepidu dopuszczającą pojazd do przewozu nabiału. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2) Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3) Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 4) Wykaz wykonanych dostaw obejmujący ich wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorców z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (minimum jeden pojazd i decyzja administracyjna Sanepidu dopuszczająca pojazd do przewozu nabiału) - załącznik nr 6 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień .... przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Decyzja administracyjna wydana przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej/organ Inspekcji Weterynaryjnej o spełnianiu koniecznych wymagań do zapewnienia higieny i właściwej jakości zdrowotnej artykułów, w obrocie artykułami spożywczymi. 9) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 10) W przypadku Wykonawców nie będących producentami należy przedstawić wykaz osób i podmiotów, które są producentami, wraz z dokumentami wyszczególnionymi w ppkt.11 11) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, obowiązany jest dołączyć do oferty dokument wystawiony na Wykonawcę przez organy upoważnione do urzędowej kontroli żywności lub firmę upoważnioną do przeprowadzania certyfikacji stwierdzający, że u Wykonawcy w produkcji i w obrocie zaoferowanego asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCAP. Jeżeli Wykonawca nie jest producentem oferowanych produktów, zobowiązany jest dołączyć wskazany dokument wystawiony dla niego przez jeden z w/w podmiotów oraz stosowne dokumenty wystawione przez jeden z w/w podmiotów dla producentów, od których zakupi oferowane produkty. 2. Dokumenty dodatkowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń, które można złożyć na formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ): 1.1 Oświadczenie Wykonawcy o wdrożeniu i obowiązywaniu w zakładzie zasad systemu HACCAP. 1.2 Oświadczenie Wykonawcy, iż wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 SIWZ został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego 1.3 Oświadczenie, Wykonawcy, że dostarczy przedmiot zamówienia spełniania wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne i odpowiada wymogom określonym w Polskich Normach. 1.4 Oświadczenie, Wykonawcy o dostarczaniu przedmiotu zamówienia pojazdami samochodowymi spełniającymi wszystkie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne przewozu artykułów mleczarskich. 1.5 Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymaganiami SIWZ. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) Pełnomocnictwo wg zasad określonych w dziale XI ust. 2. 2) Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2 i 7 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.czluchow.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie, 77 - 300 Człuchów ulica Wojska Polskiego 1 pokój nr 14 (budynek Starostwa Powiatowego).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie, 77 - 300 Człuchów ulica Wojska Polskiego 1 pokój nr 14 (budynek Starostwa Powiatowego).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: www.bip.starostwo.czluchow.org.pl ścieżka dojścia do ogłoszenia : zakładka-jednostki organizacyjne-Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym-zamówienia publiczne- rok 2008

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.