eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › 45/2013 Jednorazowy sprzęt laboratoryjny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-04

Iława: 45/2013 Jednorazowy sprzęt laboratoryjny
Numer ogłoszenia: 403356 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 45/2013 Jednorazowy sprzęt laboratoryjny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego jednorazowego sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 2 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 45/2013. Zadanie nr 1 Jednorazowy sprzęt laboratoryjny I Probówki puste okrągłodenne na 11.5 ml z PS 100x15,7 szt 24 000 Probówki puste okrągłodenne do 5 ml o wym 75x12 mm szt 100000 Probówki puste na 2 ml sterylne z korkiem zakręcanym z origiem ,stożkowe dno z możliwościa postawienia . szt 3500 Zestaw do oznaczania retikulocytów z błękitem brylantowo -krezolowym szt 1000 Zestaw do oznaczania płytek metodą manualną szt 750 Końcówki do pipet typu Ependorf o pojemności 0-200 ul. szt 30000 Końcówka do pipet typu Ependorf o pojemności 200-1000 ul szt 30000 Nakłuwacze automatyczne różna głębokość od 1,2 do 1,8 mm szt 12000 Korki do probówek 75x12 ( poz.2 ) szt 30000 Korki do probówek 100x 15,7 ( poz.1 ) szt 1000 Pudełka transportowe tekturowe, do transportu pocztowego na 1-4 probówek do średnicy 30 mm szt 200 Pudełka transportowe tekturowe , do transportu pocztowego na 10 probówek do średnicy 30 mm szt 100 Tuby transportowe ochronne, autoklawowalne, neutralne o wymiarach do 85x30mm z korkiem zakręcanym szt 300 Pojemnik transportowy do transportu biologicznego z wyposażeniem: 4 statywy po 50 szt. dla probówek do 17 mm,utrzymujący stałą temperaturę podczas przewożenia próbek z piankowym wkładem , centralnym zamkiem, z możliwością mocowania pasów w transporcie drogowym wymienną pokrywą ułatwiająca identyfikację próbek i przenoszenie o wymiarach zbliżonych do 400x450 mm szt 1 Pojemnik transportowy z wyposażeniem umożliwiającym transport do 100 szt probówek do średnicy 17 mm w statywach w pozycji pionowej z możliwością równoczesnego transportu 2- 3 pojemników na moczu i miejscem na dokumenty o wymiarach zbliżonych do 330 x 240 x 190 szt 1 Opaski uciskowe do pobierania krwi z automatycznym zapięciem szt 20 nalepki bez nadruku o wymiarach 32 x 22 szt 20000 Jednorazowy nakłuwacz, z centralnie umieszczona igłą do bezpiecznego pobierania krwi z odcinka pilotującego pojemnik z krwią szt 5 000 Statywy do próbówko- strzykawek na 50 miejsc o średnicy do 17 mm autoklawowalne różno kolorowe szt 50 Zadanie nr 2 Jednorazowy sprzęt laboratoryjny II Naczynko PS z kulką do koagulometru Kselmed 3002 szt. 1 000 Probówki do koagulometru optycznego szt. 14 000 Kubeczki do moczu z zakrętką o pojemności 100-120 ml szt. 20 000 Kubeczki do moczu z zakrętką o pojemności 50-60 ml szt. 20 000 Pojemniki do kału z łopatka i zakrętką o pojemności 25-30 ml szt. 2 000 Kuwety Macro do epolla 20 szt. 2 000 Probówki wirówkowe z kołnierzem o pojemności 7 ml szt. 50 000 Probówki typu Ependorf z korkirm o pojemności 1,5 - 2 ml szt. 20 000 Kamery PENTASQUARE do liczenia osadu moczu 10 miejscowe szt. 3000 Końcóki do pipet typu finpipette o pojemności 1 - 5 ml szt. 5000 Kapilary heparynizowane do gazometrii z heparyną Li o pojemności 100ul szt. 12 000 Zatyczki do kapilar jak w poz.11 szt. 26 000 Mieszadełka do kapilar jak w poz.11 szt. 15 000 Szkiełka nakrywkowe 24x24 mm szt. 40 000 Szkiełka podstawowe o grubości 1 mm szlifowane krawędzie z polem do opisu szt. 2000 Szkiełka podstawowe o grubości 1 mm cięte krawędzie szt. 1 000 Szkiełka podstawowe o grubości 2 mm cięte krawędzie szt. 40000 Kamera THOMA szt. 2 Kamera BURKERA szt. 2 Kamera FUSHA-ROSENTALA szt. 2 Pipety Pasteura z polietylenu długości 15,,5 mm i pojemności użytkowej 3 ml z PE z podziłką szt. 12 000 Probówka szklana okrągłodenne 150x16 o pojemności 20 ml bez podziałki szt. 1000 Butelka do zbiórki dobowej moczu o pojemności 2,0 - 3,0 litra z podziałką szt. 70 1.1. dostawa i transport 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy) - załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.14.16.15-4, 33.79.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający żąda dostarczenia próbek: Zadanie nr 1 dla wszystkich pozycji z wyłączeniem pozycji 14, 15 Zadanie nr 2 dla wszystkich pozycji z wyłączeniem pozycji 18, 19, 20

