eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosakowo › Usługi wyceny nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Kosakowo: Usługi wyceny nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej
Numer ogłoszenia: 403438 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Żeromskiego 69, 81-198 Kosakowo, woj. pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kosakowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wyceny nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór rzeczoznawcy majątkowego do wykonania: - operatów szacunkowych określających wzrost wartości nieruchomości, spowodowany wydaniem decyzji o zatwierdzeniu podziału nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej - w związku z art.98 a. ust.1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami oraz opinii dotyczących braku wzrostu wartości nieruchomości powstałych w wyniku podziału W poniższej tabeli przedstawiono zakres prac, które wykonywane maja być w ramach tego postępowania: Lp. Rodzaj prac Szacowana ilość prac 1. szacunek - wycena kompleksu do opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów geodezyjnych ( od 3 do 5 działek ) 35 2. szacunek - wycena kompleksu do opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów geodezyjnych ( od 6 do 10 działek ) 25 3. szacunek - wycena kompleksu do opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów geodezyjnych ( od 11 i powyżej ) 25 4. opinia dot. braku wzrostu wartości nieruchomości w wyniku zatwierdzenia podziału nieruchomości 20 RAZEM 105 1. Wyceny nieruchomości wskazane przez Zamawiającego będą realizowane na potrzeby: ustalenia opłaty adiacenckiej - w związku z art.98 a. ust.1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami 2. Prace będą realizowane w miarę potrzeb na przestrzeni roku 2009 i 2010 i Zamawiający będzie przedstawiał odrębne zlecenia zawierające rodzaj i ilość prac. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać poszczególne prace w terminie 21 dni od chwili otrzymania zlecenia wymienionego w ust. 3. W przypadku nie wykonania zlecenia w tym terminie Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy za każdy dzień opóźnienia w wysokości 0,4% ogólnej wartości wynagrodzenia za dany przedmiot umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zerwania umowy w przypadku nie wykonania wycen szacunkowych w terminie 60 dni od chwili otrzymania zlecenia wymienionego w ust. 3. 5. Wykonawca zobowiązany jest do czynnego udziału w postępowaniu administracyjnym, udzielania stronom wyjaśnień odnośnie sporządzonej wyceny, sporządzania pisemnych opinii dot. zastrzeżeń oraz odwołań stron postępowania administracyjnego od operatów oraz do każdorazowego stawiania się na wezwania organów odwoławczych na swój koszt. 6. Ilość prac geodezyjnych określonych w formularzu oferty jest ilością szacunkową (z zastrzeżeniem pkt. 9 niniejszego formularza) i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości zleceń faktycznie dokonanych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zleceń dotyczących prac geodezyjnych w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zmian szacowanych ilości wykonywanych prac nie powodujących wzrostu wartości umowy. 9. Minimalny, bezwarunkowy zakres usług, jakie zrealizowane będą w ramach umowy zawartej w wyniku tego postępowania określa się: szacunek - wycena kompleksu do opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów geodezyjnych ( od 3 do 5 działek ) lub opinia dot. braku wzrostu wartości nieruchomości w wyniku zatwierdzenia podziału nieruchomości 31 szacunek - wycena kompleksu do opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów geodezyjnych ( od 6 do 10 działek ) 14 szacunek - wycena kompleksu do opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów geodezyjnych ( od 11 i powyżej ) 16.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w szczególności: 1 posiadają uprawienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia poprzez udokumentowanie w dacie składania oferty posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykazane sporządzeniem minimum 2 operatów szacunkowych wykonanych na zlecenie organów administracji publicznej, z podaniem organów zlecających te wyceny, z potwierdzeniem, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje). 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 w formie pisemnej złożą swoją ofertę zgodnie z wymaganiami SIWZ; 5 spełniają warunki z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; nie podlegają wykluczeniu z art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie analizy dokumentów poprzez sprawdzanie kompletności, zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz minimum 2 operatów szacunkowych wykonanych na zlecenie organów administracji publicznej, z podaniem organów zlecających te wyceny, z potwierdzeniem, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje). D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. 2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kosakowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kosakowo ul. Żeromskiego 69 81-198 Kosakowo pok. 106.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kosakowo ul. Żeromskiego 69 81-198 Kosakowo Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.