eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie remontów nawierzchni dróg krajowych na terenie Rejonu w Opolu Oddziału w Opolu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad do 30-06-2018 r. - z podziałem na 3 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Opole: Wykonanie remontów nawierzchni dróg krajowych na terenie Rejonu w Opolu Oddziału w Opolu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad do 30-06-2018 r. - z podziałem na 3 zadania
Numer ogłoszenia: 40375 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów nawierzchni dróg krajowych na terenie Rejonu w Opolu Oddziału w Opolu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad do 30-06-2018 r. - z podziałem na 3 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni jezdni dróg krajowych na terenie Rejonu w Opolu Oddziału w Opolu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych I Autostrad od dnia podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 01.07.2016 r. do dnia 30.06.2018 r. z podziałem na 3 n/w zadania: Zadanie nr 1: - droga krajowa nr 39 odc. gr. woj. dolnośląskiego (Łukowice) - gr. woj. wielkopolskiego (Igłowice) od km 40+542 do km 91 +544, - droga krajowa nr 42 odc. m. Namysłów - Domaszowice - od km 0+000 do km 12+901, - droga krajowa Nr 94 odc. woj. dolnośląskiego (Gać) - parking Gierszowice - od km 134+772 do km 146+400. Zadanie nr 2: - droga krajowa nr 45 gr, m. Opole - Bierdzany Od km 108+265 do km 130+472, - droga krajowa nr 46 gr. m. Opole - gr. woj. Śląskiego od km 102+480 do km 141+589, - droga krajowa nr 46a - obwodnica m. Dobrodzień - Od km 0+000 do km 6+480. Zadanie nr 3: - droga krajowa nr 45 gr. m. Opole - węzeł Opole Południe od km 82+600 - do km 94+809, - droga krajowa nr 94 skrz. dk 46 i 94 - parking Gierszowice - km 173+702- km 146+400, - droga krajowa nr 94c obwodnica m. Opole - km 0+000 - km 5+213. Zamówienie dla każdego zadania obejmuje : - wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym na gorąco bezpośrednio z otaczarni, mieszanką SMA, remontów w technologii powierzchniowego utrwalenia oraz grysami, a w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych masą z recyklera lub masą na zimno, - wykonanie frezowania, ułożenie siatki wzmacniającej podłoże, regulację urządzeń obcych (włazy, studnie, zawory), wymianę górnej i dolnej warstwy podbudowy, oraz inne roboty - zgodnie z zapisami specyfikacjami technicznymi i przedmiarami robót dla poszczególnych zadań, - wykonanie remontu nawierzchni przedmiotowych dróg na całej szerokości jezdni. W zakres robót dla każdego zadania każdorazowo wchodzi: - zorganizowanie i zabezpieczenie robót, w tym oznakowanie robót, - mechaniczna rozbiórka warstw konstrukcji lub nawierzchni, lub frezowanie warstw konstrukcji lub nawierzchni na wymaganą przez Inżyniera głębokość, - obcięcie i odkucie krawędzi, - oczyszczenie i skroplenie krawędzi i dna pod ułożenie nowej warstwy konstrukcji, - ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych, w szczególności nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego lub SMA itp, z transportem masy z wytwórni, - remonty interwencyjne z masy z recyklera, masy na zimno mas mineralno- emulsyjnych z transportem materiału, - wykonanie podbudowy bitumicznej oraz podbudowy z kruszywa przy wykonywaniu remontów nawierzchni, - wyrównanie istniejących konstrukcji masą bitumiczną i wykonanie warstw wiążących, - wzmocnienie istniejących konstrukcji geosiatkami, - załadunek, transport wbudowanie frezowin w pobocze z zagęszczeniem w odległości do 10 km od miejsca wykonywanego remontu lub odwóz frezowin na składowisko wskazane przez Zamawiającego, -utylizacja wszelkich odpadów pochodzących z remontów, - wykonanie oznakowania poziomego cienko lub grubowarstwowego po wykonaniu remontów nawierzchni jezdni, - regulacja urządzeń obcych z wymianą elementów, - przywrócenie terenu do użytkowania. Zakres ( ilość ) robót, dla każdego zadania określony został w przedmiarach zawartych w tomie IV niniejszej SIWZ.