eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Przebudowa budynku Domu Przedpogrzebowego; Cmentarz Agrykola w Elblągu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Elbląg: Przebudowa budynku Domu Przedpogrzebowego; Cmentarz Agrykola w Elblągu
Numer ogłoszenia: 403890 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142105 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, faks 055 235 35 55, 055 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Domu Przedpogrzebowego; Cmentarz Agrykola w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych polegających na: Przebudowie budynku Domu Przedpogrzebowego; Cmentarz Agrykola w Elblągu. Przedmiot główny: CPV: 45.21.00.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie budynków Przedmiot dodatkowy: CPV: 45.30.00.00-0 Nazewnictwo wg CPV: Roboty instalacyjne w budynkach 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane przez Pracownię Projektową Ewa Samolis z siedzibą w Elblągu przy ul. St. Żeromskiego 2B, A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PRZEDMIARY ROBÓT: a) Przedmiar robót w wersji elektronicznej ZAŁĄCZNIKA Nr 5 do SIWZ oznaczony jako plik: Dom Przedpogrzebowy mała arch przedmiar b) Przedmiar robót w wersji elektronicznej ZAŁĄCZNIKA Nr 5 do SIWZ oznaczony jako plik: Dom Przedpogrzebowy wewn przedmiar c) Przedmiar robót w wersji elektronicznej ZAŁĄCZNIKA Nr 5 do SIWZ oznaczony jako plik: Dom Przedpogrzebowy zew przedmiar d) Przedmiar robót w wersji elektronicznej ZAŁĄCZNIKA Nr 5 do SIWZ oznaczony jako plik: przedmiar robót - dom pogrzebowy - instalacja elektryczna e) Przedmiar robót Remont instalacji wewnętrznej wod - kan w wersji elektronicznej ZAŁĄCZNIKA Nr 5 do SIWZ oznaczony jako pliki: przedmiar robót - instalacja wod - kan 1- dom pogrzebowy, przedmiar robót - instalacja wod - kan 2- dom pogrzebowy, przedmiar robót - instalacja wod - kan 3 - dom pogrzebowy, przedmiar robót - instalacja wod - kan 4 - dom pogrzebowy f) Przedmiar robót PRZEDMIAR DODATKOWY NAZWA INWESTYCJI: Remont i rozbudowa budynku Domu Przedpogrzebowego ADRES INWESTYCJI: ul. Agrykoli 82-300 Elbląg BRANŻA: Mała archit. dojścia- odwodnienie liniowe w wersji elektronicznej oznaczony jako plik: Dom Przedpogrzebowy odwodnienie przedmiar dodatk. Przedmiary robót stanowią ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ. B. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PROJEKT: a) Projekt budowlany: Remont i rozbudowa budynku Domu Przedpogrzebowego oraz aranżacja wnętrza kaplicy Rodzaj opracowania: Remont i rozbudowa budynku Domu Przedpogrzebowego, Projekt budowlany - wykonawczy Obiekt: Dom Przedpogrzebowy Branża: Budowlana, Ekspertyza mykologiczna, Aranżacja wnętrza kaplicy, Instalacja wod - kan., Instalacja elektryczna, Adres obiektu: Dom Przedpogrzebowy w Elblągu, ul. Agrykola, 82-300 Elbląg C. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: a) Specyfikacje Techniczne Sanitarne b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Branża elektryczna Inwestycja: Dom Przedpogrzebowy c) Dom przedpogrzebowy Elbląg ul. Agrykola Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Dokumentacja projektowa - projekty wymieniona w pkt B. oraz specyfikacje techniczne, wymienione w pkt C., stanowią ZAŁĄCZNIK Nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie, w celu ustalenia wszelkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 4. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne ze wzorcami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 5. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych zamówieniem i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy. 6. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego. 7. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 8. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia danego etapu robót, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% wynagrodzenia umownego, b) ubezpieczenie osób trzecich. 9. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia stosownych dokumentów. 10. Zamawiający informuje, że w roku 2009 płatność za wykonane roboty budowlane będzie zrealizowana do wysokości 100 000,00 zł brutto. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu pisemnej gwarancji na okres 39 miesięcy dla całości robót licząc od daty odbioru. 12. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której będzie dokonany wybór Wykonawcy. 2) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: Konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - z przyczyn zależnych od Zamawiającego, Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). Ograniczenie zakresu robót wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego. Ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego. Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. Konieczność wykonania robót zamiennych, niewykraczajacych poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego. Likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy. Konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, PIP itp. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikające z rzeczywistych obmiarów. Zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego. Zmiana Podwykonawców robót. Zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych. Ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub zmiana cen materiałów budowlanych w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek: - gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego, - zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy. 3) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura: a) Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, b) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 4) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 13. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 14. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 15. Zakres zamówienia obejmuje: a) przebudowę pomieszczenia organisty, b) przebudowę pomieszczenia biurowego, c) przebudowę zadaszenia wejścia do kaplicy, d) przebudowę ogólnodostępnego pomieszczenia WC, e) aranżację wnętrza pomieszczenia kaplicy, f) zagospodarowanie terenu wokół budynku, g) remont instalacji elektrycznej, h) remont instalacji wod-kan. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem opisuje dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.30.00.00-0.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 270650.32 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego DUAL Wiesław Szynkiewicz, ul. Sadowa 56 D, 82-300 ELBLĄG, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 270650.32
  • Oferta z najniższą ceną: 270650.32 oferta z najwyższą ceną: 287614.88
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.