Siedlce: Przetarg nieograniczony na usługę udzielenia długoterminowego kredytu inwestycyjnego na sfinansowanie inwestycji pt: Budowa wiaty magazynowej na odpad o kodzie 191212 na terenie ZUO w Woli Suchożeberskiej
Numer ogłoszenia: 40353 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach , ul. Błonie 3, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6332522, faks 025 6332526.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę udzielenia długoterminowego kredytu inwestycyjnego na sfinansowanie inwestycji pt: Budowa wiaty magazynowej na odpad o kodzie 191212 na terenie ZUO w Woli Suchożeberskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego na kwotę 5 000 000,00 PLN (pięć milionów złotych); kredyt udzielony zostanie w walucie polskiej na okres do 60 miesięcy na sfinansowanie inwestycji pt: Budowa wiaty magazynowej na odpad o kodzie 191212 na terenie ZUO w Woli Suchożebrskiej Określony w umowie kredytu okres liczony od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu do dnia poprzedzającego oznaczony w umowie termin spłaty kredytu. 3.2. Spłata oprocentowania: miesięcznie, na koniec każdego miesiąca; 3.3. Spłata kapitału: w miesięcznych ratach liczonych od wykorzystanej i niespłaconej kwoty kredytu, na koniec każdego miesiąca, 3.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej, dobrowolnej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat na rzecz Wykonawcy. 3.5.Koszt obsługi kredytu stanowią: 3.5.1. Prowizja za udzielenie kredytu nie więcej niż 0,5% kwoty kredytu, 3.5.1.1. Prowizja za udzielenie kredytu wypłacona będzie po podpisaniu umowy kredytowej,3.5.2. Prowizja przygotowawcza nie więcej niż 0,1% kwoty kredytu, 3.5.2.1. Prowizja przygotowawcza płatna będzie w następujący sposób: - 50% w ciągu 7 dni od zawarcia umowy, - 50% w dniu uruchomienia 1-szej transzy kredytu. 3.6.3. Bazowa stopa oprocentowania oparta będzie na stawce WIBOR 1M powiększonej o marżę Wykonawcy - łączne oprocentowanie nie może przekroczyć 3,5% w skali roku,3.6.4. Marża Wykonawcy będzie stała w całym okresie umowy, 3.6.5. Oprocentowanie kredytu, naliczane miesięcznie, przez cały okres trwania umowy, wg wzoru: Stopa procentowa= WIBOR 1M + marża banku, 3.6.6. O wysokości oprocentowania obowiązującego w danym okresie rozliczeniowym Wykonawca powiadomi Zamawiającego w terminie 7 dni przed terminem spłaty oprocentowania, w formie pisemnej, bez obciążania kosztami. 3.6.7. Wykonawca będzie naliczał oprocentowanie od faktycznie wykorzystanej i niespłaconej kwoty kredytu.3.6.8. Za spłatę oprocentowania i kapitału należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli dzień płatności oprocentowania i kapitału będzie przypadał w dniu ustawowo wolnym od pracy lub w sobotę, to oprocentowanie będzie płatne w ostatnim dniu roboczym przypadającym przed dniem ustawowo wolnym od pracy lub w piątek poprzedzający termin spłaty oprocentowania.3.7. W przypadku spłaty kredytu w terminie wcześniejszym, oprocentowanie naliczane będzie do dnia spłaty kredytu a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej.3.8. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym prowadzone będą w polskich złotych (PLN)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. Zamawiający przewiduje wnoszenie wadium. Ustala się wadium w wysokości 25 000 (dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Wadium można wnosić w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Kredyt Bank SA oddział Siedlce nr 61 1500 1663 1216 6002 8103 0000. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za warunek spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualne zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.), a w przypadku określonym w art.178 ust.1 ustawy - Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dokument nr 5: Zamawiający uzna za warunek spełniony, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na udzieleniu kredytu długoterminowego, o wartości nie niższej niż 2 500 000,00 zł. każdy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dokument nr 9Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia na podstawie .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument nr 6: Dokumenty potwierdzające, że usługi objęte wykazem określonym w dokumencie nr 5 zostały wykonane należycie (co najmniej dwie).Dokument nr 7 Potwierdzenie wniesienia wadium. Jeżeli uprawnienie osób do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu nr 1 do oferty należy dołączyć dokument oznaczony nr 8 z którego ma wynikać uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy (np pełnomocnictwo, mianowanie itp). Dokument nr. 9: Opis oferowanej usługi, potwierdzający spełnienie parametrów określonych w pkt 3 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuo.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat ZUO sp. z o.o., ul. Błonie 3, 08 - 110 Siedlce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat ZUO sp. z o.o., ul. Błonie 3, 08 - 110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Sukcesywne dostawy artykułów medycznych przez okres 2 lat
- "Remont budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim"
- Świadczenie usługi gastronomicznej w dniach 16-17 maja 2024 r. w Centralnej Bibliotece Wojskowej w Warszawie podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej.
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Siedlce
- Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Siedlce
- Wycieczka do Krakowa
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie Gminie Mędrzechów kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł. na częściowe pokrycie deficytu budżetowego.
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- "Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych".
- Pozyskanie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł dla Gminy Ostrów
- Udzielenie Gminie Szerzyny kredytu długoterminowego w 2024 r.
- Udzielenie Gminie Prusice kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 300 000,00 zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.