eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierakowice › Budowa stref rekreacyjno-sportowych w gminie Sierakowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-09

Sierakowice: Budowa stref rekreacyjno-sportowych w gminie Sierakowice
Numer ogłoszenia: 404050 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sierakowice , ul. Lęborska 30, 83-340 Sierakowice, woj. pomorskie, tel. 58 6819500, faks 58 6819575.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stref rekreacyjno-sportowych w gminie Sierakowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 8 (ośmiu) stref sportowo - rekreacyjnych w miejscowościach: Jelonko, Kamienica Królewska, Łyśniewo, Mojusz, Puzdrowo, Sierakowice, Szklana i Załakowo. 2. W ramach zadania przewiduje się trwały montaż w gruncie następujących fabrycznie nowych urządzeń bądź zestawów urządzeń: A) Jelonko (dz.509/1 - teren Szkoła Podstawowa w Jelonku, Jelonko 5). - biegacz (samodzielnie); - twister/jeździec (obustronnie połączone słupem); - wioślarz/narciarz (obustronnie połączone słupem); oraz - tablica informacyjna o wymiarach 100/150 cm. B) Kamienica Królewska (dz. 345/5 - teren Zespołu Szkól w Kamienicy Królewskiej, ul. Szkolna 19). - biegacz (samodzielnie); - twister/jeździec (obustronnie połączone słupem); - wioślarz/steper (obustronnie połączone słupem); oraz - tablica informacyjna o wymiarach 100/150 cm; - ogrodzenie panelowe w wysokości 1,2 m i grubości prętów 4 mm ocynkowane, malowane proszkowo na kolor zielony wraz z furtką szerokości 1,2 m oraz dwuskrzydłową o szerokości 3 m). C) Łyśniewo (dz. 332/1, 289 - teren Szkoły Podstawowej w Łyśniewie, Łyśniewo Sierakowickie 17). - biegacz (samodzielnie); - twister/jeździec (obustronnie połączone słupem); - wioślarz/narciarz (obustronnie połączone słupem); oraz - tablica informacyjna o wymiarach 100/150 cm. D) Mojusz (dz. 69/1 - teren Szkoły Podstawowej w Mojuszu, Mojusz 23). - biegacz (samodzielnie); - twister/jeździec (obustronnie połączone słupem); - wioślarz/narciarz (obustronnie połączone słupem); oraz - tablica informacyjna o wymiarach 100/150 cm. E) Puzdrowo (dz. 389/18 - teren Szkoły Podstawowej im. ks. Bernarda Sychty w Puzdrowie, Puzdrowo 32). - biegacz (samodzielnie); - twister/jeździec (obustronnie połączone słupem); - wioślarz/narciarz (obustronnie połączone słupem); - orbitek/steper (obustronnie połączone słupem); oraz - tablica informacyjna o wymiarach 100/150 cm. F) Sierakowice (dz. 225/1, 226 - teren Szkoły Podstawowej im. Floriana Ceynowy w Sierakowicach, ul. Kubusia Puchatka 7). - biegacz (samodzielnie); - twister/jeździec (obustronnie połączone słupem); - wioślarz/narciarz (obustronnie połączone słupem); - orbitek/steper (obustronnie połączone słupem); oraz - tablica informacyjna o wymiarach 100/150 cm. G) Szklana (dz. 85/2 - Kompleks sportowo rekreacyjny w m. Szklana). - twister/jeździec (obustronnie połączone słupem); - wioślarz/steper (obustronnie połączone słupem); - tablica informacyjna o wymiarach 100/150 cm; - sprężynowce (2 szt.). Urządzenia w formie (kształcie) atrakcyjnej dla dzieci w wiek 3-6 lat (zwierzątko, samochodzik itp.), korpus wykonany z płyt HDPE, uchwyty na dłonie oraz oparcia na stopy wykonane z tworzywa wysokoudarowego z bezpiecznym zakończeniem, sprężyna stalowa malowana proszkowo. Urządzenie posadowione na gruncie za pomocą betonowego fundamentu. - zestaw zabawowy (1 szt.). Wymiar zestawu ok. 5,50x6,50m. Wymagane elementy zestawu: a) wieża bez dachu (wym. ok. 1,00x1,00x2,00m), b) zjeżdżalnia (wym. ok. 2,45x0,50x1,10m), c) schody (wym. ok. 1,00x1,00x1,10m), d) przeplotnia liniowa (wym. ok. 1,80x0,10x1,95m), e) przeplotnia z siedziskiem (wym. ok. 2,90x1,95x1,95m), f) drabinka skośna (wym. ok. 1,95x0,90x1,75m) oraz g) drabinka pozioma (wym. ok. 2,10x1,00x2,10m). Montaż na kotwach (nogi belek zamontowane w gruncie za pomocą stalowych kotew połączonych z belką przy użyciu złącza gwintowanego, kotwy zabezpieczone przed korozją poprzez ocynkowanie) lub bezpośrednio w gruncie (nogi belek wykonane z drewna impregnowanego ciśnieniowo, zakopane bezpośrednio w gruncie na ok. 70 cm). UWAGA: Pod zestawem zabawowym oraz sprężynowcami należy wykonać nawierzchnię bezpieczną z piasku płukanego 0/2 o grubości min. 15 cm. H) Załakowo (dz. 154 - teren Szkoły Podstawowej w Załakowie, Załakowo 6). - biegacz (samodzielnie); - twister/jeździec (obustronnie połączone słupem); - wioślarz/narciarz (obustronnie połączone słupem); oraz - tablica informacyjna o wymiarach 100/150 cm. 3. Przedmiotowe urządzenia należy rozmieścić z zachowaniem wymaganych stref bezpieczeństwa. 