eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Zakup usług edukacyjnych na potrzeby szkół podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania w kl. I-III w szkołach podstawowych Gminy Głubczyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-17

Głubczyce: Zakup usług edukacyjnych na potrzeby szkół podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania w kl. I-III w szkołach podstawowych Gminy Głubczyce
Numer ogłoszenia: 403830 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Oświaty Kultury i Sportu , ul. Olimpijska 1, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 0-77 403 60 33, faks 0-77 403 60 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług edukacyjnych na potrzeby szkół podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania w kl. I-III w szkołach podstawowych Gminy Głubczyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup usług edukacyjnych na potrzeby szkół podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania w kl. I-III w szkołach podstawowych Gminy Głubczyce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych- 80 części. Realizacja usług edukacyjnych obejmuje 4 placówki oświatowe, zlokalizowane na terenie Gminy Głubczyce, dla których Gmina Głubczyce jest organem prowadzącym: 1. Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Tadeusza Kościuszki, ul. Dworcowa 2, 48-100 Głubczyce , 2. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Janusz Korczaka, ul. Kochanowskiego 2, 48-100 Głubczyce , 3. Szkoła Podstawowa przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Pietrowicach, 48-100 Głubczyce, 4. Szkoła Podstawowa przy Zespole Szkół im Weteranów II Wojny Światowej w Lisięcicach, ul. Szkolna 5, 48-100 Głubczyce, Zakres usługi edukacyjnej obejmuje w szczególności: 1. Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć dodatkowych , dostosowanego do zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uwzględniający indywidualizację pracy z dzieckiem oraz treściami zawartymi w podstawie programowej zamieszczonej w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2009r. nr 4, poz. 17). 2. Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu nauczania, w terminie nie późniejszym niż do 28 czerwca 2013. 3. Dokumentowanie prowadzonych zajęć i prowadzenie innej dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu. 4. Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczestników. 5. Opracowanie harmonogramu odpowiednich zajęć w porozumieniu z Koordynatorem projektu i Dyrektorem danej szkoły. 6. Przeprowadzenie indywidualnych diagnoz uczniów na zakończenie realizacji zajęć. 7. Przygotowanie sprawozdania z realizacji zajęć. 8. Udział w szkoleniu GENDER. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia wg poniższego podziału: Wykaz zajęć dodatkowych do realizacji w szkołach podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania w kl. I-III w szkołach podstawowych Gminy Głubczyce I. Zajęcia dodatkowe dla uczniów mających trudności w opanowaniu wymagań edukacyjnych 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także za-grożonych ryzykiem dysleksji 398 godzin w tym: Szkoła Podstawowa nr 2 w Głubczycach - 4 grupy po 32 godziny tj. 128 godzin do realizacji w tym 48 godzin w roku 2012 a 80 godzin w roku 2013. Szkoła Podstawowa nr 1 w Głubczycach - 4 grupy po 30 godzin tj. 120 godzin do realizacji w tym 48 godzin w roku 2012 a 72 godziny w roku 2013. Szkoła Podstawowa w Pietrowicach - 2 grupy po 30 godzin tj. 60 godzin do realizacji w tym 24 godziny w roku 2012 a 36 godzin w roku 2013. Szkoła Podstawowa w Lisięcicach - 3 grupy po 30 godzin tj. 90 godzin do realizacji w tym 36 godzin w roku 2012 a 54 godziny w roku 2013. Podział na części Część 1 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 2 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 3 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 4 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 5 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 6 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 7 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 8 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 9 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 10 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 11 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 12 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 13 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 432 go-dziny w tym: Szkoła Podstawowa nr 2 w Głubczycach - 6 grupy po 32 godziny tj. 192 godziny do realizacji w tym 72 godziny w roku 2012 a 120 godzin w roku 2013. Szkoła Podstawowa nr 1 w Głubczycach - 4 grupy po 30 godziny tj. 120 godzin do realizacji w tym 48 godzin w roku 2012 a 72 godziny w roku 2013. Szkoła Podstawowa w Pietrowicach - 2 grupy po 30 godziny tj. 60 godzin do realizacji w tym 24 godziny w roku 2012 a 36 godzin w roku 2013. Szkoła Podstawowa w Lisięcicach - 2 grupy po 30 godziny tj. 60 godzin do realizacji w tym 24 godziny w roku 2012 a 36 godziny w roku 2013. Podział na części Część 14 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godziny w roku 2013. Część 15 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 16 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 17 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 18 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 19 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 20 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 21 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 22 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 24 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 25 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 26 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 27 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 28 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 246 godzin w tym: Szkoła Podstawowa nr 2 w Głubczycach - 3 grupy po 32 godziny tj. 96 godzin do realizacji w tym 36 godzin w roku 2012 a 60 godzin w roku 2013. Szkoła Podstawowa w Pietrowicach - 2 grupy po 30 godziny tj. 