eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › przetarg nieograniczony na usługę opracowania, składu i druku wydawnictw promujących Województwo Świętokrzyskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-09

Kielce: przetarg nieograniczony na usługę opracowania, składu i druku wydawnictw promujących Województwo Świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 403396 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego , ul. Ściegiennego 2/32, 25-125 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3618057, faks 041 3618057.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek stowarzyszeń.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na usługę opracowania, składu i druku wydawnictw promujących Województwo Świętokrzyskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usłua opracowania, składu i druku wydawnictw promujących Województwo Świętokrzyskie na warunkach ustalonych w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.55.30.00-5, 79.80.00.00-2, 22.12.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Zamawiający ustala na kwotę: dla części I zamówienia: 2.000 zł (dwa tysiące złotych); dla części II zamówienia: 3.500 zł (trzy tysiące pięćset złotych); dla części III zamówienia: 1.400 zł (jeden tysiąc czterysta złotych); dla części IV zamówienia: 1.300 zł (jeden tysiąc trzysta złotych); 2 Wadium winno być wniesione w: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 57 1050 1416 1000 0022 6639 9803 w ING Banku Śląskim S.A. Oddział w Kielcach. W tytule przelewu Wykonawca wskazuje: wadium w przetargu nr 2/PN/2010 na część ............... zamówienia b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) gwarancjach bankowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium składane w formie określonej w pkt. b - e należy złożyć w formie oryginału. 3 Wykonawca jest obowiązany do wniesienia wadium przed terminem składania ofert. Przez wniesienie wadium w pieniądzu należy rozumieć uznanie rachunku zamawiającego na kwotę, wskazaną w pkt. 9.1.1. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium. Okoliczności te muszą uwzględniać sytuacje określone: a) w art 46 ust. 4 a Pzp, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie na mocy art. 26 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b) w art. 46 ust. 5 Pzp, gdy Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo gdy zawarcie umowy w wprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty do wysokości określonej w gwarancji kwoty, nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności wskazane wyżej w lit. a i b; 2) termin obowiązywania gwarancji; 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 4 Dowód wniesienia wadium Wykonawca załącza do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem określonym przez zamawiającego w tym zakresie jest zrealizowania w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia. Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji każdego typu wydawnictwa w ramach danej części. Niewystarczające będzie doświadczenie w realizacji np. wyłącznie ulotek w ramach II części zamówienia. W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji usług odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (pkt. 5.1.1 SIWZ) Wykonawca składa: 1 Sporządzony na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wykaz wykonanych usług.. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może on być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2 Referencje lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, że usługi objęte wykazem zostały zrealizowane należycie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, dotyczących przedmiotu zamówienia, terminu realizacji zamówienia, jednakże tylko w przypadku wystąpienia siły wyższej, okoliczności których strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, oraz z przyczyn zależnych od Zamawiającego. 2 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przedmiocie stawki podatku VAT przyjętej przez wykonawcę do kalkulacji zaoferowanej ceny brutto, w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rot.swietokrzyskie.travel
