eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-12

Bytom: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 40326 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2010 roku obejmujące niżej wymienione trzy zadania: a) Zadanie nr 1 - bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach gminnych w obrębach: Górniki, Stolarzowice, Sucha Góra, Miechowice, Karb, Bobrek, Stroszek, Os. Na Wzgórzu; b) Zadanie nr 2 - bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach gminnych w obrębach: Centrum, Rozbark, Łagiewniki, Szombierki. c) Zadanie nr 3 - bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach krajowych, wojewódzkich i powiatowych. Podział miasta Bytomia na poszczególne obręby zawiera mapka, stanowiąca załącznik nr 10 do specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia w terenie. 2. Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w: a) Przedmiarze Robót, b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), c) Założeniach do kalkulacji robót, d) Wzorze Umowy, które stanowią załączniki do specyfikacji. 3. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, liczonej od dnia odbioru końcowego potwierdzonego protokołem końcowym. 4. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia następujące rodzaje i orientacyjne (szacunkowe) ilości robót do wykonania: a/ dla Zadania nr 1 Lp. Rodzaj robót Orientacyjna (szacunkowa) ilość robót Jednostka miary 1 remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej 22,00 t 2 mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej grub. 10cm 600,00 m2 3 ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grub. 5cm w-wa wiążąca 1100,00 m2 4 ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grub. 5cm 1100,00 m2 5 mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa wiążąca) grubości 5cm 3100,00 m2 6 mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grubości 5cm 3100,00 m2 7 cięcie piłą nawierzchni bitumicznej grubości 6-10cm 2300,00 m 8 frezowanie nawierzchni bitumicznej grubości 10cm 3100,00 m2 9 wyrównanie nawierzchni masą asfaltową na zimno 0,50 t 10 regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych 60,00 szt. 11 regulacja pionowa krat włazów kanałowych 35,00 szt. 12 regulacja pionowa krat studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych mineralno-asfaltową 30,00 szt. 13 remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym 5,00 t 14 wyrównanie nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym (bez wycinania) 20,00 t 15 plantowanie poboczy 300,00 m2 16 wypełnienie szczelin w nawierzchni bitumicznej 800,00 m 17 rozebranie i ułożenie krawężnika betonowego 15x30cm z wymianą na nowy na ławie betonowej z oporem 300,00 m 18 mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kategorii IV-ej na głębokość 20cm 300,00 m2 19 mechaniczne wykonanie podbudowy z żużla stalowniczego (wielkopiecowego) o grubości w-wy 20cm 300,00 m2 20 ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej 300,00 m2 21 ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej 100,00 m2 22 rozebranie i ułożenie kostki kamiennej rzędowej 14cm do 19cm z odzysku 50,00 m2 23 rozebranie i ułożenie kostki kamiennej nieregularnej do 14cm z odzysku 20,00 m2 24 ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych nowych grubości 10cm 275,00 m2 b/ dla Zadania nr 2 Lp. Rodzaj robót Orientacyjna (szacunkowa) ilość robót Jednostka miary 1 remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej 20,00 t 2 mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej grub. 10cm 500,00 m2 3 ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grub. 5cm w-wa wiążąca 1000,00 m2 4 ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grub. 5cm 1000,00 m2 5 mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa wiążąca) grubości 5cm 3000,00 m2 6 mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grubości 5cm 3000,00 m2 7 cięcie piłą nawierzchni bitumicznej grubości 6-10cm 2000,00 m 8 frezowanie nawierzchni bitumicznej grubości 10cm 3000,00 m2 9 wyrównanie nawierzchni masą asfaltową na zimno 0,50 t 10 regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych 60,00 szt. 11 regulacja pionowa krat włazów kanałowych 35,00 szt. 12 regulacja pionowa krat studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych mineralno-asfaltową 28,00 szt. 13 remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym 5,00 t 14 wyrównanie nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym (bez wycinania) 20,00 t 15 plantowanie poboczy 300,00 m2 16 wypełnienie szczelin w nawierzchni bitumicznej 800,00 m 17 rozebranie i ułożenie krawężnika betonowego 15x30cm z wymianą na nowy na ławie betonowej z oporem 300,00 m 18 mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kategorii IV-ej na głębokość 20cm 300,00 m2 19 mechaniczne wykonanie podbudowy z żużla stalowniczego (wielkopiecowego) o grubości w-wy 20cm 300,00 m2 20 ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej 300,00 m2 21 ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej 100,00 m2 22 rozebranie i ułożenie kostki kamiennej rzędowej 14cm do 19cm z odzysku 300,00 m2 23 rozebranie i ułożenie kostki kamiennej nieregularnej do 14cm z odzysku 100,00 m2 24 ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych nowych grubości 10cm 250,00 m2 b/ dla Zadania nr 3 Lp. Rodzaj robót Orientacyjna (szacunkowa) ilość robót Jednostka