To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-04
Lublin: Dostawa szkła laboratoryjnego, plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na trzy części.
Numer ogłoszenia: 404398 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156407 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szkła laboratoryjnego, plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na trzy części..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1 - dostawa szkła laboratoryjnego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, Część 2 - dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, Część 3 - dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu: 1/ dostawę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1 - 3 do SIWZ, 2/ każdorazową dostawę przedmiotu zamówienia do 30 dni kalendarzowych, a w przypadkach szczególnie pilnych do 14 dni kalendarzowych od momentu telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego na piśmie faksem lub e-mailem. złożonego przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy zawartej na część 1- 3 na 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy, 3/ dostawę przedmiotu zamówienia na własny koszt do pomieszczeń magazynowych UP lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego określone w zamówieniu. 4/ czas przydatności do użytku dostarczonego przez Wykonawcę produktu w dniu dostawy do magazynu lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego, nie może być krótszy niż połowa okresu przydatności produktu, deklarowana przez producenta, liczona od daty produkcji. 5/ Wykonawca wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę. 6/ Wykonawca zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1-3 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 38.43.71.10 - Końcówki pipet 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38.43.71.00 - Pipety 38.43.71.20 - Stojaki na pipety 38.43.61.60 - Stojaki na probówki do wstrząsarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 - dostawa szkła laboratoryjnego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Chemagra sp. z o.o. ,, ul. Rapackiego 25, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58098,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66981,88
Oferta z najniższą ceną: 66981,88 / Oferta z najwyższą ceną: 76744,32
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 - dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Chemagra sp. z o.o., ul. Rapackiego 25,, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 251868,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 265566,83
Oferta z najniższą ceną: 265566,83 / Oferta z najwyższą ceną: 342544,23
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3 - dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Scienceplast sp. z o.o., ul. Szafarnia 11/F8,, 80-755 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2970,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1904,70
Oferta z najniższą ceną: 1904,70 / Oferta z najwyższą ceną: 2810,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostosowanie przestrzeni komunikacyjnej na potrzeby poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami budynku głównego USK Nr 4 w Lublinie oraz remont posadzek na bloku operacyjnym
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej butelkowanej dla jednostek UMCS
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania Odpłatne pozyskanie w trwały zarząd oraz przebudowa nieruchomości w Świdniku przy ul. Konopnickiej 3 na potrzeby Pierwszego US w Lublinie
- Remont pokoju nr 30 na Wydziale Chemii UMCS - budynek "Małej Chemii"
- Wykonanie robót malarskich w Domach Studenckich UMCS
- Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej oraz pracowników obsługi klientów Oddziału ZUS w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych wielokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- D/29/2024 Zakup drobnego sprzętu medycznego i laboratoryjnego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- WIW.DA.272.9.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Higieny Środków Spożywczych WIW w Opolu
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 3 sztuk pipet niezbędnych do realizacji tematów badawczych prowadzonych w Instytucie Biotechnologii
- WIW.DA.272.8.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Serologii WIW w Opolu
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.