4. Wymagane materiały do urządzeń dla dorosłych: a) Słup (tzw. pylon) - wykonany ze stali konstrukcyjnej o wzmocnionej wytrzymałości. Fundament z betonu klasy C20/25. b) Siedziska i oparcia - np. z płyt HDPE lub stalowe. Siedziska i oparcia antypoślizgowe i odporne na niekorzystne warunku atmosferyczne. c) Profile zamknięte - główne elementy stalowe wykonane z profili zamkniętych grubości ścianki m.in. 3,2 mm ze stali S235 lub innej o równoważnych właściwościach. Stal nierdzewna. d) Elementy ruchome - elementy ruchome ograniczone elementami pochłaniającymi siłę, o właściwościach amortyzujących oraz wibroizolujących. Zbudowane z wytrzymałych materiałów odpornych na zużycie i przystosowanych do intensywnego użytku. Łożyska kulkowe lub stożkowe. Zastosowanie ograniczników, uniemożliwiających nadmiernie wychylanie się elementów wahających się. e) Pokrycie proszkowo lakiernicze - elementy stalowe pokryte farbą proszkową odporną na niekorzystne warunki atmosferyczne, co najmniej dwukrotnie malowane. Powłoka lakiernicza odporna na korozję, chemikalia, wysoką temperaturę i uszkodzenia mechaniczne. f) Ocynk - wszystkie elementy metalowe dodatkowo zabezpieczone przed korozją za pomocą ocynku ogniowego. g) Tablice informacyjne - z instrukcją korzystania z urządzeń oraz przykładowymi ćwiczeniami. Wzór przedłożony Zamawiającemu do akceptacji. Wykonane w technologii zapewniającej odporność na niekorzystne warunki atmosferyczne (np. druk solwentowy). Trwale zamocowana w gruncie. 5. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające je do stosowania na terenie Polski, na obiektach użyteczności publicznej. Dokumentami odniesienia są Polskie Normy lub Aprobaty Techniczne, Certyfikaty Zgodności, Deklaracje Zgodności z Polskimi Normami lub Aprobatami Technicznymi, Atesty Higieniczne, Certyfikaty Bezpieczeństwa itp. powinny być one aktualne, czytelne i kompletne. Urządzenia powinny spełniać normę: PN-EN 1176-1:2009. 7. Wymagane materiały do zestawu zabawowego (pkt 2.G): a) Słupy nośne oraz belki poziome - o przekroju okrągłym i średnicy min. 100 (słupy nośne) i 60 mm, wykonane np. z drewna klejonego i/lub bezrdzeniowego powlekanego wielowarstwowo preparatami chroniącymi przed pękaniem, pleśnią itd. Słupy nośne oraz belki poziome połączone ze sobą prostopadle w jednej osi poprzez siodłowe zakończenie, zabezpieczające przed obrotem wokół własnej osi i rozchwianiem. Słupy nośne i belki poziome zakończone zaokrągleniem o promieniu ok. 50 mm. b) Podesty - wykonane np. z desek ryflowanych i/lub sklejki antypoślizgowej. c) Schody wejściowe - wykonane ze stalowej konstrukcji malowanej proszkowo. Stopnice wykonane z materiału antypoślizgowego. d) Barierki - wykonane z płyt np. HPL i/lub HDPE. e) Zjeżdżalnia - ślizg wykonany z blachy nierdzewnej, zagłębiony w burtach malowanych proszkowo. Poziom startowy zjeżdżalni usytuowany na wysokości ok. 1,10 m. f) Przeplotnia liniowa - wykonana z trwałych lin (np. polipropylenowych wzmocnionych wewnętrznym splotem stalowym). Łączniki lin wykonane z tworzywa wysoko udarowego. g) Przeplotnia drewniana - wykonana z drewna klejonego i/lub bezrdzeniowego, zabezpieczonego wielowarstwowo preparatami impregnującymi. Belki o profilu okrągłym i średnicy min. 100 mm. Szczeble okrągłe o średnicy min. 60 mm, połączone ze sobą w jednej osi poprzez siodłowe zakończenie. h) Elementy metalowe - malowane proszkowo i/lub ocynkowane i/lub wykonane ze stali nierdzewnej. 6. Urządzenia przystosowane dla osób o wadze min. 120 kg. 7. Kolorystyka urządzeń do uzgodnienia z Zamawiającym. Estetycznie dostosowana do kolorystyki otoczenia (szkoły, placu zabaw itd.). 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ pn. Uproszczona dokumentacja techniczna..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego zakresu zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6 000,00 zł, słownie: sześć tysięcy złotych. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Sierakowice: Bank Spółdzielczy w Sierakowicach, nr konta: 47 8324 0001 0000 0358 2000 0040. 6. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 1) Wadium wnoszone w formach niepieniężnych: oryginały dokumentów należy przekazać Zamawiającemu (dokument należy przedłożyć u Referacie Finansowym Urzędu Gminy Sierakowice, pok. 215) w odrębnym opakowaniu umieszczonym w kopercie zawierającej ofertę, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię tego dokumentu należy wpiąć do oferty. 7. Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 8. Dokument w formie poręczenia i/lub gwarancji musi zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składani ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grypy kapitałowej, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę z zakresu budowy, przebudowy, wyposażenia placu zabaw lub siłowni zewnętrznej o wartości minimum 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych robót objętych odrębnymi umowami lub zleceniami

