eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa materiałów budowlanych i instalacyjnych (wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych i teletechnicznych).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Sosnowiec: Dostawa materiałów budowlanych i instalacyjnych (wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych i teletechnicznych).
Numer ogłoszenia: 404330 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 2964219, 3630479, faks 0-32 2964219, 2635719.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych i instalacyjnych (wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych i teletechnicznych)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych i instalacyjnych (wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych i teletechnicznych) w podziale na trzy grupy (pakiety): 2. Zamówienie składa się z 3 części - grup materiałów (w podziale na pakiety), z których każda część stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 - dostawa materiałów budowlanych Pakiet nr 2 - dostawa materiałów instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych Pakiet nr 3 - dostawa materiałów instalacyjnych elektrycznych i teletechnicznych 31682000-0 Wyroby elektryczne 31532920-9 Żarówki i świetlówki 31611000-2 Zestawy instalacji elektrycznej 31224810-3 Przedłużacze 31221000-1 Przełączniki elektryczne 31211310-4 Wyłączniki 31224100-3 Wtyki i gniazda 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach 4.1 - 4.3 do SIWZ. 4. Przedmiot umowy rozliczany będzie na podstawie 2 faktur częściowych, wystawionych w oparciu o kwity WZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnej dostawy przedmiotu zamówienia z rozładunkiem do wskazanych obiektów szpitalnych tj. przy ul. Szpitalnej 1 lub ul. Zegadłowicza 3, w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia pisemnego lub telefonicznego (potwierdzenie w dniu dostawy przez zamawiającego), osobistego za potwierdzeniem kwitu WZ przez osobę upoważnioną w siedzibie dostawcy. 6. Termin płatności: do 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wypełnionego oryginału faktury..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00 - Różne materiały budowlane 44.11.11.00 - Cegły 44.11.12.00 - Cement 44.81.00.00 - Farby 24.91.00.00 - Kleje 14.81.00.00 - Wyroby ścierne 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 44.92.12.00 - Wapno 44.17.10.00 - Płyty (budowlane) 42.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura 44.61.83.10 - Korki 44.61.83.20 - Zatyczki 44.16.31.00 - Rury 44.41.17.00 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary 44.41.13.00 - Umywalki 34.31.25.00 - Uszczelki 31.68.20.00 - Wyroby elektryczne 31.53.29.20 - Żarówki i świetlówki 31.61.11.00 - 31.61.11.00 31.22.48.10 - Przedłużacze 31.22.10.00 - Przełączniki elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu zasady /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, należy przedłożyć następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 6. Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z wykonawców lub wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. Do oferty należy dołączyć umowę spółki - w przypadku, gdy Wykonawcy prowadzą działalność w formie spółki cywilnej. 