eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › budowa systemu gospodarki osadami ściekowymi



Ogłoszenie z dnia 2005-08-10

POZYCJA 40335

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tarnów: budowa systemu gospodarki osadami ściekowymi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Tarnowskie Wodociągi Sp. z o.o., do kontaktów: Pan Alfred Ważny, ul. Narutowicza 37, 31-100 Tarnów, tel. 014 6211111, fax 014 6218644, e-mail: biuro@tw.tarnow.pl, www.tw.tarnow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Systemu Gospodarki Osadami Ściekowymi. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Stanowi zaprojektowanie i wykonanie kompletnej suszarni osadów dla Grupowej Oczyszczalni Ścieków w Tarnowie. Zakładana wydajność suszarni to 800 kgsmo/h - średniogodzinowo oraz 1000 kgsmo/h -maksymalnie godzinowo. Procesowi suszenia poddawany będzie odwodniony osad surowy, zmieszany w postaci nieshomogenizowanej. Składa się on z frakcji osadu wstępnego oraz osadu nadmiernego powstającego w wyniku oczyszczania ścieków na Grupowej Oczyszczalni Ścieków. Zgodnie z Warunkami kontraktowymi FIDIC "żółta książka" (Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych I budowlanych projektowanych przez Wykonawcę -wydanie angielsko - polskie 2004r (tłumaczenie 1, wydania 1999 - wersja SIDIR) - nazywane dalej FIDIC - żółta książka). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Oczyszczalnia ścieków w Tarnowie NUTS PL 061. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie suszarni nieshomogenizowanego surowego I nadmiernego osadu powstającego w wyniku oczyszczania ścieków na Grupowej Oczyszczalni Ścieków. Suszarnia ma posiadać wydajność nie mniejszą niż 800 kgsmo/h - średniogodzinowo oraz 1000 kgsmo/h - maksymalnie godzinowo przy zawartości suchej masy osadu podawanego do suszenia od 20-25%. Zgodnie z Warunkami kontraktowymi FIDIC "żółta książka" (Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę - wydanie angielsko - polskie 2004r (tłumaczenie 1, wydania 1999 - wersja SIDIR) - nazywane dalej FIDIC - żółta książka. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 26;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 150 000 PLN Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie z podatkiem VAT. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Wykaz osób (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik do SIWZ), które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez Wykonawcę dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel posiada: - odpowiednie uprawnienia budowlane stwierdzające przygotowanie zawodowe, dotyczy ekspertów od nr 2 do nr 7; - dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, dotyczy ekspertów od nr 2 do nr 7 2) spełniania warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie, art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3) posiadać niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 40 pracowników i co najmniej 7 osób personelu kierowniczego, W ceiu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z Informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Ekspert 1 - Przedstawiciel Wykonawcy posiadający wyższe wykształcenie, co najmniej 10 lat doświadczenia w zarządzaniu kontraktami na roboty jako kierownik projektu oraz wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu jednej inwestycji w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC o wartości robót minimum., 2 mln. EUR; Ekspert 2 - Projektant, posiadający minimum 5 letnie doświadczenie przy projektowaniu termicznych metod unieszkodliwiania osadów, osoba proponowana musi się wykazać, co najmniej jednym wykonanym projektem dla suszarni osadów o przepustowości min. 8 ton Sm/d; Ekspert 3 - Projektant o specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadający minimum 5 letnie doświadczenie przy projektowaniu hal przemysłowych spełniających podwyższone wymogi ppoż. Ekspert 4 - Projektant posiadający minimum 5 letnie doświadczenie przy projektowaniu instalacji sanitarnych obiektów przemysłowych. Ekspert 5 - Kierownik Budowy posiadający, co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu inżynierii sanitarnej, w tym, co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy sieci/systemów kanalizaqi Ekspert 6 - Kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych, posiadający, co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu konstrukcyjno - budowlanego, Ekspert 7 - Kierownik robót elektrycznych, posiadający, co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu elektrycznego oraz AKPiA, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załączniki do SIWZ; c) Zaprojektować i wykonać w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną instalacje suszenia osadów wraz z rozruchem technologicznym o wydajności min. 8 ton sm/d. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął średni roczny przychód w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, co najmniej w wysokości 25 mln. PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić streszczenie Informacji finansowych według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. b) posiadać środki finansowe w wysokości, co najmniej 2 mln. PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 2 mln. PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 3 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertą wspólną w tym jeden z Wykonawców w wysokości min 1,5 mln PLN) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców zagranicznych do obliczenia średniego rocznego przychodu Wykonawca przyjmie średni kurs NBP na ostatni dzień danego roku. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem www: http://www.nbp.pl/hpme.a5PX?f=/Kur5y/kursv.htm W przypadku powyższych dokumentów (poza wartością przychodów) sporządzonych w walucie innej niż złoty Wykonawca przeliczy wartości określone w dokumentach na złote według średniego kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 60% koszty eksploatacji - 40% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 21.09.2005, cena - 500 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.09.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.09.2005, godzina 12:30, Tarnowskie Wodociągi Sp. z o. o., ul. Narutowicza 37, 33-100 Tarnów, Polska, I-piętro (sala konferencyjna pokój nr 200).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Spójności "Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Tarnowie" Nr 2003/PL/16/P/PE/045. 2) Data wysłania ogłoszenia: 29.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.