eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Administrowanie i świadczenie usług w Miejskiej Strefie Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory - Oświęcimskim Inkubatorze Przedsiębiorczości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-12

Oświęcim: Administrowanie i świadczenie usług w Miejskiej Strefie Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory - Oświęcimskim Inkubatorze Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 40436 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12872 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim, ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie i świadczenie usług w Miejskiej Strefie Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory - Oświęcimskim Inkubatorze Przedsiębiorczości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Administrowanie Oświęcimskim Inkubatorem Przedsiębiorczości ( OIP) w tym między innymi: - obsługa techniczna komisji kwalifikacyjnej do OIP i udział w jej obradach, - przygotowanie umów z rezydentami o najem powierzchni w OIP i związanych z tym usług, - sporządzenie faktur z tytułu: czynszu najmu, dostawy energii elektrycznej i cieplnej - przestrzeganie regulaminu obowiązującego w OIP oraz nadzorowanie przestrzegania regulaminu przez rezydentów, itd 2) Świadczenie usług na rzecz osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą w następującym zakresie: - doradztwo z zakresie wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej, - doradztwo w zakresie wyboru formy opodatkowania, - udzielanie szczegółowej informacji w zakresie obowiązkowej procedury rejestracji oraz na temat podstawowych zgłoszeń wynikających z prowadzenia działalności gospodarczej, - udzielanie szczegółowej informacji dot. możliwości źródeł finansowania rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej oraz współpraca w tym zakresie z Powiatowym Urzędem Pracy, - pomoc w zakresie przygotowania biznesplanu, w szczególności na potrzeby uzyskania kredytu lub pożyczki, - informowanie o usługach świadczonych dla MŚP przez inne instytucje otoczenia biznesu. 3) Świadczenie usług na rzecz przedsiębiorców w OIP w zakresie m. in.: - doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, w tym pomoc w przygotowaniu biznesplanów, - poszukiwanie źródeł finansowania działalności gospodarczej m.in. w ramach ogłaszanych programów i konkursów na granty Unii Europejskiej, - pomoc w poszukiwaniu środków finansowych dla przedsiębiorców w postaci grantów na prowadzenie i rozwój działalności gospodarczej, - świadczenie usług pośrednictwa pracy, polegających na prowadzeniu baz danych osób poszukujących pracy zgodnie z zapisami ustawy o ochronie danych osobowych, - współpraca z PUP w Oświęcimiu w zakresie inicjatyw dla aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych i zmiany kwalifikacji zawodowych, - pomoc w nawiązywaniu kontaktów handlowych, - doradztwo w zakresie zawierania umów handlowych, -- doradztwo w zakresie rachunkowości, itd.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu Małopolski Zachodniej Sp. z o.o.,, ul. Unii Europejskiej 10, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172814,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 210800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 210800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 210800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.