eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Środzie Wlkp. w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2012 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Środa Wielkopolska: Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Środzie Wlkp. w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2012 r
Numer ogłoszenia: 404658 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Średzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Średzkiego , ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 061 2858051, faks 061 2853252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.srodawlkp-powiat.pl/bip.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Środzie Wlkp. w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2012 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Środzie Wlkp. w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2012 r. Dostarczane tablice rejestracyjne, będące przedmiotem zamówienia, muszą być wykonane zgodnie z wymogami i wzorami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 ze zm.). Rodzaje i ilość tablic rejestracyjnych, będących przedmiotem zamówienia: tablica samochodowa zwyczajna jednorzędowa - 13.500 kpl., dwurzędowa - 400 kpl.; tablica samochodowa zwyczajna indywidualna jednorzędowa -11 kpl., dwurzędowa - 3 kpl.; tablica samochodowa zwyczajna przyczepy jednorzędowa - 480 szt., dwurzędowa - 300 szt.; tablica motocyklowa zwyczajna - 850 szt.; tablica motocyklowa indywidualna - 3 szt.; tablica motorowerowa zwyczajna - 800 szt.; tablica samochodowa zabytkowa jednorzędowa 3 kpl., dwurzędowa - 3 kpl.; tablica motocyklowa zabytkowa - 3 szt.; tablica samochodowa tymczasowa jednorzędowa - 90 kpl.; tablica samochodowa tymczasowa dwurzędowa - 20 kpl.; tablica motocyklowa tymczasowa - 20 szt.; tablica motorowerowa tymczasowa - 20 szt.; wtórniki tablic - 900 szt. Ilości poszczególnych tablic rejestracyjnych zostały określone szacunkowo.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.70 - Elementy oznakowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysiecy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP S.A. o/Środa Wlkp. konto nr 37 1020 4160 0000 2402 0007 2215 z dopiskiem: Wadium - dostawa tablic rejestracyjnych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 3 grudnia 2009 r. do godz. 10.00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej określonym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. Oryginały dokumentów stanowiących inne niż wpłata pieniężna formy wnoszenia wadium, należy złożyć w terminie do 3 grudnia 2009 roku, do godz. 10.00 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Środzie Wlkp., ul. Daszyńskiego 5, w Wydziale Organizacyjno-Prawnym - pokój nr 113.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia, w tym: posiadają zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych wydane na podstawie art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. zrealizowali (rozpoczęcie i zakończenie) w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 kontrakty na dostawy tablic rejestracyjnych o zakresie finansowym kontraktu nie mniejszym niż 200.000,00 zł. Łączna wartość zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie może być mniejsza niż 600.000,00 zł.; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych wydane na podstawie art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.); 4) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy wykazać co najmniej 3 kontrakty na dostawy tablic rejestracyjnych o zakresie finansowym kontraktu nie mniejszym niż 200.000,00 zł. Łączna wartość zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie może być mniejsza niż 600.000,00 zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodawlkp-powiat.pl/bip.php pkt menu Przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Środzie Wlkp. ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wlkp. pok. nr 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Środzie Wlkp. ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wlkp. - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.