eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług doradczych polegających w szczególności na przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie w ramach programów pomocowych z funduszy europejskich oraz opracowaniu strategii funkcjonowania MPK S.A. w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Kraków: Świadczenie usług doradczych polegających w szczególności na przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie w ramach programów pomocowych z funduszy europejskich oraz opracowaniu strategii funkcjonowania MPK S.A. w Krakowie
Numer ogłoszenia: 403658 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. , ul. Jana Brożka 3, 30-347 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2541019, faks 012 2541241.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradczych polegających w szczególności na przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie w ramach programów pomocowych z funduszy europejskich oraz opracowaniu strategii funkcjonowania MPK S.A. w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług doradczych polegających w szczególności na przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie w ramach programów pomocowych z funduszy europejskich oraz opracowaniu strategii funkcjonowania MPK S.A. w Krakowie, w zakresie: 1. Sporządzenie kompletnego wniosku o dofinansowanie z funduszy unijnych Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (lub innych programów pomocowych) wraz z opracowaniem studium wykonalności dla projektu, którego przedmiotem będzie zakup taboru autobusowego o zmniejszonej ilości zanieczyszczeń . 2. Sporządzenie kompletnego wniosku o dofinansowanie z funduszy unijnych w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 wraz z opracowaniem studium wykonalności dla projektu, którego przedmiotem będzie rozbudowa systemu Krakowskiej Karty Miejskiej . 3. Sporządzenie kompletnego wniosku o dofinansowanie z funduszy unijnych w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (lub innych programów pomocowych) wraz z opracowaniem studium wykonalności dla projektu, którego przedmiotem będzie instalacja systemu hamowania pociągów w obszarze tunelu pod Dworcem Gł. w Krakowie. 4. Opracowanie Planu Strategicznego MPK S.A. na lata 2010-2020 uwzględniającego projekty współfinansowane z funduszy Unii Europejskiej . 5. Opracowanie koncepcji funkcjonowania fundacji zarządzającej taborem zabytkowym 6. Opracowanie koncepcji połączenia wybranej stacji obsług i zajezdni, uwzględniającej optymalizację procesów techniczno-organizacyjnych oraz kosztów funkcjonowania nowej jednostki organizacyjnej Spółki 7. Analiza możliwych sposobów wyodrębnienia z zasobów Spółki podmiotu świadczącego usługi napraw i remontów pojazdów komunikacji miejskiej a także produkcji i regeneracji ich części podzespołów i zespołów. 8. Opracowanie zapisów umowy dzierżawy infrastruktury komunikacji zbiorowej przez MPK SA, wynikających z obowiązującej umowy o świadczenie usług komunikacji miejskiej w Krakowie, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawnych dotyczących pomocy publicznej. 9. Usługi doradcze w zakresie pozyskiwania środków finansowych na realizację zamierzeń inwestycyjnych. Wartość zamówienia została oszacowana na kwotę 280.000 zł netto (słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy złotych netto), przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części ww. zakresu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przy czym przez posiadanie niezbędnego doświadczenia rozumie się wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujących usług: 1.2.a. sporządzenie co najmniej jednego studium wykonalności dla projektu z dziedziny transportu publicznego, spełniającego kryterium tzw. dużego projektu (o wartości całkowitej przekraczającej wartość 50 milionów EURO), które zgłoszone zostało do aplikowania o wsparcie z funduszy UE w bieżącej perspektywie finansowej 2007-2013, 1.2.b. opracowanie co najmniej dwóch wniosków aplikacyjnych dla projektów z dziedziny transportu publicznego, obejmujących zakup taboru z funduszy strukturalnych UE, z których jeden o wartości całkowitej powyżej 50 mln EURO przeszedł pozytywną ocenę formalną i otrzymał dofinansowanie, 1.2.c. sporządzenie co najmniej jednego dokumentu Rezultaty studium wykonalności wraz z analizą kosztów i korzyści dla projektu z transportu publicznego, współfinansowanego ze środków UE w bieżącej perspektywie finansowej 2007-2013; 1.2.d. przygotowanie przynajmniej jednego dokumentu będącego analizą możliwych sposobów wyodrębnienia z zasobów danej Spółki podmiotu świadczącego usługi określonego rodzaju. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Poprzez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia rozumie się również wspólników spółki cywilnej. 3. W przypadku, o którym mowa w punkcie 2, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 4. Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w punkcie 3, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie (konsorcjantów, wspólników spółki cywilnej) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 1.2 oraz 1.3. Wykonawcy mogą spełnić łącznie. 6. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w punktach 1.1. oraz 1.4 musi spełniać każdy Wykonawca. 7. Do wykonawców, o których mowa w punkcie 2 stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. 8. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony poniżej na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej, od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenie zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług, o których mowa w punkcie III.1.2 SIWZ, z podaniem wartości wynikających z opracowań (w przypadku usług o których mowa w pkt 1.2a i 1.2.b opisu warunków udziału), przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców. 1.4. Dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa w punkcie 1.3, zostały wykonane należycie. W przypadku usługi z zakresu przygotowania wniosku o dofinansowanie ze środków UE dla tzw. dużego projektu (o wartości powyżej 50 mln Euro), przez dokument potwierdzający, ze usługa została wykonana należycie, Zamawiający rozumie dokument wystawiony przez odbiorcę potwierdzający uzyskanie pozytywnej oceny formalnej dokonanej przez instytucję odpowiedzialną za ocenę wniosku. 2. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, dokument wymieniony w pkt 1.2 składa każdy z Wykonawców, pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. 3. Wymienione w punkcie 1 dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione w terminach zgodnych z pkt 5. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać pod adresem: w wersji papierowej w Biurze Obsługi Klienta MPK S.A. przy ul. J. Brożka 3 w Krakowie po uiszczeniu opłaty 10,00 zł w pok. 18 kasa główna) lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Klienta MPK S.A., ul. J. Brożka 3, 30-347 Kraków..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kasa Główna czynna jest od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do godz. 13.30.Wniosek o przekazanie SIWZ należy kierować do Działu Zamówień na nr faksu. 012 254 12 41 lub złożyć w Biurze Obsługi Klienta..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.