7. Pełnomocnictwo - jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8. Wypełnione czytelnie, podpisane i opieczętowane przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy : - formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - formularz asortymentowo - cenowy oraz warunków gwarancji i serwisu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. - formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 i 5 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone pieczęcią imienną. Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. 8 sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załączników nr 1, 2 oraz 4.1 - 4.3 na drukach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu ul. Szpitalna 1 41-219 Sosnowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w SPZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Sekretariat III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - dostawa materiałów budowlanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 CERESIT CN 72 - sucha mieszanka kg 800,00 2 gwoździe budowlane okrągłe gołe 2,5 cala kg 15,00 3 benzyna do lakierów dm3 20,00 4 cegła murowana pełna kl. 15 szt. 200,00 5 cement murarski 15 t 5,00 6 cement portlandzki 35 bez dodatków t 2,00 7 cement portlandzki z dodatkami 25 t 2,00 8 farba olejna do gruntowania ogólnego stosowania dm3 200,00 9 farba olejna nawierzchniowa ogólnego stosowania biała dm3 400,00 10 farby emulsyjne nawierzchniowe białe dm3 1 500,00 11 gips budowlany t 0,50 12 gips szpachlowy kg 900,00 14 grunt pokostowy dm3 180,00 15 klej butapren B kg 200,00 16 kołki rozporowe plastikowe fi 6, 8mm dł. 45 mm szt. 2 000,00 17 kratki wentylacyjne z blachy stalowej z żaluzją surowe 14 x 14 cm szt. 40,00 18 papier ścierny w arkuszach standard uziarnienie 80, 100, 120 ark. 160,00 19 pasta podłogowa bezbarwna kg 10,00 20 piasek do zapraw zwykły m3 5,00 21 rozcieńczalnik do wyrobów lakierowych dm3 100,00 22 sznur konopny surowy kg 0,04 23 szpachlówka celulozowa na tynki dm3 25,00 24 szpachlówka olejno-żywiczna na tynki biała kg 10,00 25 szpachlówka olejno-żywiczna na tynki biała kg 300,00 26 wapno hydratyzowane workowate, gat I t 0,10 27 wykładzina podłogowa z PCW półprzemysłowa gr. 2,2 mm (minimum) kolory odcienie zieloni, brązu. m2 1 000,00 28 płyty g/k 12.5 mm wodoodporne m2 156,00 19 płyty g/k 12.5 mm zwykłe m2 312,00 30 Płyty g/k 12.5 mm ognioodporne m2 156,00 31 Profil uw 50 mm mb 120,00 32 {rofil CW 50 mm mb 120,00 33 Płytki ceramiczne terakotowe 30x30 klasa ścieralności 5 m2 130,00 34 Płytki ceramiczne ścienne 20x25 m2 350,00 35 Zaprawa klejowa Atlas sucha mieszanka kg 800,00 36 ościeżnice drewniane fabrycznie wykończone 90 cm szt 10,00 37 Skrzydła drzwiowe płycinowe pełne 90 cm szt 10,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 44.19.22.00-4, 44.11.11.00-2, 44.11.12.00-3, 44.81.00.00-1, 24.91.00.00-6, 14.81.00.00-2, 14.21.10.00-3, 44.92.12.00-4, 44.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - dostawa materiałów instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 baterie lekarskie łokciowe szt. 5,00 2 baterie umywalkowe lub zmywalkowe ścienne szt. 10,00 3 baterie wannowe ścienne śr. 15 mm szt. 10,00 4 korki z żeliwa ciągliwego ocynkowane śr. 15 mm szt. 30,00 5 korki z żeliwa ciągliwego ocynkowane śr. 32 mm szt. 30,00 6 korki żeliwne kanalizacyjne śr 50 mm szt. 20,00 7 Kabina natryskowa dwuścienna ściany z tworzywa brodzik 90x90 cm, szt. 5,00 8 kształtki kanalizacyjne z PCW, różne o śr. 110 mm szt. 50,00 9 kształtki kanalizacyjne z PCW, 50 mm szt. 40,00 10 kształtki kanalizacyjne z PCW, różne o śr. 110 mm szt. 20,00 11 Kształtki kanalizacyjne z PCW różne o