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp - do 50 % wartości zamówienia podstawowego - dla każdego zadania w przypadku potrzeby powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6, 45.23.32.21-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na zadania , na które złoży ofertę w wysokości: - zadanie nr 1 - 45 000,00 zł; - zadanie nr 2 - 44 000,00 zł; - zadanie nr 3 - 21 000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 22 1130 1219 0026 3102 9790 0001 b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007, Nr 42, poz. 275 ze zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zadań polegających na: a) w przypadku składania oferty na jedno zadanie przedmiotowego zamówienia wykonawca musi wykazać zadanie polegające na: - budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni bitumicznych dróg o powierzchni co najmniej 30.000 m2. b) w przypadku składania oferty na dwa zadania przedmiotowego zamówienia wykonawca musi wykazać zadanie polegające na: - budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni bitumicznych dróg o powierzchni co najmniej 60.000 m2. c) w przypadku składania oferty na trzy zadania przedmiotowego zamówienia wykonawca musi wykazać zadanie polegające na: - budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni bitumicznych dróg o powierzchni co najmniej 90.000 m2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi: a) w przypadku składania oferty na jedno zadanie przedmiotowego zamówienia: - układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego o szerokości od 1 m do 3 m - 1 szt. - układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego o szerokości od 3 m do 7,5 m - 1 szt. b) w przypadku składania oferty na dwa zadania przedmiotowego zamówienia: - układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego o szerokości od 1 m do 3 m - 2 szt. - układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego o szerokości od 3 m do 7,5 m - 2 szt. c) w przypadku składania oferty na trzy zadania przedmiotowego zamówienia: - układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego o szerokości od 1 m do 3 m - 3 szt. - układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego o szerokości od 3 m do 7,5 m - 3 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone - zgodnie z poniższym wykazem: a) Kierownik robót branży drogowej - 1 osoba: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat pracy na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy. ( Inna osoba dla każdego zadania, dla którego składana jest oferta ). b) Majster robót bitumicznych- 1 osoba: - wykształcenie min. średnie o specjalności drogowej; - doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata pracy jako osoba kierująca brygadą roboczą w robotach bitumicznych. ( Inna osoba dla każdego zadania, dla którego składana jest oferta ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca musi wykazać średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: a) w przypadku składania oferty dla zadania 1 : 1.500.000,00 PLN; b) w przypadku składania oferty dla zadania 2 : 1.500.000,00 PLN; c) w przypadku składania oferty dla zadania 3 : 750.000,00 PLN. 2) Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż : a) w przypadku składania oferty dla zadania 1 : 500.000,00 PLN; b) w przypadku składania oferty dla zadania 2 : 500.000,00 PLN; c) w przypadku składania oferty dla zadania 3 : 250.000,00 PLN. 3) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej: a) w przypadku składania oferty dla zadania 1 : 500.000,00 PLN; b) w przypadku składania oferty dla zadania 2 : 500.000,00 PLN; c) w przypadku składania oferty dla zadania 3 : 250.000,00 PLN. UWAGA : Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane powyżej Wykonawca przeliczy: - dla przychodu według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego - dla posiadanych środków finansowych / zdolności kredytowej wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu - dla ubezpieczenia - wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda: A) dokumentów o których mowa w pkt III.4.1 dotyczących podmiotów, na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych których Wykonawca będzie polegał, B) dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarto w Tomie II SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ została zamieszczona na niniejszej stronie internetowej lub można ją otrzymać w GDDKiA Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole pok. 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 11:50, miejsce: GDDKiA Oddział w Opolu przy ul. Niedziałkowskiego nr 6, w pokoju nr 101,(sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Pod pojęciem gwarancji jako drugiego kryterium wskazanym w pkt IV.2.1 oraz pkt 4 Załącznika nr I dla każdego z 3 zadań Zamawiający rozumie: okres gwarancji dot. malowania grubowarstwowego i remontów wielkopowierzchniowych - powyżej 500 m2. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia (każde z zadań ) był realizowany w terminie od dnia podpisania umowy , lecz nie wcześniej niż od dnia 01.07.2016 r. do dnia 30.06.2018 r. lub do osiągnięcia całkowitej kwoty umownej, jeśli nastąpi to przed upływem wskazanej daty zakończenia zamówienia. 