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy) 3.Zaakceptowany projekt umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, w przypadku: 1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 3. w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. W przypadku zmiany podatku Vat cena brutto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena netto. 6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 17.2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 2 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Jednorazowy sprzęt laboratoryjny I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki puste okrągłodenne na 11.5 ml z PS 100x15,7 szt 24 000 Probówki puste okrągłodenne do 5 ml o wym 75x12 mm szt 100000 Probówki puste na 2 ml sterylne z korkiem zakręcanym z origiem ,stożkowe dno z możliwościa postawienia . szt 3500 Zestaw do oznaczania retikulocytów z błękitem brylantowo -krezolowym szt 1000 Zestaw do oznaczania płytek metodą manualną szt 750 Końcówki do pipet typu Ependorf o pojemności 0-200 ul. szt 30000 Końcówka do pipet typu Ependorf o pojemności 200-1000 ul szt 30000 Nakłuwacze automatyczne różna głębokość od 1,2 do 1,8 mm szt 12000 Korki do probówek 75x12 ( poz.2 ) szt 30000 Korki do probówek 100x 15,7 ( poz.1 ) szt 1000 Pudełka transportowe tekturowe, do transportu pocztowego na 1-4 probówek do średnicy 30 mm szt 200 Pudełka transportowe tekturowe , do transportu pocztowego na 10 probówek do średnicy 30 mm szt 100 Tuby transportowe ochronne, autoklawowalne, neutralne o wymiarach do 85x30mm z korkiem zakręcanym szt 300 Pojemnik transportowy do transportu biologicznego z wyposażeniem : 4 statywy po 50 szt. dla probówek do 17 mm,utrzymujący stałą temperaturę podczas przewożenia próbek z piankowym wkładem , centralnym zamkiem, z możliwością mocowania pasów w transporcie drogowym wymienną pokrywą ułatwiająca identyfikację próbek i przenoszenie o wymiarach zbliżonych do 400x450 mm szt 1 Pojemnik transportowy z wyposażeniem umożliwiającym transport do 100 szt probówek do średnicy 17 mm w statywach w pozycji pionowej z możliwością równoczesnego transportu 2- 3 pojemników na moczu i miejscem na dokumenty o wymiarach zbliżonych do 330 x 240 x 190 szt 1 Opaski uciskowe do pobierania krwi z automatycznym zapięciem szt 20 nalepki bez nadruku o wymiarach 32 x 22 szt 20000 Jednorazowy nakłuwacz, z centralnie umieszczona igłą do bezpiecznego pobierania krwi z odcinka pilotującego pojemnik z krwią szt 5 000 Statywy do próbówko- strzykawek na 50 miejsc o średnicy do 17 mm autoklawowalne różno kolorowe szt 50 Uwaga : obowiązkowe próbki w/ w asortymentu prócz poz. 14 i 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.14.16.15-4, 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Jednorazowy sprzęt laboratoryjny II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naczynko PS z kulką do koagulometru Kselmed 3002 szt. 1 000 Probówki do koagulometru optycznego szt. 14 000 Kubeczki do moczu z zakrętką o pojemności 100-120 ml szt. 20 000 Kubeczki do moczu z zakrętką o pojemności 50-60 ml szt. 20 000 Pojemniki do kału z łopatka i zakrętką o pojemności 25-30 ml szt. 2 000 Kuwety Macro do epolla 20 szt. 2 000 Probówki wirówkowe z kołnierzem o pojemności 7 ml szt. 50 000 Probówki typu Ependorf z korkirm o pojemności 1,5 - 2 ml szt. 20 000 Kamery PENTASQUARE do liczenia osadu moczu 10 miejscowe szt. 3000 Końcóki do pipet typu finpipette o pojemności 1 - 5 ml szt. 5000 Kapilary heparynizowane do gazometrii z heparyną Li o pojemności 100ul szt. 12 000 Zatyczki do kapilar jak w poz.11 szt. 26 000 Mieszadełka do kapilar jak w poz.11 szt. 15 000 Szkiełka nakrywkowe 24x24 mm szt. 40 000 Szkiełka podstawowe o grubości 1 mm szlifowane krawędzie z polem do opisu szt. 2000 Szkiełka podstawowe o grubości 1 mm cięte krawędzie szt. 1 000 Szkiełka podstawowe o grubości 2 mm cięte krawędzie szt. 40000 Kamera THOMA szt. 2 Kamera BURKERA szt. 2 Kamera FUSHA-ROSENTALA szt. 2 Pipety Pasteura z polietylenu długości 15,,5 mm i pojemności użytkowej 3 ml z PE z podziłką szt. 12 000 Probówka szklana okrągłodenne 150x16 o pojemności 20 ml bez podziałki szt. 1000 Butelka do zbiórki dobowej moczu o pojemności 2,0 - 3,0 litra z podziałką szt. 70 Uwaga : obowiązkowe próbki w/w asortymentu z wyłączeniem pozycji 18,19,20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.14.16.15-4, 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.