Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-24
Częstochowa: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 403664 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania, zgodnie z załącznikami do specyfikacji: - A-1, A-2 - akcesoria i części komputerowe, - D-1, D-2, D-3, D-4, D-5 - drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, kopiarki, - M-1, M-2, M-3 - monitory LCD, - N-1, N-2, N-3, N-4, N-5 - notebooki, - O-1, O-2, O-3, O-4 - oprogramowanie, - S1 - skaner, - Z-1, Z-2, Z-3, Z-4, Z-5, Z-6 - zestawy komputerowe. Załączniki zawierają opis minimalnych parametrów technicznych, jakie musi spełniać oferowany sprzęt. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy oraz spełniać wszelkie obowiązujące normy jakości i bezpieczeństwa z zakresu przedmiotu zamówienia. Do oferty należy dołączyć charakterystykę techniczną oferowanego sprzętu, podając w niej także określony model urządzenia (można ją zamieścić w tabelach znajdujących się w wymienionych powyżej załącznikach). Wykonawca przedstawi w swojej ofercie sprzęt zgodny z wymienionym w specyfikacji lub inny o równoważnych lub wyższych parametrach techniczno-jakościowych. Na każde zadanie należy złożyć oddzielną ofertę cenową. Oferowana cena musi zawierać koszt transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność prawną w przypadku dokonania sprzedaży oprogramowania z naruszeniem praw patentowych, wykorzystaniem w sposób nieuprawniony znaku towaru lub wzoru przemysłowego i naruszenie innych praw autorskich oraz zasad obrotu handlowego. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, polegającej na zmianie modelu dostarczonego sprzętu, z jednoczesnym zapewnieniem takich samych lub nie gorszych parametrów technicznych i jakościowych, jak sprzęt wyceniony w ofercie cenowej Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt minimum gwarancji producenta, z zastrzeżeniem innych zapisów specyfikacji. W przypadku awarii w okresie gwarancji, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie wykonawcę, który zapewni serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania nie później niż w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia. Czas naprawy w uzasadnionych przypadkach może być wydłużony do 14 dni od daty zgłoszenia, jednak wówczas Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na ten czas sprzęt zastępczy o podobnych parametrach i funkcjonalności. Jeżeli w okresie gwarancji wystąpią więcej niż trzy awarie, Zamawiającemu przysługiwać będzie wymiana sprzętu na nowy, o takich samych parametrach techniczno-jakościowych. Okres gwarancji wydłuży się automatycznie o czas trwania napraw. Termin realizacji - 10 dni od daty podpisania umowy Kod CPV - 30.21.70.00-3, 30.23.21.20-1, 30.23.32.11-3,30.23.32.31-9, 30.23.32.30-2, 30.23.32.34-0, 33.45.10.00-6, 32.33.32.00-8, 30.23.12.50-4, 30.24.00.00-3, 30.23.13.00-0, 30121100-4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówień w pełnym zakresie. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy). 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy). Spełnienie w/w warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów wymienionych w pkt VII..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 Ustawy (potwierdzenie pkt VI.1.); - załącznik nr 2; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(potwierdzenie pkt VI.1.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa
pokój 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa pokój 507.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Zakup mobilnego laboratorium z analizatorem zanieczyszczeń (pojazdu z napędem elektrycznym wyposażonego w urządzenia do kontroli palenisk).
- Przebudowa ul. Bialskiej w Częstochowie - Etap II - na odcinku od ul. Małopolskiej do skrzyżowania z ul. Mazowiecką i Kielecką.
- Przebudowa Alei Wojska Polskiego DK-91 W Częstochowie na odcinku między wiaduktem w ul. Warszawskiej i wiaduktem w Al. Jana Pawła II
- Przebudowa chodnika w ul. Okólnej na odcinku ul. Dekabrystów do ul. gen. Władysława Sikorskiego.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Łódzkiej i ul. Ludwika Wawrzynowicza
- Rozbiórka budynku magazynowego zlokalizowanego w Częstochowie na terenie Politechniki Częstochowskiej przy Alei Armii Krajowej 17/19, działka nr 22/2
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dysków do archiwizacji na potrzeby PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- wykonanie przebudowy i modernizacji pomieszczeń II i III piętra Pawilonu Wielofunkcyjnego na potrzeby Oddz. Onkologicznego i Oddz. Dziennej Chemioterapii oraz dostawy sprzętu med., technicznego
- Dostawa sprzętu komputerowego - umowa ramowa
- BZP.271.13.2024 Cyberbezpieczna Gmina Tarnowskie Góry - Etap 1
- Rozbudowa Przedszkola Nr 2 w Morągu o cztery nowe oddziały z wyposażeniem
- Zakup i dostawa nagłośnienia, sprzętu komputerowego, sprzętu rtv, agd i mebli wraz z montażem do pomieszczeń budynku przy ul. Wilsona 2 w Brwinowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.