3. Ilości robót podane w kosztorysach ofertowych i przedmiarach dla poszczególnych zadań są ilościami przewidywanymi do realizacji w ciągu trwania zamówienia. Mają charakter orientacyjny i posłużą one do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy - dla danego zadania . Rzeczywista ilość robót zleconych do wykonywania w ramach każdego z zadań uzależniona będzie od bieżących potrzeb remontowych oraz od posiadanych środków finansowych , stąd też rzeczywista ilość wykonanych robót może się różnić od ilości wynikających z kosztorysu ofertowego i przedmiaru . Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych robót, a podaną w kosztorysie ofertowym nie będzie podstawą do zmiany cen jednostkowych. Ceny jednostkowe elementów rozliczeniowych dla każdego z zadań, zaoferowane przez wykonawcę w ofercie dla poszczególnych asortymentów robót pozostają niezmienne na czas obowiązywania umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni dróg krajowych nr 39, 42 oraz 94 na terenie Rejonu w Opolu Oddziału w Opolu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni jezdni dróg krajowych na terenie Rejonu w Opolu Oddziału w Opolu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych I Autostrad od dnia podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 01.07.2016 r. do dnia 30.06.2018 r. dla zadania nr 1 obejmującego: - drogę krajową nr 39 odc. gr. woj. dolnośląskiego (Łukowice) - gr. woj. wielkopolskiego (Igłowice) od km 40+542 do km 91 +544, - drogę krajową nr 42 odc. m. Namysłów - Domaszowice - od km 0+000 do km 12+901, - drogę krajową Nr 94 odc. woj. dolnośląskiego (Gać) - parking Gierszowice - od km 134+772 do km 146+400. 2. Zamówienie obejmuje : - wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym na gorąco bezpośrednio z otaczarni, mieszanką SMA, remontów w technologii powierzchniowego utrwalenia oraz grysami, a w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych masą z recyklera lub masą na zimno, - wykonanie frezowania, ułożenie siatki wzmacniającej podłoże, regulację urządzeń obcych (włazy, studnie, zawory), wymianę górnej i dolnej warstwy podbudowy, oraz inne roboty - zgodnie z zapisami specyfikacji technicznych i przedmiarami robót dla zadania 1, - wykonanie remontu nawierzchni przedmiotowych dróg na całej szerokości jezdni. 3. W zakres robót każdorazowo wchodzi: - zorganizowanie i zabezpieczenie robót, w tym oznakowanie robót, - mechaniczna rozbiórka warstw konstrukcji lub nawierzchni, lub frezowanie warstw konstrukcji lub nawierzchni na wymaganą przez Inżyniera głębokość, - obcięcie i odkucie krawędzi, - oczyszczenie i skroplenie krawędzi i dna pod ułożenie nowej warstwy konstrukcji, - ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych, w szczególności nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego lub SMA itp, z transportem masy z wytwórni, - remonty interwencyjne z masy z recyklera, masy na zimno mas mineralno- emulsyjnych z transportem materiału, - wykonanie podbudowy bitumicznej oraz podbudowy z kruszywa przy wykonywaniu remontów nawierzchni, - wyrównanie istniejących konstrukcji masą bitumiczną i wykonanie warstw wiążących, - wzmocnienie istniejących konstrukcji geosiatkami, - załadunek, transport wbudowanie frezowin w pobocze z zagęszczeniem w odległości do 10 km od miejsca wykonywanego remontu lub odwóz frezowin na składowisko wskazane przez Zamawiającego, -utylizacja wszelkich odpadów pochodzących z remontów, - wykonanie oznakowania poziomego cienko lub grubowarstwowego po wykonaniu remontów nawierzchni jezdni, - regulacja urządzeń obcych z wymianą elementów, - przywrócenie terenu do użytkowania. Zakres ( ilość ) robót, dla zadania 1 określony został w przedmiarach zawartych w tomie IV niniejszej SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6, 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Wykonanie remontu nawierzchni dróg krajowych nr 45, 46 oraz 46a na terenie Rejonu w Opolu Oddziału w Opolu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni jezdni dróg krajowych na terenie Rejonu w Opolu Oddziału w Opolu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych I Autostrad od dnia podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 01.07.2016 r. do dnia 30.06.2018 r. dla zadania nr 2 obejmującego: - drogę krajową nr 45 gr, m. Opole - Bierdzany Od km 108+265 do km 130+472, - drogę krajową nr 46 gr. m. Opole - gr. woj. Śląskiego od km 102+480 do km 141+589, - drogę krajową nr 46a - obwodnica m. Dobrodzień - Od km 0+000 do km 6+480. 