60 godzin do realizacji w tym 24 godziny w roku 2012 a 36 godzin w roku 2013. Szkoła Podstawowa w Lisięcicach - 3 grupy po 30 godziny tj. 90 godzin do realizacji w tym 36 godzin w roku 2012 a 54 godziny w roku 2013. Podział na części Część 29 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 30 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 31 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 32 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 33 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 34 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 35 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 36 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 278 godzin w tym: Szkoła Podstawowa nr 2 w Głubczycach - 2 grupy po 32 godziny tj. 64 godzin do realizacji w tym 24 godziny w roku 2012 a 40 godzin w roku 2013. Szkoła Podstawowa nr 1 w Głubczycach - 3 grupy po 30 godziny tj. 90 godzin do realizacji w tym 36 godzin w roku 2012 a 54 godziny w roku 2013. Szkoła Podstawowa w Pietrowicach - 2 grupy po 30 godziny tj. 60 godzin do realizacji w tym 24 godziny w roku 2012 a 36 godzin w roku 2013. Szkoła Podstawowa w Lisięcicach - 2 grupy po 32 godziny tj. 64 godzin do realizacji w tym 24 godziny w roku 2012 a 40 godziny w roku 2013. Podział na części Część 37 - Przeprowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 38 - Przeprowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 39 - Przeprowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami posta?wy w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 40 - Przeprowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 41 - Przeprowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 42 - Przeprowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 44 - Przeprowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 45 - Przeprowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 46 - Przeprowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. 5. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - hipoterapia dla dzieci niepełnosprawnych. Zajęcia hipoterapii dla ucznia ze sprzężonymi zaburzeniami rozwojowymi - 30 godzin w tym: Szkoła Podstawowa nr 1 w Głubczycach - 1 uczeń 30 godzin do realizacji w tym 10 godzin w ro-ku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 47 - Przeprowadzenie specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych - hipoterapia w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 10 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. 6. Zajęcia rewalidacyjne dla ucznia który wymaga zgodnie z orzeczeniem PPP takiej pomocy - 64 godziny w tym: Szkoła Podstawowa nr 2 w Głubczycach - 1 uczeń 64 godzin do realizacji w tym 24 godziny w roku 2012 a 40 godzin w roku 2013. Część 48 - Przeprowadzenie zajęć rewalidacyjne dla 1 ucz. który wymaga takiej pomocy zgodnie z orzeczeniem PPP w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 64 godziny do realizacji w tym 24 godzin w roku 2012 a 40 godzin w roku 2013. II. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych 1. Zajęcia matematyczno-przyrodnicze - 220 godzin w tym: Szkoła Podstawowa nr 2 w Głubczycach - 3 grupy po 32 godziny tj. 96 godzin do realizacji w tym 36 godzin w roku 2012 a 60 godzin w roku 2013. Szkoła Podstawowa nr 1 w Głubczycach - 2 grupy po 30 godziny tj. 60 godzin do realizacji w tym 20 godzin w roku 2012 a 40 godzin w roku 2013. Szkoła Podstawowa w Lisięcicach - 2 grupy po 32 godziny tj. 64 godzin do realizacji w tym 24 godziny w roku 2012 a 40 godziny w roku 2013. Podział na części Część 49 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w naukach matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 50 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w naukach matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 51 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w naukach matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 52 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w naukach matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 10 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 53 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w naukach matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej nr 1 w łubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 10 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 54 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w naukach matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 55 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w naukach matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. 2. Rozwijające zdolności posługiwania się z językiem obcym (j. angielski i j. niemiecki) - 312 godzin w tym: Szkoła Podstawowa nr 2 w Głubczycach - język angielski 4 grupy po 32 godziny tj. 128 godzin do realizacji w tym 48 godzin w roku 2012 a 80 godzin w roku 2013. Szkoła Podstawowa w Pietrowicach - język niemiecki 4 grupy po 30 godziny tj. 120 godzin do realizacji w tym 24 godziny w roku 2012 a 36 godzin w roku 2013. Szkoła Podstawowa w Lisięcicach - język angielski 2 grupy po 32 godziny tj. 64 godzin do realizacji w tym 24 godziny w roku 2012 a 40 godziny w roku 2013. Podział na części Część 56 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w posługiwaniu się językiem obcym - język angielski w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godziny w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 57 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w posługiwaniu się językiem obcym - język angielski w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godziny w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 58 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w posługiwaniu się językiem obcym - język angielski w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godziny w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 59 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w posługiwaniu się językiem obcym - język angielski w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godziny w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 