eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dzierżawa urządzeń powielających, urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek monochromatycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-09

Warszawa: Dzierżawa urządzeń powielających, urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek monochromatycznych
Numer ogłoszenia: 404016 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie , ul. Bródnowska 13/15, 03-439 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 51 14 776, faks 22 51 14 722.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawapraga.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa urządzeń powielających, urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek monochromatycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń powielających, urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek monochromatycznych A4 fabrycznie nowych wraz z wyposażeniem dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa Praga w Warszawie przy ulicy Bródnowskiej 13/15 oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Formularz cenowy Załącznik nr 2 oraz Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 3. Wykonawca w ramach realizacji powierzonego zadania zobowiązany będzie do: Dostarczenia, zainstalowania i uruchomienia urządzeń wskazanych w pkt 3.1. we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach. Wykonywania wszystkich czynności związanych z konserwacją, naprawą i trzymaniem urządzeń we właściwym stanie technicznym. Dostarczania wszystkich niezbędnych części i materiałów eksploatacyjnych (w tym również tonerów) przez cały okres realizacji zamówienia, z wyłączeniem papieru. Dostarczane materiały muszą być nowe i nieużywane, pierwszej kategorii oraz wyprodukowane przez producenta dzierżawionych urządzeń. Rozliczenie miesięczne będzie dokonywane w oparciu o kwotę czynszu dzierżawnego za urządzenia oraz faktyczną ilość wykonanych wydruków/kopii Zamawiający w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ stosownie do art. 36a ust. 1 pkt 1) uPzp określił kluczową część zamówienia. ZESTAWIENIE ILOŚCI URZĄDZEŃ Z PODZIAŁEM NA POSZCZEGÓLNE OBIEKTY Miejsce lokalizacji urządzenia Urządzenie nr1 Urządzenie nr 2 Urządzenie nr 3 Urządzenie nr4 Urządzenie nr 5 Urządzenie nr.6 Razem Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie ul. Bródnowska 13/15 2 1 2 6 5 3 19 Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga Południe w Warszawie ul. Kamienna14 1 0 1 1 6 1 10 Prokuratura Rejonowa Warszawa Prag Północ w Warszawie ul. Jagiellońska 5 1 0 1 1 4 7 14 Prokuratura Rejonowa w Legionowie ul. Sobieskiego 47 0 0 1 1 1 1 4 Prokuratura Rejonowa w Otwocku ul. Powstańców Warszawy 3 0 0 0 1 2 1 4 Prokuratura Rejonowa w Wołominie ul. Prądzyńskiego 3A 0 0 0 1 2 5 8 Prokuratura Rejonowa w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Paderewskiego 3 0 0 0 1 2 2 5 Razem urządzeń 4 1 5 12 22 20 64 Wykonawca tylko i wyłącznie zapewnia na swój koszt dostawę materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów itp.) oraz stały serwis techniczny obsługi wszystkich dzierżawionych urządzeń. Materiały eksploatacyjne a w szczególności tonery muszą być zabezpieczone w ilości pozwalającej na ciągłe funkcjonowanie urządzeń (Zamawiający nie przewiduje z powyższego tytułu przerw w funkcjonowaniu urządzeń). W przypadku wystąpienia wady/usterki/awarii dzierżawionego urządzenia czas reakcji serwisu technicznego po otrzymaniu zgłoszenia przez Wykonawcę (w formie: e-mail, faks, telefon) wynosi w dni robocze nieprzekraczalne 4 (cztery) godziny. W przypadku zgłoszenia po zakończeniu dnia pracy tj. po godzinie oraz w sobotę, niedzielę i święta czas reakcji serwisu technicznego w przeciągu 4 godzin dnia następnego (8 15-12 15). W przypadku uszkodzenia urządzenia powodującego wyłączenie go z użytku przez dłużej niż 24 godziny od zgłoszenia, o którym mowa w pkt 2 powyżej, Wykonawca wstawi w jego miejsce identyczne urządzenie w celu zabezpieczenia ciągłości pracy. Wykonawca będzie na bieżąco odbierał zużyte części oraz materiały eksploatacyjne, w tym pojemniki po wykorzystanych tonerach. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania przedmiotu zamówienia (kluczowa część zamówienia z art. 36a ust. 2 pkt 1) uPzp), chyba, że zachodzą przesłanki z art. 36a ust. 3 uPzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje co najmniej 2 (dwie) usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania, tzn. obsługiwał/obsługuje urządzenia stanowiące przedmiot niniejszego postępowania w liczbie co najmniej 50 sztuk oraz potwierdzi należyte wykonanie usług dowodami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. Prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz Cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Podpisany Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 3 do SIWZ. Odpowiednie pełnomocnictwa. Zobowiązanie do oddania zasobów - Załącznik nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Cena brutto dzierżawy za urządzenia za okres 24 miesięcy - 40
  • 3 - Czas reakcji serwisu - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w trakcie jej trwania z uwagi na urzędową zmianę wysokości stawki podatku VAT na przedmiot umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawapraga.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PROKURATURA OKRĘGOWA WARSZAWA-PRAGA W WARSZAWIE ul. Bródnowska 13/15 03-439 Warszawa pokój 219, I p.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2014 godzina 12:00, miejsce: PROKURATURA OKRĘGOWA WARSZAWA-PRAGA W WARSZAWIE ul. Bródnowska 13/15 03-439 Warszawa pokój 201, I p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.