eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego, drogowego i parkowego na terenie miasta i gminy Morąg w latach 2011 - 2013



Ogłoszenie z dnia 2010-12-09

Morąg: Bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego, drogowego i parkowego na terenie miasta i gminy Morąg w latach 2011 - 2013
Numer ogłoszenia: 403540 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego, drogowego i parkowego na terenie miasta i gminy Morąg w latach 2011 - 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca realizujący zadanie polegające na bieżącej konserwacji oświetlenia ulicznego, drogowego i parkowego na terenie miasta i gminy Morąg w latach 2011 - 2013 odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie wszystkich urządzeń oświetleniowych i ponosi wszelkie konsekwencje z tytułu niespełnienia powyższych wymagań, w tym także konsekwencje prawne w przypadkach, kiedy niewłaściwe prowadzenie konserwacji stwarza zagrożenie dla zdrowia i życia ludzkiego lub spowoduje zaistnienie wypadku. Nie dotyczy to zdarzeń losowych wynikłych nie z winy Wykonawcy. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje bieżącą konserwację i utrzymanie 1.655 punktów świetlnych jn. Wykonawca winien zapewnić: 1.Świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach. 2.Prawidłowe funkcjonowanie zegarów astronomicznych i sterujących. 3.Utrzymanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych, a także osłon i odbłyśników opraw. - wymiana bezpieczników, tabliczek, drzwiczek, żarówek, styczników, wyłączników zmierzchowych, dławików oraz układu TUZ dla lamp sodowych, uszkodzonych lub niesprawnych elementów opraw ulicznych, wkładek topikowych, zapłonnika, - czyszczenie kloszy opraw oświetleniowych (raz w roku), - regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników, - malowanie skrzynek słupowych, wysięgników i wnęk słupowych (1 raz na 3 lata), - przycinanie gałęzi drzew zasłaniających lampy oświetleniowe (z wywózką), 4. Utrzymanie we właściwym stanie sieci zasilających urządzenia oświetleniowe. - przegląd, konserwację i wymianę wyeksploatowanych złącz kablowych latarniach wydzielonej sieci, - usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn, - regulacja zwisów oświetlenia drogowego, - lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe, - naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci ulicznego w sieci podwieszonej. 5. Estetyczny wygląd urządzeń oświetlenia ulicznego. 6. Pozamykane wnęki słupowe i skrzynki podziału sieci. 7. Zamknięte, oznakowane i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych szafy oświetleniowe. 8. Naprawę zerwanych przewodów linii napowietrznych. 9. Naprawę uszkodzonych elementów sterowniczych na tablicy oświetleniowej. 10. Naprawę szkód powstałych w wyniku kradzieży lub dewastacji osprzętu i elementów urządzeń. 11. Prowadzenie całodobowego pogotowia oświetlenia. 12. Bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach oświetlenia zgłoszone awarie winny być usuwane od zaraz a usterki winny być usunięte: - nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, w przypadku gdy nie świeci 1 lampa - nie później niż w ciągu 12 godzin, w przypadku gdy nie świeci obwód oświetleniowy, - nie później niż w ciągu 2 godzin od zgłoszenia, w przypadku gdy lampy świecą w godzinach dziennych, - przeglądy elementów sterujących oświetleniem lub ich wymiana, (raz w roku i w przypadku zgłoszenia awarii - w ciągu 24 godz. od jej zgłoszenia), - usuwanie zwarć w liniach i oprawach, (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii), - wykonanie pomiarów przeciwporażeniowych i pomiarów natężenia oświetlenia wraz z protokołami, (raz w roku), - pionowanie pochylonych słupów, (w przypadku zgłoszenia awarii - w czasie 5 dni od momentu zgłoszenia). 13.Pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej). 14.Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych uszkodzeń urządzeń oświetleniowych i niezwłoczne zgłaszanie tego faktu Zamawiającemu. 15.Zapewnienie transportu dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia. 16. Po każdym świadczeniu usług Wykonawca pozostawia cały teren objęty usługami w stanie czystym i nadającym się do użytkowania bez dodatkowych prac. 17.Utylizacja zdemontowanych urządzeń oświetlenia oraz źródeł światła zgodnie z obowiązującymi przepisami w zależności od klasyfikacji odpadów. 18.Przekazywanie zgłoszeń do Zakładu Energetycznego o uszkodzonych licznikach poboru energii elektrycznej w obwodach oświetlenia ulicznego. Wykonawca robót zobowiązany jest do wykonania zamówienia: 1. zgodnie z zakresem prac określonym powyżej, a także zgodnie z warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.). 