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego 25 - 033 Kielce ul. Ściegiennego 2/32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 14:00, miejsce: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego 25 - 033 Kielce ul. Ściegiennego 2/32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: INFORMATOR AGROTURYSTYCZNY WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie: opracowanie graficzne, złożenie dostarczonego przez Zamawiającego materiału bazowego, przygotowanie piktogramów nawiązujących do tytułu każdego rozdziału oraz piktogramów dla obiektów skategoryzowanej bazy agroturystycznej dla oznaczenia następujących usług proponowanych w danym obiekcie: liczba pokoi i miejsc noclegowych, pokoje z łazienkami, wyżywienie, gospodarstwo rolne, zwierzęta domowe, jazda konna, stawy rybne / łowisko, las, szlaki piesze, szlaki rowerowe, wyżywienie, kuchnia regionalna, radio, telewizor, parking, plac zabaw dla dzieci, gry, ognisko, pole namiotowe; zamieszczenie mapy administracyjno-turystycznej regionu (wewnętrzna strona tyłu okładki); wydrukowanie informatora. W toku realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzania z Zamawiającym konsultacji w zakresie opracowania graficznego i składu wydawnictwa oraz uzyskania akceptacji ostatecznej wersji książki (w szczególności: rodzaj papieru, nasycenie kolorystyczne zdjęć i innych elementów graficznych, rodzaj i rozmiaru czcionki, szata graficzna)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.55.30.00-5, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PROGRAM ROZWOJU PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH PROGRAM PROMOCJI PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH ZESTAW 7 RODZAJÓW ULOTEK W KRAINIE MOCNYCH WRAŻEŃ PLAN MIASTA KIELCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie: opracowanie graficzne, złożenie dostarczonego przez Zamawiającego materiału bazowego, wydrukowanie wydawnictwa. W toku realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzania z Zamawiającym konsultacji w zakresie opracowania graficznego i składu wydawnictwa oraz uzyskania akceptacji ostatecznej wersji książki (w szczególności: rodzaj papieru, nasycenie kolorystyczne zdjęć i innych elementów graficznych, rodzaj i rozmiaru czcionki, szata graficzna)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.55.30.00-5, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ULOTKI DOTYCZĄCE ŚWIĘTOKRZYSKIEGO SZLAKU ARCHE - GEOLOGICZNEGO PRZEWODNIK TURYSTYCZNY DOTYCZĄCY ŚWIĘTOKRZYSKIEGO SZLAKU ARCHE - GEOLOGICZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie opracowanie merytoryczne i graficzne przewodnika, wykonanie składu, druku i złożenia wydawnictw. Wykonawca będzie również zobowiązany do zamieszczenia zdjęć oraz zamieszczenia innych materiałów graficznych dostarczonych przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.55.30.00-5, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MAPA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO SZLAKU ARCHE - GEOLOGICZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie: Na awersie: opracowanie merytoryczne i graficzne mapy w skali 1: 125 000 wraz z uwzględnieniem następujących treści: treść sytuacyjna (drogi - krajowe, wojewódzkie, powiatowe, gminne; koleje; sieć rzeczna; zbiorniki wodne; pokrycie terenu; rzeźba terenu; itp.), walory turystyczne (przyrodnicze, kulturowe, specjalistyczne, atrakcje turystyczne, itp.), system ochrony przyrody (parki, rezerwaty, ważniejsze pomniki przyrody), infrastruktura turystyczna (baza noclegowa, szlaki: piesze, rowerowe, samochodowe, stoki narciarskie, kąpieliska, parkingi, itp.). Ponadto opracowanie planu miasta Kielce i mapy Gminy Chęciny (1: 75 000) oraz zaznaczenie na nich przebiegu szlaku Archeo -Geologicznego, walorów turystycznych (przyrodnicze, kulturowe, specjalistyczne, atrakcje turystyczne, itp.), systemu ochrony przyrody (rezerwaty, ważniejsze pomniki przyrody), infrastruktury turystycznej (baza noclegowa, szlaki: piesze, rowerowe, samochodowe, stoki narciarskie, parkingi dla autokarów, itp.). Wykonawca opracuje teksty na mapę w języku polskim i angielskim. Wykonawca dokona składu opracowanego materiału bazowego wraz z materiałami dostarczonymi przez Zamawiającego na rewers mapy, wydrukuje mapy i dokona ich złożenia. Autor tekstów na mapę oraz osoba przeprowadzająca korektę merytoryczną, stylistyczną musi posiadać odpowiednie doświadczenie i wiedzę z zakresu tematu opracowania. Tłumaczenie tekstów na mapę musi być przeprowadzone przez profesjonalnych tłumaczy mających doświadczenie w tłumaczeniach o charakterze turystycznym, geologicznym i archeologicznym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.55.30.00-5, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.