eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleczew › Utworzenie Centrum Rekreacyjno - Wypoczynkowego wsi, odrestaurowanie wiatraka oraz budowa chaty młynarza dla potrzeb izby pamięci wsi, młynarstwa i rolnictwa w Budzisławiu Kościelnym



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Kleczew: Utworzenie Centrum Rekreacyjno - Wypoczynkowego wsi, odrestaurowanie wiatraka oraz budowa chaty młynarza dla potrzeb izby pamięci wsi, młynarstwa i rolnictwa w Budzisławiu Kościelnym
Numer ogłoszenia: 403286 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Gminy i Miasta Kleczew , Plac Kościuszki 5, 62-540 Kleczew, woj. wielkopolskie, tel. 063 2700900, faks 063 2700940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie Centrum Rekreacyjno - Wypoczynkowego wsi, odrestaurowanie wiatraka oraz budowa chaty młynarza dla potrzeb izby pamięci wsi, młynarstwa i rolnictwa w Budzisławiu Kościelnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odrestaurowanie wiatraka oraz budowa chaty młynarza: Na terenie działki 141/6 planuje się rekonstrukcję istniejącego wiatraka Koźlaka oraz budowę obiektów towarzyszących, obejmującej budynek Chata Młynarza z infrastrukturą (parking, chodniki, sieci). Teren wokół wiatraka zostanie uporządkowany i zagospodarowany niską zielenią. Komunikację istniejącego obiektu z infrastrukturą projektowaną zapewni alejka utwardzona nawierzchnią z grysu zagęszczonego. W części zachodniej działki planuje się budowę budynku izby pamięci wsi, młynarstwa i rolnictwa pod nazwą Chata Młynarza oraz parkingu, zjazdu na działkę, alejek chodnikowych. Projektowany budynek zostanie ulokowany równolegle do granicy zachodniej działki nr ewid. 141/6 w odległości 4,0 m od granicy działki. Przed budynkiem zaprojektowano ciąg chodnikowy zapewniający komunikację z alejkami prowadzącymi do wiatraka Koźlaka i parkingu przeznaczonego dla 7 aut osobowych i autobusu. Zjazd na działkę zaprojektowano po stronie południowej działki. Projektowana droga dojazdowa prowadzi na wprost do projektowanego budynku oraz na parking znajdujący się od frontu przedmiotowej działki. Otoczenie parkingu zostanie zagospodarowane chodnikami dla pieszych, miejscami wypoczynku (ławki) i zielenią odcinającą od drogi. Pomiędzy budynkiem Chaty Młynarza, wiatrakiem Koźlakiem i parkingiem teren zostanie utwardzony chodnikiem, miejscem parkowania rowerów i zielenią. Cały obszar będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych. Całość zagospodarowania zostanie uzupełniona elementami małej architektury w postaci tablic informacyjnych, oświetlenia zewnętrznego. Zestawienie powierzchni budynku pow. zabudowy - 162,14 m2 pow. użytkowa ogółem - 129,90 m2 kubatura - 886,95 m3 Zestawienie powierzchni -wiatrak Koźlak) pow. zabudowy - 28,00 m2 pow. użytkowa ogółem - 82,90 m2 kubatura - 313,60 m3 Bilans terenu pow. zabudowy (całkowita) - 190,14 m2 teren utwardzony: - 595,00 m2 teren zielony: - 816,86 m2 RAZEM : 1602,00 m2 Centrum Rekreacyjno wypoczynkowe - park przy ulicy Kwiatowej: Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie z chudego betonu - 510 m2 Nawierzchnia żwirowa ścieżek spacerowych - 810 m2 Nawierzchnia chodnika z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm - 630 m2 Nawierzchnia boiska - trawiasta - 1215 m2 Krawężnik uliczny 15x30 na ławie betonowej - 80 mb Krawężnik drogowy 12x25 na ławie betonowej - 75 mb Obrzeże betonowe 8x30 na ławie betonowej - 1960 mb Plac zabaw przy ulicy Kwiatowej: Nawierzchnia żwirowa - 860 m2 Obrzeże betonowe 8x30 na ławie betonowej - 132 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 30.000,- ( sł trzydzieści tysięcy )

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Złożą ofertę i zaakceptują istotne postanowienia umowy. 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 23.11. 2009 r., wykonali: - minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem ( budowa remont, rozbudowa, obiektów użyteczności publicznej z infrastrukturą towarzyszącą typu drogi, place) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 800.000 zł każda. - minimum dwie roboty związane z renowacją, rekonstrukcją lub odbudową zabytkowych obiektów o konstrukcji drewnianej, 5) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) kierownik budowy - posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub innej pokrewnej, w zakresie kierowania robotami budowlanymi, b) kierowników robót w branżach: - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - konstrukcyjno- budowlanej w zakresie dróg; c) kierownik robót - posiadający kwalifikacje, o których mowa w par. 7 ust. 1,2 oraz par. 8 ust 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz.U. Nr 150 poz. 1579 ) do kierowania pracami konserwatorskimi, b) pozostali pracownicy (operatorzy maszyn budowlanych, pracownicy wykwalifikowani, pracownicy niewykwalifikowani, kierowcy itp.) mających doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu robót o porównywalnym profilu technicznym, posiadający odpowiednie uprawnienia oraz przeszkolenie w zakresie bhp 6) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 7) Posiadają ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. 8) Dysponują narzędziami i sprzętem w ilości i asortymencie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. 9) Wniosą wadium na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (Załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji). 2) Kosztorys ofertowy wraz z harmonogramem rzeczowo finansowym. 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 niniejszej specyfikacji). 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 23.11.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 4 niniejszej specyfikacji) . 8) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 5 niniejszej specyfikacji). 9) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 10) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj.: a) decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie m.in. kierowania robotami budowlanymi, b) kwalifikacje, o których mowa w par. 7 ust. 1,2 oraz par. 8 ust 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz.U. Nr 150 poz. 1579 ) do kierowania pracami konserwatorskimi, c) zaświadczenie potwierdzające aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie. d) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. e) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. f) Dowód wniesienia wadium. a) w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - potwierdzenie wpłaty lub przelewu, b) w przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach - kopia poręczenia lub gwarancji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kleczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Kleczewie Pl. Kościuszki 5, 62-540 Kleczew pok. nr 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Kleczewie Pl. Kościuszki 5, 62-540 Kleczew sekretariat Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.