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że: a) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100); b) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarantowana polisy powinna wynosić minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przedłożony wykaz oraz dowody powinny zawierać jedynie informacje o robotach niezbędnych do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia oraz o informację o robotach budowlanych niewykonanych lub nienależycie wykonanych.;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144. ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyżej przytoczonego przepisu jest nieważna. 3. Zgodnie z powyższym, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w następujących przypadkach: a) zaistnienia po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - charakterze niezależnym od stron; - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy; - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; - której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, obfite opady śniegu, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b) okoliczności niezależnych od stron lub nieznanych stronom umowy w chwili jej zawarcia, takich jak: wynikające z wad opisu przedmiotu zamówienia ujawniających się dopiero po rozpoczęciu procesu budowlanego, spowodowane wystąpieniem niezinwentaryzowanych ukrytych obiektów budowlanych, przeszkód geologicznych, odkryciem niewybuchów i niewypałów, wynikające z postępu technicznego umożliwiającego zastosowanie nowych rozwiązań technicznych i technologicznych z korzyścią dla zamawiającego, c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, norm w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, d) działania organów administracji publicznej, organów władzy lub wymiaru sprawiedliwości, które uniemożliwiają zgodne z prawem wykonywanie zobowiązań umownych, zwłaszcza robót budowlanych jeżeli zostały one podjęte przez te podmioty nie na skutek działań Wykonawcy lub Zamawiającego, e) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z opisem zamówienia, zasadami wiedzy technicznej i właściwymi przepisami; f) zamawiający jest uprawniony także do zmiany terminu zakończenia umowy w sytuacji nie otrzymania przez Zamawiającego ostatecznej i wykonalnej zmienionej decyzji pozwolenia na budowę, g) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy oraz terminu wynikającego z harmonogramu. 4. Zamawiający określił warunki umowy na realizację zamówienia w niniejszym postępowaniu w Projekcie Umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sierakowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sierakowice, ul. Lęborska 30 83-340 Sierakowice pok. 201 (Referat ds. Unii Europejskiej).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Sierakowice, ul. Lęborska 30 83-340 Sierakowice pok. 102 (Biuro Podawcze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nabrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 oraz Europejskiego Funduszu na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach osi 4 Leader Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 - 2013, działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych o finansowaniu realizacji projektu przez Europejski Fundusz Rybacki zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) NR 498/2007 z dnia 26 marca 2007 r. ustanawiającym szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1198/2006 w sprawie Europejskiego Funduszu Rybackiego oraz do informowania i rozpowszechniania informacji o pomocy otrzymanej z Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) 1974/2006 z dnia 15 grudnia 2006 r., ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (WE) nr 1698/2005 w sprawie wsparcia rozwoju obszarów wiejskich przez Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.