eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Ochrona fizyczna całodobowa osób i mienia,obsługa centrali telefonicznej oraz konwojowanie wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Piotra Skargi 19



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Kędzierzyn-Koźle: Ochrona fizyczna całodobowa osób i mienia,obsługa centrali telefonicznej oraz konwojowanie wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Piotra Skargi 19
Numer ogłoszenia: 403694 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Kędzierzynie-Koźlu , ul. Piotra Skargi 19, 47-224 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 4061700, faks 77 4061711.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.izba-skarbowa.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna całodobowa osób i mienia,obsługa centrali telefonicznej oraz konwojowanie wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Piotra Skargi 19.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna całodobowa osób i mienia, obsługa centrali telefonicznej oraz konwojowanie wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Piotra Skargi 19.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych 60.12.21.60 - 60.12.21.60 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oferty zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru-załącznik nr 1, b. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(art. 22 ust. 1 Ustawy), z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2, c. parafowany i wypełniony przez Wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 , d. wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, c. kserokopia uwierzytelnionej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych a także oświadczenie o spełnieniu wymogów wynikających z ustawy z dnia 22.08.1997r - Dz.U.Nr 114 poz 740, rozdz. 5 art. 25 i 26 ust.1, d. aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (minimum 12 pracowników posiadających licencję minimum I stopnia z co najmniej 2 letnim stażem pracy, w tym 5 którzy będą pełnić ochronę w Urzędzie) - załącznik - nr 5, b. wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach (2007-2009) usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz konwoju wartości pieniężnych wraz z 6 potwierdzonymi referencjami (w tym 4 w obiektach użyteczności publicznej) odpowiadającym swoim rodzajem i wartością do niniejszego przedmiotu zamówienia - załącznik - nr 6, c. oświadczenie Wykonawcy, że ochrona będzie prowadzona zgodnie z planem ochrony. 4. Wymagania dotyczące składanych dokumentów: a. oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w niniejszej Specyfikacji, b. oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa, c. jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę, d. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów- załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz zawierać odpowiedzi na wszystkie pytania, e. nie dopuszcza się składania alternatywnych, co do treści i formy dokumentów, f. wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za zgodność z oryginałem, g. złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania, h. nie dopuszcza się podzlecania usług objętych przedmiotem zamówienia innym firmom. 5. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: a.wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę, b. dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie, wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób, c. po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja Zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie podlegających ujawnieniu oraz za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.izba-skarbowa.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Piotra Skargi 19, pok. 8 (parter), codziennie w godzinach 11.00 - 13.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty - należy składać w Urzędzie Skarbowym w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Piotra Skargi 19, pok. 8 (parter) w terminie do 02 grudnia 2009 r. do godz. 9.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.