eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie robót dodatkowych do zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego na adaptację części pomieszczeń lewego skrzydła II pietra budynku przy ul. Gen. J. Hallera 14 w Gdańsku w celu przystosowania ich na pomieszczenia biurowe na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego - Etap I.



Ogłoszenie z dnia 2011-11-30

Gdańsk: Wykonanie robót dodatkowych do zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego na adaptację części pomieszczeń lewego skrzydła II pietra budynku przy ul. Gen. J. Hallera 14 w Gdańsku w celu przystosowania ich na pomieszczenia biurowe na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego - Etap I.
Numer ogłoszenia: 404444 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych do zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego na adaptację części pomieszczeń lewego skrzydła II pietra budynku przy ul. Gen. J. Hallera 14 w Gdańsku w celu przystosowania ich na pomieszczenia biurowe na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego - Etap I..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych do zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego na adaptację części pomieszczeń lewego skrzydła II pietra budynku przy ul. Gen. J. Hallera 14 w Gdańsku w celu przystosowania ich na pomieszczenia biurowe na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego - Etap I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usunięcie z remontowanych pomieszczeń lepiku smołowego stanowiącego lepiszcze dla klepek parkietu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Prywatna TOMPOL Tomasz Blomberg, ul. A. Volty 11, 80-172 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24520,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30160,40

  • Oferta z najniższą ceną: 30160,40 / Oferta z najwyższą ceną: 30160,40

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. poz. 113 Nr 759 ze zm.) zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W trakcie wykonywania zamówienia podstawowego w części dotyczące wymiany posadzki, Wykonawca dokonując demontażu istniejących klepek podłogowych stwierdził, że w warstwach izolacyjnych podłogi zastosowano lepik asfaltowy stanowiący lepiszcze dla tych klepek. Z uwagi na fakt wydobywający się intensywny zapach chemiczny Wykonawca zlecił przeprowadzenia badań odkrytego materiału przez Wojewódzką Stację Sanitarno - Epidemiologiczną (dalej WSSE) w Gdańsku. W wyniku badań stwierdzono, że występujący lepik smołowy należy do materiałów toksycznych, które nie powinny znajdować się w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt ludzi i wskazane jest jego usunięcie. Zgodnie z wytycznymi WSSE wskazane jest usunięcie warstw podłogowych emitujących substancje chemiczne (do płyty stropowej), intensywne wietrzenie tych pomieszczeń, aż do zaniku zapachu chemicznego, a następnie ułożenie nowych warstw podłogowych z materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Wykonawca przekazał Zamawiającemu Sprawozdanie z badań Nr 71/5231/11 wykonanych przez WSSE w Gdańsku. Należy stwierdzić, ze wykonanie w/w robót jest konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Ponadto wykonywanie zamówienia podstawowego (tj. położenie podłogi z paneli podłogowych laminowanych oraz ułożenie podłogi z wykładziny homogenicznej) jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego (tj. wykonanie prac rozbiórkowych istniejącej wylewki betonowej wraz z częściowym usunięciem istniejącej podsypki piaskowej oraz wykonanie nowej wylewki betonowej pod warstwy podłogowe). Zamawiający zawarł umowę w sprawie wykonania zamówienia podstawowego dnia 28 września 2011 r. w wyniku przeprowadzonego postępowania Nr DAZ-ZP272.81.2011, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. W umowie określono wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości 351.496,18 zł brutto. Wartość zamówienia dodatkowego została określona na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy na kwotę 30.160,40 zł brutto, co stanowi 8,58 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.