eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasiczyn › Przebudowa chodnika oraz budowa parkingu,zjazdu z drogi na parking w miejsowości Krasiczyn



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Krasiczyn: Przebudowa chodnika oraz budowa parkingu,zjazdu z drogi na parking w miejsowości Krasiczyn
Numer ogłoszenia: 403766 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krasiczyn , Krasiczyn 177, 37-741 Krasiczyn, woj. podkarpackie, tel. 016 6718370, faks 016 6718370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasiczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika oraz budowa parkingu,zjazdu z drogi na parking w miejsowości Krasiczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakres prac obejmuje przebudowę chodnika na odcinku drogi powiatowej nr 2085 R Korytniki - Krasiczyn od km 2+366 do km 2+607,40 lewa strona ( działka ew.962/2, przebudowa chodnika przy drodze wewnętrznej za zamkiem w m.Krasiczyn działka nr 962/1 oraz budowa parkingu przy GOK w Krasiczynie działka nr 43/7 wraz z budowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 2085 R Korytniki - Krasiczyn chodnik przy drodze powiatowej 265,59m2 chodnik przy drodze gminnej 413,48 m2 Parking i zjazd z parkingu 937,5 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.33.22 - 45.23.33.22 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 4000 zł, słownie: cztery tysiące zł Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu w siedzibie zamawiającego kasa pok.11 lub na konto zamawiającego w BGŻ o /Przemyśl 49 2030 0045 1110 0000 0090 7240 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). sposób przekazania: sposób przekazania przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 1. Warunkiem spełnienia kryterium posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności jest dostarczenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej. 2. Spełnienie wymagań dotyczących posiadanych uprawnień, posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego i osobowego ,sytuacji finansowej i ekonomicznej, nie podlegają wykluczeniu z postępowania wg formuły spełnia /nie spełnia ( bez znaczenia punktowego). 3. Warunkiem spełnienia kryterium doświadczenia jest wykonanie robót budowlanych związanych z utwardzaniem placów ,chodników w kwocie 500.000 zł łącznie w ciągu ostatnich 5-ciu lat 4. Warunkiem spełnienia kryteriów sytuacji finansowej jest posiadanie środków finansowych ( gotówka lub kredyt) w minimalnej wysokości 100.000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: [x] - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 [x] - dowód wniesienia wadium [x] - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6-m-cy przed upływem składania wniosków. [x] - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert x] - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie [x] - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karasiczyn.pl ( strona BIP - przetargi).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Krasiczynie 177 37-741 Krasiczyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 12:00, miejsce: sekreatariat Urzędu Gminy Krasiczyn 37-741 Krasiczyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 05.02.2010.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Odnowa i rozwój wsi objęty PROW na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.