60 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w posługiwaniu się językiem obcym - język angielski w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godziny w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 61 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w posługiwaniu się językiem obcym - język angielski w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godziny w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 62 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w posługiwaniu się językiem obcym - język niemiecki w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godziny do realizacji w tym 10 godziny w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 63 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w posługiwaniu się językiem obcym - język niemiecki w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godziny do realizacji w tym 10 godziny w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 64 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w posługiwaniu się językiem obcym - język niemiecki w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godziny do realizacji w tym 10 godziny w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 65 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w posługiwaniu się językiem obcym - język niemiecki w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godziny do realizacji w tym 10 godziny w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. 3. Zajęcia informatyczne - 270 godzin w tym: Szkoła Podstawowa nr 1 w Głubczycach - 3 grupy po 30 godziny tj. 90 godzin do realizacji w tym 30 godzin w roku 2012 a 60 godzin w roku 2013. Szkoła Podstawowa w Pietrowicach - 2 grupy po 30 godziny tj. 60 godzin do realizacji w tym 24 godziny w roku 2012 a 36 godzin w roku 2013. Szkoła Podstawowa w Lisięcicach - 2 grupy po 60 godziny tj. 120 godzin do realizacji w tym 40 godziny w roku 2012 a 80 godziny w roku 2013. Podział na części Część 66 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych - zdolności informatyczne w Szkole Podstawowej nr1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 10 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 67 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych - zdolności informatyczne w Szkole Podstawowej nr1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 10 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 68 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych - zdolności informatyczne w Szkole Podstawowej nr1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 10 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 69 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych - zdolności informatyczne w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 70 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych - zdolności informatyczne w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013. Część 71 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych - zdolności informatyczne w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 60 godzin do realizacji w tym 20 godzin w roku 2012 a 40 godzin w roku 2013. Część 72 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych - zdolności informatyczne w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 60 godzin do realizacji w tym 20 godzin w roku 2012 a 40 godzin w roku 2013. 4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów - zdolności artystyczne 4.1. Zajęcia taneczne 190 godzin w tym: Szkoła Podstawowa nr 2 w Głubczycach - 2 grupy po 64 godziny tj. 128 godzin do realizacji w tym 48 godzin w roku 2012 a 80 godzin w roku 2013. Szkoła Podstawowa nr 1 w Głubczycach - 1 grupa 30 godzin do realizacji w tym 10 godzin w ro-ku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Szkoła Podstawowa w Lisięcicach - 1 grupa 32 godziny do realizacji w tym 12 godziny w roku 2012 a 20 godziny w roku 2013. Podział na części Część 73 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów - zdolności artystyczne - zajęcia taneczne w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 64 godziny do realizacji w tym 24 godzin w roku 2012 a 40 godzin w roku 2013. Część 74 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów - zdolności artystyczne - zajęcia taneczne w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 64 godziny do realizacji w tym 24 godzin w roku 2012 a 40 godzin w roku 2013. Część 75 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów - zdolności artystyczne - zajęcia taneczne w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 10 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Część 76 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów - zdolności artystyczne - zajęcia taneczne w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 32 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. 4.2. Zajęcia muzyczne 126 godzin w tym: Szkoła Podstawowa nr 2 w Głubczycach - 1 grupa 96 godzin do realizacji w tym 36 godzin w ro-ku 2012 a 60 godzin w roku 2013. Szkoła Podstawowa w Pietrowicach - 1 grupa 30 godzin do realizacji w tym 10 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. Podział na części Część 77 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów - zdolności artystyczne - zajęcia muzyczne w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 96 godzin do realizacji w tym 36 godzin w roku 2012 a 60 godzin w roku 2013. Część 78 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów - zdolności artystyczne - zajęcia muzyczne w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 10 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013. 4.3. Zajęcia teatralne 128 godzin w tym: Szkoła Podstawowa nr 2 w Głubczycach - 2 grupy po 64 godziny tj. 128 godzin do realizacji w tym 48 godzin w roku 2012 a 80 godzin w roku 2013. Podział na części Część 79 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów - zdolności artystyczne - zajęcia muzyczne w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 64 godziny do realizacji w tym 24 godziny w roku 2012 a 40 godzin w roku 2013. Część 80 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów - zdolności artystyczne - zajęcia muzyczne w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 64 godziny do realizacji w tym 24 godzi-ny w roku 2012 a 40 godzin w roku 2013..