eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Świadczenie usług transportowych zwiazanych z utrzymaniem dróg powiatowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Świebodzin: Świadczenie usług transportowych zwiazanych z utrzymaniem dróg powiatowych.
Numer ogłoszenia: 404146 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4755307, faks 068 4755305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych zwiazanych z utrzymaniem dróg powiatowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych. Usługi świadczone będą od 04.01.2010 roku do 31.12.2010 roku w godzinach pracy Zamawiającego. Kierowcy podczas postoju będą zobowiązani do pracy przy utrzymaniu dróg wraz z pracownikami Zamawiającego. Dyspozycje dotyczące pracy niżej wymienionego sprzętu wydawane będą przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego zgodnie z bieżącymi potrzebami, każdego dnia roboczego. Do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy niezbędne jest użycie: a) Samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności: 5 - 6 ton z przeznaczeniem do transportu materiałów (masa bitumiczna, ziemia, gałęzie i in.) i sprzętu oraz pracowników Zamawiającego, przewidywany zakres ok. 1200 godzin. b) Samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności: 5 - 6 ton z przeznaczeniem do transportu masy na zimno, tłucznia itp. - rozliczane w kilometrach - przewidywany zakres ok. 3500 km. c) Samochodu ciężarowo - osobowego o ładowności 1,5 - 3 ton z przeznaczeniem do transportu materiałów (masa bitumiczna, ziemia, gałęzie i in.) i sprzętu oraz 3-5 pracowników Zamawiającego, przewidywany zakres ok. 820 godzin. d) Busa osobowego o ładowności min. 4 osób, przystosowanego do przewozu pracowników Zamawiającego i drobnego sprzętu, przewidywany zakres ok. 40 godzin. e) Koparko-ładowarki przy robotach związanych z utrzymaniem letnim dróg w przewidywanym zakresie ok. 200 godzin. Koparka winna mieć minimum 2 wymienne łyżki koparkowe o pojemności od 0,15 do 0,6 m3, pojemność łyżki ładowarki 1- 1,5 m3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć niżej wymienione dokumenty): - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca musi być zarejestrowany jako firma lub właściwa osoba prawna, będąca w stanie wykonać wymienione w przedmiocie zamówienia zadanie - podjęcie i wykonanie transportu drogowego wymaga uzyskania odpowiedniej licencji na wykonanie transportu drogowego, zwanej dalej licencją zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001 r. nr 125, poz. 1371 z późn. zm.). b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakimi dysponuje wykonawca, jeżeli z wynajmu, należy załączyć umowę użyczenia lub zobowiązanie do współpracy wystawione przez właściciela sprzętu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, w tym co najmniej: - samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności: 5 - 6 ton z przeznaczeniem do transportu materiałów (masa bitumiczna, ziemia, gałęzie i in.) i sprzętu oraz pracowników Zamawiającego - 1 szt.; - samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności: 5 - 6 ton z przeznaczeniem do transportu masy na zimno, tłucznia itp. - 1 szt.; - samochód ciężarowo - osobowy o ładowności 1,5 - 3 ton z przeznaczeniem do transportu materiałów (masa bitumiczna, ziemia, gałęzie i in.) i sprzętu oraz 3-5 pracowników Zamawiającego - 1 szt.; - bus osobowy o ładowności min. 4 osób przystosowanego do przewozu pracowników Zamawiającego i drobnego sprzętu - 1 szt.; - koparko-ładowarka przy robotach związanych z utrzymaniem letnim dróg - 1 szt. Koparka winna mieć minimum 2 wymienne łyżki koparkowe o pojemności od 0,15 do 0,6 m3, pojemność łyżki ładowarki 1-1,5 m3. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje środkami transportowymi określonymi w przedmiocie zamówienia, kserokopie zaświadczeń kierowców potwierdzających spełnianie wymagań określonych w art. 39a ust. 1 pkt 1 - 6 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001 r. nr 125, poz. 1371 z późn. zm.) o transporcie drogowym, kserokopie dowodów opłacania składek ubezpieczenia OC samochodów, kserokopie dowodów rejestracyjnych każdego oferowanego samochodu. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W celu sprawdzenia, czy oferta spełnia wymagania, komisja przetargowa może żądać udostępnienia oferowanego sprzętu w celu sprawdzenia, czy spełnia on wymagane warunki. - wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie oraz będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; Wykonawca musi mieć do dyspozycji pracowników zdolnych do wykonania zadania i posiadających doświadczenie w pracach związanych z transportem i utrzymaniem dróg. Pod pojęciem doświadczenie Zamawiający rozumie prace kierowcy (operatora) co najmniej w ciągu trzech sezonów na sprzęcie do prac przy utrzymaniu dróg. Wykonawca, który wykaże osoby, którymi będzie dysponował ma obowiązek przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. - wykazu wykonanych usług oraz dokumentów potwierdzających, że oferent lub oferenci ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zrealizowali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 80.000,00 złotych (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawcy winni załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, np. referencje - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - polisy lub umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia co najmniej 100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych) i ważną co najmniej do dnia upłynięcia terminu związania ofertą. Wartość przedmiotu umowy należy określić na podstawie formularza oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 26 ust. 1, w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć niżej wymienione dokumenty): - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakimi dysponuje wykonawca, jeżeli z wynajmu, należy załączyć umowę użyczenia lub zobowiązanie do współpracy wystawione przez właściciela sprzętu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, - wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie oraz będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; - wykazu wykonanych usług oraz dokumentów potwierdzających, że oferent lub oferenci ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zrealizowali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 80.000,00 złotych (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawcy winni załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, np. referencje - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ich potencjał ekonomiczno - finansowy będzie oceniany łącznie. - polisy lub umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia co najmniej 100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych) i ważną co najmniej do dnia upłynięcia terminu związania ofertą. Inne dokumenty: 1. Oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć stosowne oświadczenie. 2. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza - ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, które w szczególności powinno: - jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi, - precyzować zakres umocowania, - wskazywać pełnomocnika, - wyliczać wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, - być podpisane przez każdego wykonawcę. 3. Stosowne pełnomocnictwo, które należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, do podpisania oferty w sytuacji, w której uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu w rejestrze lub ewidencji. Na ofertę oprócz ww. dokumentów i oświadczeń składają się również: - formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ - projekt umowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ (winien być zaakceptowany i podpisany przez upoważnionego przedstawiciela oferenta)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Piłsudskiego 18, 66-200 Świebodzin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin, sekretariat I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.