2. zgodnie z wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych. 3. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 4. wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, jeśli prowadzone roboty wymagają zajęcia jezdni i powodują utrudnienia w ruchu. 5. wykonanie trwałego oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót zgodnie z przepisami BHP. 6. prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, zgodności z obowiązującymi normami technicznymi. 7. Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 17 września 1999 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych. (Dz. U. z 1999 r. Nr 80 poz. 912). 8. Instrukcja Bezpiecznej Pracy Przy Urządzeniach Elektroenergetycznych. 9. Przed przystąpieniem do realizacji usługi na urządzeniach będących własnością ENERGA OPERATOR S.A. Oddział w Olsztynie, Wykonawca każdorazowo zgłosi ten fakt Zamawiającemu, celem uzyskania stosownego zezwolenia od właściciela na wykonywanie prac na jego urządzeniach. Zapewnienie warunków BHP oraz organizacja pracy na zalicznikowej sieci oświetleniowej spoczywa na prowadzącym prace modernizacyjne. - Planowane zabiegi konserwacyjne w sieci oświetlenia podwieszonej na wspólnych konstrukcjach wsporczych z siecią elektroenergetyczna powinny być prowadzone w technologii PPN (pod napięciem). - Rozbudowa lub przebudowa istniejącej sieci oświetleniowej może być prowadzona tylko w uzgodnieniu z Energa OPERATOR S.A. - Pracowników prowadzących modernizację sieci energetycznej oświetlenia należy zapoznać z obowiązującymi procedurami związanymi z prowadzeniem ruchu elektrycznego w Energa OPERATOR S.A. - Konserwację urządzeń oświetlenia, Wykonawca prowadził będzie bez włączania oświetlenia w ciągu dnia (o ile względy bezpieczeństwa na to pozwolą). - Przed przystąpieniem do realizacji usługi na urządzeniach będących własnością ENERGA OPERATOR S.A. Oddział w Olsztynie, Wykonawca każdorazowo zgłosi ten fakt wyznaczonemu przedstawicielowi Zamawiającego, celem uzyskania stosownego zezwolenia od właściciela na wykonywanie prac na jego urządzeniach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2010-12-17 do godz. 09:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium S.A. Warszawa o/Morąg 32116022020000000061934146; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na zał. nr 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na zał. nr 1 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia w tym, co najmniej: podnośnik o wysokości roboczej min. 15 m.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: osobą posiadającą aktualne kwalifikacje w zakresie obsługi urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV , zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane osobie będącej obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisa Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie?nia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 100.000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Polisa musi być ważna, lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu. b) Dowód wpłaty wadium. c) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. d) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. e) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. f) Wypełnione i podpisane oświadczenie dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawstwa - składają tylko wykonawcy zamierzający przedmiot zamówienia realizować przy udziale podwykonawstwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a. Zmiany kwoty wynagrodzenia: - w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zwłaszcza w zakresie stawki podatku VAT, - w przypadku wystąpienia usług uzupełniających, koszty tych usług przyjmowane będą na podstawie kosztorysów sporządzonych wg ustalonych składników cenotwórczych zawartych w formularzu ofertowym Wykonawcy, - w przypadku wykonania mniejszego lub większego zakresu robót niż określony w dokumentacji technicznej proporcjonalnie do zakresu rzeczowego. b. Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia: - w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych lub innych nieprzewidywalnych przyczyno charakterze obiektywnym, mających znaczny wpływ na termin wykonania, - w przypadku udzielenia zamówień uzupełniających przewidzianych w SIWZ pkt 4.1 jeżeli terminy ich zlecenia uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIEJSKI W MORĄGU 14-300 Morąg ul. 11 Listopada 9 pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 09:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI W MORĄGU 14-300 Morąg ul. 11 Listopada 9 pok. nr 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.