eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wlkp. › Wymiana poszycia dachowego na zabytkowej XX wiecznej Oficynie - budynku Zespołu Willowo-Ogrodowego Muzeum Lubuskiego im. Jana Dekerta w Gorzowie Wlkp.



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Gorzów Wlkp.: Wymiana poszycia dachowego na zabytkowej XX wiecznej Oficynie - budynku Zespołu Willowo-Ogrodowego Muzeum Lubuskiego im. Jana Dekerta w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 404358 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Lubuskie im. Jana Dekerta w Gorzowie Wielkopolskim , ul. Warszawska 35, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 095 732 28 43, faks 095 732 28 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumlubuskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana poszycia dachowego na zabytkowej XX wiecznej Oficynie - budynku Zespołu Willowo-Ogrodowego Muzeum Lubuskiego im. Jana Dekerta w Gorzowie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z blaszanego na łupek lekki na zabytkowej Oficynie położonej w Zespole Willowo-Ogrodowym w Gorzowie Wlkp. przy ul. Warszawskiej 35. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków i objęty ochroną Miejskiego Konserwatora Zabytków w Gorzowie Wlkp. Obiekt publiczny, czynny - na czas remontu nie będzie wyłączony z użytkowania i udostępniania zwiedzającym. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, ktore są załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wraz z ofertą (zgodną z załącznikiem nr 1 do SIWZ) złożą : 1) oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych(t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz Dz.U. z 2008 r. nr 171, poz.1058). 2) oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 3) Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Wykaz i referencje potwierdzające , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (w tym okresie) wykonawca zrealizował jako Główny Wykonawca co najmniej dwa zadanie polegające na remoncie dachu na obiekcie zabytkowym w tym przynajmniej jedno zadanie polegające na kryciu dachu łupkiem lekkim . Warunek musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) Wykaz kluczowego personelu wykonawcy posiadającego doświadczenie i kwalifikacje zgodnie z wymogami przedstawionymi w poniższej tabeli: Stanowisko Kierownik budowy Wymagana liczba osób 1 Wymagania Uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego oraz 2 letnia praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych ( § 8.ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. ( dz. U. Nr 150, poz. 1579) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych wydanego na podstawie art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz. 1568 oraz z 2004 r. Nr 96, poz. 959.) Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać w/w warunek. 7) Kserokopię wymaganych uprawnień, zaświadczeń o przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz zaświadczenia lub decyzje o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, zaświadczenie o dwuletniej praktyce zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych. 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 9) Polisy a w razie jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł. W przypadku polisy zawartej na krótszy okres Wykonawca musi do oferty załączyć zobowiązanie do przedłużenia ważności polisy na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 10) Zaświadczenie - informacja z banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, iż posiadają środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 300.000 zł bądź posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. Wykonawcy składający wspólna ofertę musza łączne spełniać w/w wymagania. 11) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia przedkładają: - oświadczenie o ustanowieniu wspólnie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu oraz umowę sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP, - oświadczanie o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia i solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania oraz spełnienia przez wszystkich wykonawców warunków określonych w pkt IX SIWZ 12) Projekt umowy ( zgodny z zał. Nr 2 do SIWZ). Każda strona projektu umowy powinna być parafowana. 13) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty w /w oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły: spełnia / nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumlubuskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Lubuskie im. Jana Dekerta ul. Warszawska 35 66-400 Gorzów Wlkp. Pokój nr 3 Sekretariat w godzinach 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Lubuskie im. Jana Dekerta ul. Warszawska 35 66-400 Gorzów Wlkp. Pokój nr 3 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.