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 80.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć danego typu przez kilku prowadzących zatrudnionych do określonych zajęć w danej placówce z zastrzeżeniem, iż osoby winne spełniać określone poniżej wymagania Wykonawca lub osoba wyznaczona przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć winna posiadać odpowiednie kwalifikacje pedagogiczne do prowadzenia wybranych zajęć potwierdzone dyplomem lub świadectwem kwalifikacyjnym jak również potwierdzenie prowadzenia co najmniej 2 lata stażu w tego typu zajęciach - do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także do zagrożonych ryzykiem dysleksji - wykształcenie wyższe kierunkowe (kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III ) z przygotowaniem pedagogicznym lub kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej. - do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - wykształcenie wyższe kierunkowe (kształcenie zintegrowane edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III) z przygotowaniem pedagogicznym, - do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - wykształcenie wyższe kierunkowe (logopedia) z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe kierunek logopedia, - do prowadzenia zajęć z gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - wykształcenie wyższe kierunkowe (wychowanie fizyczne) z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjno - kompensacyjnej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym - studia podyplomowe wychowanie fizyczne z gimnastyką korekcyjno-kompensacyjną lub inne wykształcenie wyższe kierunek rehabilitacja z przygotowaniem pedagogicznym, - do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie , przyrodniczo - wykształcenie wyższe kierunkowe (kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III ) z przygotowaniem pedagogicznym - do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - uzdolnienia językowe - wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie nauczania języka angielskiego lub posiada kwalifikacje określone w §11 ust. 2-4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. nr 50 poz. 400 i z 2012 r. poz. 174. - do prowadzenia zajęć terapeutycznych - hipoterapia dla dzieci niepełnosprawnych. Zajęcia hipoterapii dla uczniów SP nr1 ze sprzężonymi zaburzeniami rozwojowymi - wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie nauczania dające kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacje z zakresu oligofrenopedagogiki. - do prowadzenia zajęć rewalidacyjnych dla potrzeb 1 ucznia w SP2 który wymaga zgodnie z orzeczeniem PPP takiej pomocy - wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie nauczania dające kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III z przygotowaniem pedagogicznymi oraz kwalifikacje z zakresu ologofrenopedagogiki. - do zajęć informatycznych - wykształcenie wyższe kierunkowe (kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III ) z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie edukacji informatycznej lub kwalifikacje w zakresie nauczania informatycznego. - do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów - zdolności artystyczne: taneczne, muzyczne, teatralne - wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie nauczania dające kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III z przygotowaniem pedagogicznym lub przygotowanie pedagogiczne i ukończone studia wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji arty-stycznej (muzycznej, teatralnej i ruchowej) Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według formuły spełnia-nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony druk oferty, 2) stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bez-pośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru , 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4) parafowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144.1 Pzp. Zamawiający przewiduje możliwośc dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku. 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeże-niem ust.2. 2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) Zmiana okresu realizacji umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. b) Zmiany stawki podatku od towaru i usług VAT. c) Zmniejszenie wartości umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. d) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. e) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, któ-rych nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i dopre-cyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. f) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mają-cym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgo-dy obu Stron umowy. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umo-wy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważ-ności. 5. Zmiany zakresu zajęć Podwykonawcy lub zgłoszenia udziału Podwykonawcy. Termin wykonania przedmiotu umowy, może zostać przedłużony o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku : 1) Zawieszenia zajęć dydaktycznych przez Zamawiającego. 2) Zaistnienie konieczności wykonania zajęć dodatkowych uniemożliwiających kontynuowanie realizacji niniejszej umowy, wówczas termin wykonania niniejszej umowy może zostać przedłużony o czas niezbędny do wykonania zajęć dodatkowych. 3) Siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glubczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Oświaty Kultury i Sportu ul. Olimpijska 1 48-100 Głubczyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Oświaty Kultury i Sportu ul. Olimpijska 1 48-100 Głubczyce (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup usług ralizowany w ramach projektu Indywidualizacja nauczania w kl. I-III w szkołach podstawowych Gminy Głubczyce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.