eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Przygotowanie i podawanie posiłków profilaktycznych i napojów dla uprawnionych policjantów jednostek policji woj. kujawsko-pomorskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-04

Bydgoszcz: Przygotowanie i podawanie posiłków profilaktycznych i napojów dla uprawnionych policjantów jednostek policji woj. kujawsko-pomorskiego
Numer ogłoszenia: 404346 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5255320, faks 52 5255319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i podawanie posiłków profilaktycznych i napojów dla uprawnionych policjantów jednostek policji woj. kujawsko-pomorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Przygotowanie i podawanie posiłków profilaktycznych i napojów dla uprawnionych policjantów jednostek policji woj. kujawsko-pomorskiego.Zamówienie obejmuje 6 zadań. Zadanie nr 1 - KPP Świecie w maksymalnej ilości: posiłki profilaktyczne 8200; napoje gorące: 8200. Zadanie nr 2 - KP Nowe- Zespół dzielnicowych w Górnej Grupie w maksymalnej ilości: posiłki profilaktyczne 3000, napoje gorące 3000. Zadanie nr 3 - KPP Inowrocław w maksymalnej ilości: posiłki profilaktyczne 6000, napoje gorące: 6000. Zadanie nr 4- KPP Inowrocław w maksymalnej ilości: posiłki profilaktyczne 7000, napoje gorące 7000. Zadanie nr 5- KMP Toruń (KP Toruń-Podgórz) w maksymalnej ilości: posiłki profilaktyczne 16200, napoje gorące 16200. Zadanie nr 6- KPP Tuchola (PP w Cekcynie) w maksymalnej ilości: posiłki profilaktyczne 560, napoje gorące 560. 2.Placówka gastronomiczna w której będzie wykonywana usługa dla poszczególnych zadań, musi być położona w wyznaczonej strefie : 1)zadanie nr 1 (KPP Świecie) do 3 km przejazdu samochodem od siedziby KPP Świecie ul. Wojska Polskiego 153; 2)zadanie nr 2 (KP Nowe- Zespół Dzielnicowych w Górnej Grupie) w obrębie do 3 km przejazdu samochodem od siedziby KP Nowe ul. Pocztowa 1, 3) zadanie nr 3 (KPP Inowrocław) w obrębie do 2 km przejazdem samochodem od siedziby KPP w Inowrocławiu ul. Toruńska 15; 4) zadanie nr 4 (KPP Inowrocław) w obrębie do 2 km przejazdem samochodem od siedziby KPP w Inowrocławiu ul. Poznańska 185; 5) zadanie nr 5 (KMP Toruń- KP Toruń Podgórz) w obrębie do 4 km przejazdem samochodem od KP Toruń- Podgórz ul. Poznańska 127; 6) zadanie nr 6 (KPP Tuchola- PP w Cekcynie) w obrębie do 3 km przejazdem samochodem od siedziby PP Cekcyn ul. Szkolna 2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz OFERTA 2. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. spółkę cywilną, konsorcjum) wykonawcy zobowiązani są do: 1) ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać w szczególności: postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie tego zamówienia oraz zakres umocowania pełnomocnika. 2) dołączenia w/w pełnomocnictwa do oferty. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.3) zastępuje sie je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Wymóg terminu określony w pkt.III.4.3) tj. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty możliwa jest w przypadku: 1) Wprowadzenia ustawowo zmiany stawki podatku VAT, która stanowi składową marży. Marża ta jest wielkością stałą w okresie obowiązywania umowy i nie może przekraczać max. 100% stawki podstawowej. Zmiana marży, musi być proporcjonalna do zakresu zmiany stawki podatku VAT z zastrzeżeniem, że marża nie może przekroczyć 100% stawki dziennej. 2) Zmiany wartości stawki wyżywienia na podstawie Decyzji Dyrektora Departamentu Analiz i Nadzoru MSW i Dyrektora Departamentu Budżetu MSW o różnicę wartości zmienionej stawki podstawowej wyżywienia 3) Zmiany przepisów wskazanych w umowie, istotnych dla postanowień zawartych w niniejszej umowie 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1)osobiście:KWP w Bydgoszczy ul. Powstańców Wielkopolskich7, 85-090 Bydgoszcz pok. nr 29, 2)za zaliczeniem pocztowym ( koszt przesyłki), 3)na stronie internetowej zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2013 godzina 13:00, miejsce: KWP w Bydgoszczy ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pok. nr 29).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świecie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest usługa przygotowania i podawania posiłków profilaktycznych i napojów dla uprawnionych policjantów jednostki KPP Świecie w maksymalnej ilości: posiłki profilaktyczne: 8200, napoje gorące 8200. Placówka gastronomiczna w której będzie wykonywana usługa musi być położona w wyznaczonej strefie do 3 km przejazdu samochodem od siedziby KPP Świecie ul. Wojska Polskiego 153.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KP Nowe-Zespół Dzielnicowych w Górnej Grupie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest usługa przygotowania i podawania posiłków profilaktycznych i napojów dla uprawnionych policjantów jednostki KP Nowe-Zespół Dzielnicowych w Górnej Grupie w maksymalnej ilości: posiłki profilaktyczne: 3000, napoje gorące 3000. Placówka gastronomiczna w której będzie wykonywana usługa musi być położona w wyznaczonej strefie do 3 km przejazdu samochodem od siedziby KP Nowe ul. Pocztowa 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KPP Inowrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest usługa przygotowania i podawania posiłków profilaktycznych i napojów dla uprawnionych policjantów jednostki KPP Inwrocław w maksymalnej ilości: posiłki profilaktyczne: 6000, napoje gorące 6000. Placówka gastronomiczna w której będzie wykonywana usługa musi być położona w wyznaczonej strefie do 2 km przejazdu samochodem od siedziby KPP Inowrocław ul. Toruńska 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KPP Inowrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest usługa przygotowania i podawania posiłków profilaktycznych i napojów dla uprawnionych policjantów jednostki KPP Inwrocław w maksymalnej ilości: posiłki profilaktyczne: 7000, napoje gorące 7000. Placówka gastronomiczna w której będzie wykonywana usługa musi być położona w wyznaczonej strefie do 2 km przejazdu samochodem od siedziby KPP Inowrocław ul. Poznańska 185.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KMP Toruń (KP Toruń-Podgórz).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest usługa przygotowania i podawania posiłków profilaktycznych i napojów dla uprawnionych policjantów jednostki KMP Toruń- KP Toruń- Podgórz w maksymalnej ilości: posiłki profilaktyczne: 16200, napoje gorące 16200. Placówka gastronomiczna w której będzie wykonywana usługa musi być położona w wyznaczonej strefie do 4 km przejazdu samochodem od siedziby KPT-Podgórz ul. Poznańska 127.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KPP Tuchola (PP w Cekcynie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest usługa przygotowania i podawania posiłków profilaktycznych i napojów dla uprawnionych policjantów jednostki KPP Tuchola (PP w Cekcynie) w maksymalnej ilości: posiłki profilaktyczne: 560, napoje gorące 560. Placówka gastronomiczna w której będzie wykonywana usługa musi być położona w wyznaczonej strefie do 3 km przejazdu samochodem od siedziby PP w Cekcynie ul. Szkolna 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.