eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Zakup, szkolenie i dostawę skanera specjalistycznego (kolorowego, dziełowego, formatu A2)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-30

Wejherowo: Zakup, szkolenie i dostawę skanera specjalistycznego (kolorowego, dziełowego, formatu A2)
Numer ogłoszenia: 403982 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339008 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej, ul. Zamkowa 2a, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6722566, faks 058 6722956 w. 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, szkolenie i dostawę skanera specjalistycznego (kolorowego, dziełowego, formatu A2).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, szkolenie i dostawę skanera specjalistycznego (kolorowego, dziełowego, formatu A2) dla Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej w Wejherowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu technicznym, który stanowi załącznik nr 2 do siwz. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwość złożenie oferty częściowej. 4. W ramach przedmiotu zamówienia: zamówienie obejmuje dostawę specjalistycznego skanera dziełowego (kolorowego) o parametrach technicznych nie gorszych niż wyspecyfikowane w załączniku nr 2 do siwz, 5. Zamawiający wymaga: na specjalistyczny skaner dziełowy - gwarancji co najmniej 24 miesięcy, 6. Wymagania ogólne zgodnie ze wskazaniami Departamentu Informatyzacji Resortu Sprawiedliwości: 1) sprzęt winien spełniać wymagania techniczne określone w formularzach technicznych -załącznikach nr 2 do siwz, 2) sprzęt winien być oryginalny, fabrycznie nowy, nieużywany, w oryginalnym opakowaniu wraz z wyposażeniem zgodnie ze specyfikacją producenta umieszczoną na opakowaniu, spełniający obowiązujące normy Unii Europejskiej potwierdzone oznakowaniem CE na obudowie, 3) sprzęt winien być objęty gwarancją określoną w formularzu ofertowym dla każdej części, 4) karty gwarancyjne i instrukcja obsługi winny być dostarczone przy dostawie sprzętu, 5) dostawa winna być zrealizowana w wymaganym terminie. 6) faktura winna być wystawione za całość zamówienia. 7. Ilekroć niniejszej specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne . Za produkt równoważny zostanie uznany sprzęt komputerowy i oprogramowanie, o nie gorszych parametrach. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 12. Pozostałe warunki wykonania zamówienia zostały określone w istotnych postanowieniach umowy, stanowiące załącznik nr 6 do siwz...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.21.40.00 - Stacje robocze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mikrofilm-Center, Digital-Center, Park Naukowo-Technologiczny, ul. Krzemowa 1, 62-002 Złotnikach k. Poznania, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142276,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131707,31

  • Oferta z najniższą ceną: 121951,20 / Oferta z najwyższą ceną: 131707,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.