2. Zamówienie obejmuje : - wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym na gorąco bezpośrednio z otaczarni, mieszanką SMA, remontów w technologii powierzchniowego utrwalenia oraz grysami, a w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych masą z recyklera lub masą na zimno, - wykonanie frezowania, ułożenie siatki wzmacniającej podłoże, regulację urządzeń obcych (włazy, studnie, zawory), wymianę górnej i dolnej warstwy podbudowy, oraz inne roboty - zgodnie z zapisami specyfikacji technicznych i przedmiarami robót dla zadania 2, - wykonanie remontu nawierzchni przedmiotowych dróg na całej szerokości jezdni. 3. W zakres robót każdorazowo wchodzi: - zorganizowanie i zabezpieczenie robót, w tym oznakowanie robót, - mechaniczna rozbiórka warstw konstrukcji lub nawierzchni, lub frezowanie warstw konstrukcji lub nawierzchni na wymaganą przez Inżyniera głębokość, - obcięcie i odkucie krawędzi, - oczyszczenie i skroplenie krawędzi i dna pod ułożenie nowej warstwy konstrukcji, - ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych, w szczególności nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego lub SMA itp, z transportem masy z wytwórni, - remonty interwencyjne z masy z recyklera, masy na zimno mas mineralno- emulsyjnych z transportem materiału, - wykonanie podbudowy bitumicznej oraz podbudowy z kruszywa przy wykonywaniu remontów nawierzchni, - wyrównanie istniejących konstrukcji masą bitumiczną i wykonanie warstw wiążących, - wzmocnienie istniejących konstrukcji geosiatkami, - załadunek, transport wbudowanie frezowin w pobocze z zagęszczeniem w odległości do 10 km od miejsca wykonywanego remontu lub odwóz frezowin na składowisko wskazane przez Zamawiającego, -utylizacja wszelkich odpadów pochodzących z remontów, - wykonanie oznakowania poziomego cienko lub grubowarstwowego po wykonaniu remontów nawierzchni jezdni, - regulacja urządzeń obcych z wymianą elementów, - przywrócenie terenu do użytkowania. Zakres ( ilość ) robót, dla zadania 2 określony został w przedmiarach zawartych w tomie IV niniejszej SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6, 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni dróg krajowych nr 45, 94 oraz 94c na terenie Rejonu w Opolu Oddziału w Opolu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni jezdni dróg krajowych na terenie Rejonu w Opolu Oddziału w Opolu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych I Autostrad od dnia podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 01.07.2016 r. do dnia 30.06.2018 r. dla zadania nr 3 obejmującego: - drogę krajową nr 45 gr. m. Opole - węzeł Opole Południe od km 82+600 - do km 94+809, - drogę krajową nr 94 skrz. dk 46 i 94 - parking Gierszowice - km 173+702- km 146+400, - drogę krajową nr 94c obwodnica m. Opole - km 0+000 - km 5+213. 2. Zamówienie obejmuje : - wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym na gorąco bezpośrednio z otaczarni, mieszanką SMA, remontów w technologii powierzchniowego utrwalenia oraz grysami, a w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych masą z recyklera lub masą na zimno, - wykonanie frezowania, ułożenie siatki wzmacniającej podłoże, regulację urządzeń obcych (włazy, studnie, zawory), wymianę górnej i dolnej warstwy podbudowy, oraz inne roboty - zgodnie z zapisami specyfikacji technicznych i przedmiarami robót dla zadania 3, - wykonanie remontu nawierzchni przedmiotowych dróg na całej szerokości jezdni. 3. W zakres robót każdorazowo wchodzi: - zorganizowanie i zabezpieczenie robót, w tym oznakowanie robót, - mechaniczna rozbiórka warstw konstrukcji lub nawierzchni, lub frezowanie warstw konstrukcji lub nawierzchni na wymaganą przez Inżyniera głębokość, - obcięcie i odkucie krawędzi, - oczyszczenie i skroplenie krawędzi i dna pod ułożenie nowej warstwy konstrukcji, - ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych, w szczególności nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego lub SMA itp, z transportem masy z wytwórni, - remonty interwencyjne z masy z recyklera, masy na zimno mas mineralno- emulsyjnych z transportem materiału, - wykonanie podbudowy bitumicznej oraz podbudowy z kruszywa przy wykonywaniu remontów nawierzchni, - wyrównanie istniejących konstrukcji masą bitumiczną i wykonanie warstw wiążących, - wzmocnienie istniejących konstrukcji geosiatkami, - załadunek, transport wbudowanie frezowin w pobocze z zagęszczeniem w odległości do 10 km od miejsca wykonywanego remontu lub odwóz frezowin na składowisko wskazane przez Zamawiającego, -utylizacja wszelkich odpadów pochodzących z remontów, - wykonanie oznakowania poziomego cienko lub grubowarstwowego po wykonaniu remontów nawierzchni jezdni, - regulacja urządzeń obcych z wymianą elementów, - przywrócenie terenu do użytkowania. Zakres ( ilość ) robót, dla zadania 3 określony został w przedmiarach zawartych w tomie IV niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6, 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.