śr. 50 mm szt. 20,00 12 kształtki z polipropylenu o śr. Zewn 20 mm szt. 70,00 13 haki do rur o śr. Zewn. Rury 25 mm szt. 80,00 14 rury kanalizacyjne jednokielichowe z PCW śr. 110mm m 50,00 15 rury kanalizacyjne jednokielichowe z PCW śr. 50mm m 60,00 16 rury przepustowe z PCW m 10,00 17 sedesy typu kompakt z polistyrenu szt. 15,00 18 syfony umywalkowe z tworzywa sztucznego ze spustem szt. 10,00 19 uchwyty do rur PCW wykonane z blachy stalowej o śr. 110 mm szt. 11,00 20 umywalki prostokątne lub trapezowe porcelanowe białe szt. 10,00 21 urządzenia sanitarne kompakt porcelanowe białe typu President szt. 15,00 22 uszczelki gumowe do trapera 110 mm szt. 8,00 23 uszczelki gumowe pierścieniowe do rur PCW 50 mm szt. 80,00 24 uszczelki gumowe pierścieniowe do rur z PCW 110mm szt. 50,00 25 wsporniki do umywalek porcelanowych białe szt. 15,00 26 zlewozmywaki z blachy stalowej nierdzewnej dwukomorowy 80x 60 cm z szafką szt. 10,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.00.00-9, 44.61.83.10-1, 44.61.83.20-4, 44.16.31.00-1, 44.41.17.00-1, 44.41.13.00-7, 34.31.25.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - dostawa materiałów instalacyjnych elektrycznych i teletechnicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 łączniki instalacyjne pojedyncze p/t szt. 20 2 odgałęźniki natynkowo-wtynkowe do 2,5 mm2 szt. 20 3 oprawy oświetlówkowe sufitowe z kloszem 2x 36 W OKN szt. 20 4 Przewód 3x2,5mm2 m 100 5 żarówka 25 W , E27 szt. 50 6 żarówka 40 W , E27 szt. 100 7 żarówka 60 W , E27 szt. 50 8 żarówka 75 W , E27 szt. 100 9 oprawka porcelanowa z kloszem Fi 100mm szt. 20 10 świetlówka 18W szt. 100 11 świetlówka 36W szt. 100 12 świetlówka kompaktowa szt. 100 13 zapłonnik 4-60 W szt. 100 14 żarnik halogenowy szt. 100 15 żarówki Cowtany szt. 50 16 przedłużacz z uziemieniem dł 5 mb listwa na 5 z wyłącznikiem szt. 10 17 przewód YDY 2*1,5 m 100 18 przewód OMY 3*1,5 m 100 19 przewód YDY 3*1,5 m 100 20 przewód YDY 3*2,5 m 100 21 wkładka topikowa szt. 50 22 kanał elektroinstalacyjny 2m , 40*25 szt. 200 23 skrzynka rozdzielcza natynkowa 12-polowa szt. 5 24 wyłączni 3 -f z 2 gniazdami 32A ; 1-0-2 szt. 100 25 rozłącznik typu FR40 szt. 20 26 łącznik ŁUK 40 szt. 20 27 wyłącznik różnicowo-prądowy 3-f, 40A,. 30 mA szt. 20 28 wyłącznik nadprądowy 16A , typ B szt. 40 29 listwa zaciskowa 8*10 szt. 20 30 listwa zaciskowe 8*6 szt. 20 31 listwa zaciskowa 8*2,5 szt. 20 32 zacisk WAGO 2*2,5 szt. 10 33 łącznik klawiszowy pojedynczy p/t szt. 50 34 gniazdo pojedyncze z uziemieniem p/t szt. 50 35 gniazdo podwójne z uziemieniem p/t szt. 50 36 Przycisk dzwonkowy n/t szt. 20 37 wtyczka z bolcem16A szt. 20 38 puszka p/t 50 szt. 100 39 puszka hermetyczna szt. 20 40 pokrywa do puszki - uniwers. szt. 100 41 taśma izolacyjna szt. 10 42 opaski do przewodów dł. 25 cm szt. 100 43 uchwyt kablowy do kabla 5x 2,5 mm szt. 20 44 rurka termokurczliwa na przewody 2,5 mm2 szt. 100 45 ramka potrójna biała szt. 20 46 ramka pojedyncza biała szt. 20 47 ramka podwójna biała szt. 20 48 Wtyk zaciskany RJ45 szt. 100 49 Uchwyt flop do mocowania kabli O 6 mm. szt. 400 50 Łącznik RJ45 Kat. 5e szt. 20 51 Opaska zaciskowa dł. 20cm szt. 100 52 Opaska zaciskowa dł. 12 cm szt. 100 53 Kabel UTP kat.5e dł.305m szt. 2 54 Oprawy świetlówkowe 2x18 W szt. 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.20.00-0, 31.53.29.20-9, 31.61.10.00-2, 31.22.48.10-3, 31.22.10.00-1, 31.21.13.10-4, 31.22.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.