miary 1 remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej 50,00 t 2 mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej grub. 10cm 300,00 m2 3 ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grub. 5cm w-wa wiążąca 300,00 m2 4 ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grub. 5cm 300,00 m2 5 mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa wiążąca) grubości 5cm 8000,00 m2 6 mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grubości 5cm 8000,00 m2 7 cięcie piłą nawierzchni bitumicznej grubości 6-10cm 1000,00 m 8 frezowanie nawierzchni bitumicznej grubości 10cm 8000,00 m2 9 wyrównanie nawierzchni masą asfaltową na zimno 2,00 t 10 regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych 40,00 szt. 11 regulacja pionowa krat włazów kanałowych 15,00 szt. 12 regulacja pionowa krat studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych mineralno-asfaltową 15,00 szt. 13 remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym 110,00 t 14 wyrównanie nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym (bez wycinania) 200,00 t 15 plantowanie poboczy 5000,00 m2 16 wypełnienie szczelin w nawierzchni bitumicznej 5500,00 m 17 rozebranie i ułożenie krawężnika betonowego 15x30cm z wymianą na nowy na ławie betonowej z oporem 500,00 m 18 mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kategorii IV-ej na głębokość 20cm 500,00 m2 19 mechaniczne wykonanie podbudowy z żużla stalowniczego (wielkopiecowego) o grubości w-wy 20cm 500,00 m2 20 ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej 500,00 m2 21 ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej 50,00 m2 22 rozebranie i ułożenie kostki kamiennej rzędowej 14cm do 19cm z odzysku 100,00 m2 23 rozebranie i ułożenie kostki kamiennej nieregularnej do 14cm z odzysku 1000,00 m2 24 ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych nowych grubości 10cm 1000,00 m2 Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym należy dokonać ich prawidłowego oznakowania, które musi być zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r, Nr 220, poz. 2181 z późn. zm). 5. Podane wyżej ilości robót są orientacyjne (szacunkowe), co oznacza że ich faktyczne ilości mogą odbiegać od założeń, gdyż zlecanie robót odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych robót danego rodzaju i cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy, do wysokości łącznej ceny ofertowej wskazanej w formularzu ofertowym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej kwocie: a) Zadanie nr 1 - 20.000,00 zł, b) Zadanie nr 2 - 20.000,00 zł, c) Zadanie nr 3 - 60.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego - tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c. kwotę gwarancji, d. okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą), e. oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek zatrzymania wadium wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Powyższe zapisy stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust 6 pkt 2 i 5 ustawy 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getinbank O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - pok. nr 14 - Dział Zamówień Publicznych), a kopię wadium dołączyć do oferty. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty remontowe nawierzchni jezdni dróg i ulic z mieszanek mineralno-bitumicznych na łączną wartość co najmniej: - 600.000,00 zł brutto - w odniesieniu do Zadania nr 1, - 600.000,00 zł brutto - w odniesieniu do Zadania nr 2, - 2.000.000,00 zł brutto - w odniesieniu do Zadania nr 3, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, w szczególności co najmniej: - jednym walcem statycznym, - jednym rozściełaczem masy bitumicznej, - jednym kotłem do produkcji asfaltu lanego, - jedną frezarką do nawierzchni bitumicznej. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa stosownie do przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późń. zm.); Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem niżej określonych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, 2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenie propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany umowy nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Jakiekolwiek zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - pok. nr 14 - DZiał Zamówień Publicznych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - pok. nr 14 - Dział Zamówień Publicznych).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: środki finanasowe własne, zapewnione przez Radę Miejską w Bytomiu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach gminnych w obrębach: Górniki, Stolarzowice, Sucha Góra, Miechowice, Karb, Bobrek, Stroszek, Os. Na Wzgórzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach gminnych w obrębach: Górniki, Stolarzowice, Sucha Góra, Miechowice, Karb, Bobrek, Stroszek, Os. Na Wzgórzu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach gminnych w obrębach: Centrum, Rozbark, Łagiewniki, Szombierki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach gminnych w obrębach: Centrum, Rozbark, Łagiewniki, Szombierki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach krajowych, wojewódzkich i powiatowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach krajowych, wojewódzkich i powiatowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.