eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › DOZOROWANIE OBIEKTÓW I MIENIA NA CMENTARZACH KOMUNALNYCH PRZY UL. POPRZECZNEJ 9B, I UL. WADĄSKIEJ 11 ORAZ W MIEJSKIM DOMU PRZEDPOGRZEBOWYM PRZY UL. MARIAŃSKIEJ 2 W OLSZTYNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Olsztyn: DOZOROWANIE OBIEKTÓW I MIENIA NA CMENTARZACH KOMUNALNYCH PRZY UL. POPRZECZNEJ 9B, I UL. WADĄSKIEJ 11 ORAZ W MIEJSKIM DOMU PRZEDPOGRZEBOWYM PRZY UL. MARIAŃSKIEJ 2 W OLSZTYNIE
Numer ogłoszenia: 40407 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Cmentarzy Komunalnych w Olsztynie , ul. Poprzeczna 9B, 10-281 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 526-97-02, faks 0-89 535-80-68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOZOROWANIE OBIEKTÓW I MIENIA NA CMENTARZACH KOMUNALNYCH PRZY UL. POPRZECZNEJ 9B, I UL. WADĄSKIEJ 11 ORAZ W MIEJSKIM DOMU PRZEDPOGRZEBOWYM PRZY UL. MARIAŃSKIEJ 2 W OLSZTYNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dozorowanie cmentarzy komunalnych przy ul. Poprzecznej 9B i przy ul. Wadąskiej 11 oraz Miejskiego Domu Przedpogrzebowego przy ul. Mariańskiej 2 w Olsztynie w obsadzie jednoosobowej: a) dozorowanie na obu cmentarzach w obsadach jednoosobowych w systemie pracy 24godz./dobę we wszystkie dni w roku, b) dozorowanie w Miejskim Domu Przedpogrzebowym przy ul. Mariańskiej 2 w obsadach jednoosobowych w systemie pracy: - 24godz./dobę - wszystkie soboty i niedziele oraz dodatkowe dni ustawowo wolne od pracy (święta), - 16 godz./dobę - od poniedziałku do piątku włącznie tj:, w godzinach od 15:00 do godz. 7:00, c) monitorowanie i ochrony obiektów dyskretnego ostrzegania przy ul. Poprzecznej 9B, d) utrzymania czystości i porządku w rejonie pełnienia dozoru, e) wykonywanie dwa razy w tygodniu patroli zmotoryzowanych na w/w cmentarzach wg grafiku Zamawiającego: - 1 raz w tygodniu w dni robocze w godz. 10:00 - 16:00, - 1 raz w tygodniu w dni wolne od pracy w godz. 10:00 - 16:00, f) wykonywanie dodatkowych płatnych patroli zmotoryzowanych wg potrzeb Zamawiającego, g) wykonanie dodatkowych płatnych patroli pieszych dwuosobowych wg potrzeb Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 3) Posiadają ważną koncesję na świadczenie usług ochrony fizycznej. 4) Posiadają licencję II stopnia pracownika ochrony dla osoby nadzorującej lub członka zarządu. 5) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 100.000,00 PLN. 6) Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 6 podobnych zamówień polegających na dozorowaniu trwających co najmniej 6 miesięcy. Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dołączą do oferty oświadczenia i dokumenty określone w pkt 6 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych w ofercie oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ), W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną, 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ), W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, 4) Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 5) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną. 6) referencje z ostatnich 3 lat podobnych zamówień polegających na dozorowaniu trwającym co najmniej 6 miesięcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiajęcego, pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.