Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-24
Warszawa: dostawę sprzętu medycznego w podziale na dwa zadania
Numer ogłoszenia: 404600 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie , ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę sprzętu medycznego w podziale na dwa zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w podziale na dwa zadania: Zadanie I - okulistyczny tomograf komputerowy szt. 1 O parametrach wykazanych szczegółowo na załączniku nr 4 Zamawiający dopuszcza oferowany sprzęt- używany, demonstracyjny lub poleasingowy pod warunkiem, że wymieniony sprzęt nie może być wyprodukowane wcześniej niż w 2004r. Zamawiający w celu potwierdzenia sprawności technicznej żąda aktualnej opinii technicznej potwierdzającej sprawność techniczną aparatu (dotyczy sprzętu używanego). Zadanie II - respirator transportowy dla noworodków szt. 2 O parametrach wykazanych szczegółowo na załączniku nr 5 Zamawiający wymaga ww. aparat fabrycznie nowy. 2. Płatność za dostarczony przedmiot zamówienia nastąpi w czterech równych ratach - pierwsza rata płatna w terminie 30 dni, licząc od daty dostawy, instalacji i uruchomienia aparatury, następne przez kolejne 3 m - ce na ostatni dzień każdego miesiąca - Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty rat bez dodatkowych opłat. 3. Nie spełnienie któregokolwiek z parametrów doje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 4. Wymagane świadectwa i atesty. 3.1 Oferowany przez wykonawcę aparat musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie świadectw: certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną w UE (z aktualna datą ważności i identyfikującą producenta i typ wyroby) lub deklarację zgodności z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej . 4. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 4.1. Wymagany okres gwarancyjny nie może być krótszy niż: - 6 miesięcy, gdy sprzęt jest starszy niż dwa lata liczony od dnia zainstalowania i uruchomienia urządzenia - 12 miesiące, gdy sprzęt liczy mniej niż dwa lata, liczony od dnia zainstalowania i uruchomienia urządzenia, - 12 - miesięcy dla sprzętu fabrycznie nowego 4.2. Wymagane przeglądy w okresie gwarancyjnym wykonawca wykona bezpłatnie, 4.3 Wykonawca musi posiadać na terenie kraju autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny lub przedstawić możliwości korzystania z usług innych firm autoryzowanych, a świadczących usługi serwisowe. 4.4. Czas oczekiwania na usunięcie uszkodzenia nie może być dłuższy niż 24 godziny od zgłoszenia w formie telefonicznej. 4.5. W okresie naprawy gwarancyjnej trwającej dłużej niż 24 godz. dostarczony zostanie porównywalny aparat zastępczy. 4.6. W przypadku 3 - krotnej awarii aparatu lub głowicy wykonawca jest zobowiązany do wymiany sprzętu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.50.00 - Urządzenia do tomografii 33.18.61.00 - Urządzenia do natleniania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 którzy: 1.4.1. nie wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta nie została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 1.4.2. wykonawców, w stosunku do których nie została otwarta likwidacja lub których upadłość nie ogłoszono; 1.4.3. wykonawców, którzy nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.4.4. osoby fizyczne, które nie zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 1.4.5. spółki jawne, których wspólnik nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 1.4.6. spółki partnerskie, których partner lub członek zarządu nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 1.4.7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusz nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 1.4.8. osoby prawne, których urzędujący członek organu zarządzającego nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 1.4.9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd nie orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 1.4.10. wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3. 1.4.11.Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.5 z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy: 1.5.1. wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzania oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów; 1.5.2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wyniki prowadzonego postępowania; 1.5.3. nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków; 1.5.4. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie oferenta, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Świadectwo dopuszczenia sprzętu do stosowania w Polsce zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Opinia techniczna o sprawności sprzętu (dotyczy zadania I - sprzętu używanego). 6. Oświadczenie o posiadaniu autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na terenie woj. mazowieckiego (lub o możliwości korzystania z usług innych firm autoryzowanych przez dostawcę, a świadczących usługi serwisowe). 7. Warunki serwisu pogwarancyjnego. 8. Szczegółowe informacje o oferowanym sprzęcie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bursztynowa 2
04-749 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I Zadanie I - okulistyczny tomograf komputerowy szt. 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza oferowany sprzęt- używany, demonstracyjny lub poleasingowy pod warunkiem, że wymieniony sprzęt nie może być wyprodukowane wcześniej niż w 2004r. Zamawiający w celu potwierdzenia sprawności technicznej żąda aktualnej opinii technicznej potwierdzającej sprawność techniczną aparatu (dotyczy sprzętu używanego)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - respirator transportowy dla noworodków szt. 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: respirator transportowy dla noworodków szt. 2 Zamawiający wymaga ww. aparat fabrycznie nowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.61.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, AEZ/S-056/2024
- Dostawa i wdrożenie pięciu stacji wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych oraz dostarczenie dokumentacji stacji.
- Dostawa produktu leczniczego Tezepelumab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii, Neonatologii, Pediatrii, Rehabilitacji Dzieci oraz Apteki Szpitalnej
- Zakup tomografu optycznego dla Poradni Okulistycznej w SPZZOZ w Pionkach
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- Dostawa leków do Szpitala Miejskiego w Łukowie.
więcej: Urządzenia do tomografii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.