eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dzierżawa urządzeń kopiujących - kserokopiarek w ilości 30 szt. dla Sądu Okręgowego w Katowicach na okres 36 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-09

Katowice: Dzierżawa urządzeń kopiujących - kserokopiarek w ilości 30 szt. dla Sądu Okręgowego w Katowicach na okres 36 miesięcy
Numer ogłoszenia: 40322 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Katowicach , ul. Francuska 38, 40-028 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6070169, faks 032 6070593.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa urządzeń kopiujących - kserokopiarek w ilości 30 szt. dla Sądu Okręgowego w Katowicach na okres 36 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa urządzeń kopiujących - kserokopiarek w ilości 30 szt. dla Sądu Okręgowego w Katowicach na okres 36 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 3a do SIWZ - Wykaz miejsc do instalowania oraz minimalnych parametrów technicznych dzierżawionych urządzeń. Załącznik nr 3 oraz 3a do SIWZ stanowi integralną część SIWZ. Brak wypełnienia jakiejkolwiek pozycji w wykazie spowoduje odrzucenie oferty. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń kopiujących - kserokopiarek w ilości 30 szt. dla Sądu Okręgowego w Katowicach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje oddanie w dzierżawę Zamawiającemu 30 urządzeń kopiujących - kserokopiarek na okres 36 miesięcy lub do wyczerpania wartości przyszłej umowy. Łączna wartość wynagrodzenia z tytułu dzierżawy uwzględnia: a) dostarczenie i zainstalowanie na własny koszt Wykonawcy, we wskazanych w załączniku nr 3a do SIWZ lokalizacjach urządzeń kopiujących - kserokopiarek o parametrach i na warunkach jak w załączniku nr 3a do SIWZ, b) wykonywanie wszystkich czynności związanych z ich konserwacją oraz naprawą w celu zapewnienia sprawności pracy urządzeń kopiujących - kserokopiarek w całym okresie obowiązywania umowy, c) wykonywanie innych czynności zapewniających prawidłową oraz ciągłą pracę urządzeń kopiujących - kserokopiarek w okresie obowiązywania umowy, d) dostarczenie wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i części do wykonania przewidywanej ilości kopii, za wyjątkiem papieru ksero. Oddane w dzierżawę urządzenia kopiujące - kserokopiarki nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2009 roku. Oferowane urządzenia kopiujące - kserokopiarki muszą być kompletne i po zamontowaniu gotowe do użytkowania bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych zakupów ze strony Zamawiającego. Prognozowana ilość kopii w okresie obowiązywania umowy wyniesie maksymalnie 3 973 000 sztuk w przeliczeniu na format A4, na wszystkie urządzenia kopiujące - kserokopiarki łącznie, będące przedmiotem dzierżawy. Uwaga! Przez format kopii A4 Zamawiający rozumie wykonane kopie w formacie A3 i A4. Zamawiający nie jest w stanie określić ilości procentowej z ogólnej liczby kopii wykonanych w formacie A3, jednak zgodnie z posiadaną wiedzą jest to nie więcej niż 0,5%. Zamawiający określając swoje potrzeby posłużył się danymi za rok 2010. Prognozowana ilość kopii tj. 3 973 000 sztuk służy wyliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę w celu zachowania porównywalności ofert i należy ją traktować jako maksymalną, a jej nie osiągnięcie w okresie realizacji umowy nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Rozliczenie wynagrodzenia z tytułu dzierżawy następować będzie w okresach miesięcznych przy zastosowaniu wzoru: Wartość faktury = (Cj1kn x Nm) + Wartość podatku VAT gdzie: - Cj1kn - cena netto wykonania jednej kopii w formacie A4, stała i niezmienna w całym okresie obowiązywania umowy, - Nm - ilość wykonanych kopii w okresie jednego miesiąca, - wartość podatku VAT. Miejsce świadczenia usługi: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w następujących lokalizacjach: Sąd Okręgowy w Katowicach: a) ul. Francuska 38, b) ul. Andrzeja 16/18, c) ul. Koszarowa 17. Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno-Konsultacyjnych w Katowicach, ul. Mickiewicza 29. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lokalizacji świadczonej usługi wyszczególnionej powyżej będącej przedmiotem umowy. W przypadku zmiany lokalizacji, Wykonawca zobowiązanym jest do zapewnienia dostawy i instalacji urządzeń kopiujących - kserokopiarek na własny koszt. Wykonawca wraz z dostarczonymi urządzeniami kopiującymi - kserokopiarkami winien dostarczyć dla każdego urządzenia kartę charakterystyki tj. specyfikację parametrów. Na etapie dostarczenia urządzeń kopiujących Zamawiający dopuści do eksploatacji urządzenia o roku produkcji 2009 i nowsze. Zamawiający wymaga by dostarczony sprzęt posiadał dokumentację w języku polskim. Prognozowana ilość kopii w okresie obowiązywania umowy wyniesie maksymalnie 3 973 000 sztuk w przeliczeniu na format A4, na wszystkie urządzenia kopiujące - kserokopiarki łącznie, będące przedmiotem dzierżawy. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia przez oferowane urządzenia warunków określonych przez Zamawiającego załączy do oferty następujące dokumenty: a) certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu), b) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - deklaracja zgodności, Wykonawca może zaoferować kserokopiarki o lepszych właściwościach, parametrach i cechach od określonych przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w wysokości do 10% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Przez zakres niezbędny do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na dzierżawie urządzeń kopiujących, o wartości co najmniej 50.000,00 złotych brutto każda. Do wymienionych w wykazie usług Zamawiający żąda załączenia dokumentów potwierdzających, że każda z tych usług została wykonana lub jest wykonywana należycie. Niespełnienie przez Wykonawcę któregokolwiek kryterium oceny spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia spowoduje wykluczenie Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz wskazanych części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji Podwykonawcom (załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów, o którym mowa w pkt VI ppkt 6 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są związane z przyczynami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku podwyższenia lub obniżenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów, o kwotę wynikającą ze zwiększenia lub zmniejszenia stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Francuska 38, 40-028 Katowice pokój nr P.009 Sekcja ds. Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 14:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Francuska 38, 40-028 Katowice pokój nr P.009 Sekcja ds. Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.