eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choczewo › Udzielenie kredytu na finansowanie inwestycji i uzupełnienie niedoboru, na kwotę 1 000 000,00 PLN, na okres 10 lat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Choczewo: Udzielenie kredytu na finansowanie inwestycji i uzupełnienie niedoboru, na kwotę 1 000 000,00 PLN, na okres 10 lat
Numer ogłoszenia: 403126 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo , ul. Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, woj. pomorskie, tel. 058 5723940, faks 058 6763012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.choczewo.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu na finansowanie inwestycji i uzupełnienie niedoboru, na kwotę 1 000 000,00 PLN, na okres 10 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu na finansowanie inwestycji i niedoboru środków finansowych w budżecie, dla Gminy Choczewo, ul. Pierwszych Osadników 17, 84 - 210 Choczewo -kwota kredytu złotówkowego 1 000 000 PLN (jeden milion złotych ) -planowany termin uruchomienia kredytu - 3 dni od daty podpisania umowy z bankiem, -okres kredytowania - od momentu uruchomienia kredytu do końca okresu spłaty, termin spłaty 120 miesięcy z możliwością skrócenia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, pierwsza rata spłaty kredytu w miesiącu styczniu 2011r; -Oprocentowanie - zmienna stawka WIBOR 1M, ustalona na dwa dni przed początkiem okresu obrachunkowego (miesiąca) - w przypadku braku notowań stawki WIBOR 1M za dwa dni przed początkiem miesiąca stosuje się notowanie stawki WIBOR 1M z dnia poprzedzającego dzień, w którym nie wystąpiło notowanie stawki WIBOR 1M, plus stała marża banku określona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; -zabezpieczenie - weksel własny in blanco, -sposób spłaty rat kapitałowych - w 119 równych ratach miesięcznych w kwocie 8 300 PLN każda, płatnych do ostatniego dnia miesiąca, począwszy od dnia 31.01.2011r., ostatnia 120 rata będzie ratą wyrównawczą w kwocie 12 300 PLN, płatną do dnia 30.12.2020r. -sposób spłaty odsetek - w ratach miesięcznych płatnych do ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od 31.01.2010r., ostatnia rata odsetkowa płatna jest do dnia 30.12.2020r., -dopuszcza się możliwość przedterminowej spłaty bez ponoszenia dodatkowych kosztów, -dopuszcza się możliwość uruchomienia mniejszej kwoty kredytu, -odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanego zadłużenia, -prowizja zostanie pobrana w chwili uruchomienia kredytu, -formuła naliczenia odsetek:.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W postępowaniu obowiązuje forma pisemna. Warunki stawiane Wykonawcy przedstawiono poniżej. Złożenie dokumentów określonych w pkt. 5 SIWZ jest równoznaczne ze spełnieniem warunków udziału w postępowaniu. 5.2. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują spełnienie następujących warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności: a) przedmiot działalności musi być zgodny z przedmiotem zamówienia; b) za udokumentowanie spełniania warunku zgodności przedmiotu działalności z przedmiotem zamówienia uznaje się złożenie dokumentów wymienionych w pkt. 6.1.1. SIWZ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny; a) za udokumentowanie spełnienia warunku uznaje się złożenie dokumentów wymienionych w pkt. 6.1.5. SIWZ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) udokumentowanie spełnienia warunku - złożenie dokumentów wymienionych w pkt. 6.1.5., SIWZ, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy PZP, a) udokumentowanie spełnienia warunku (nie podlegania wykluczeniu), należy dokonać przez złożenie dokumentów wymienionych w pkt. 6.1.2.; 6.1.3.; 6.1.4. SIWZ; 5.3. Wykonawca składa oświadczenie mówiące o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22.1 Ustawy PZP tj. posiadaniu niezbędnych uprawnień, posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, nie podlegającym wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. Jeśli oferta wykonawców zostanie wybrana, zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę. 5.5. Zamawiający nie zezwala na powierzenie udzielenia kredytu podwykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualna informacja z Rejestru Karnego albo równoważne oświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, informację dotyczące wszystkich osób uprawomocnionych do reprezentowania podmiotu gospodarczego, nie dotyczy pełnomocników ustanowionych na podstawie przepisów kodeksu cywilnego i kodeksu spółek handlowych; 3) aktualne informacje z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, - załącznik wymagany w przypadku podmiotów zbiorowych 4) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie lub wstrzymania w całości decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doswiadczenie i potencjał do realizacji zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania - art. 22 st. 1 PZP, art. 24 PZP (zał. nr 3); 6.2. Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu zachowania zgodności treści oferty z treścią SIWZ: 1) wypełniony formularz oferty zał. nr 1; 2) umowę regulującą współpracę jeżeli kilka podmiotów występuje wspólnie. W przypadku spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wspólników działających w spółce. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, wraz z umową regulującą współpracę podmiotów. Umowa konsorcjum musi zawierać określenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum, obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz oferowanej gwarancji i rękojmi, oznaczenie podmiotów tworzących konsorcjum z określeniem roli, jaką podmiot spełnia w konsorcjum, zasady reprezentacji, zasady odpowiedzialności, w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej (Art. 369 KC) za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz zakaz dokonywania zmian w umowie konsorcjum bez zgody zamawiającego. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. W przypadku pełnomocnictwa stosowany dokument w oryginale lub potwierdzonej notarialnie kopii należy złożyć w ofercie.; 3) kalkulację ceny oferty zgodnie z załącznikiem nr 2; 4) oświadczenie o informacjach zastrzeżonych jako tajemnica przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - dokument wymagany tylko w przypadku zastrzeżenia części informacji; 5) projekt umowy kredytowej. 6) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 6. składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Dz. U. nr 87, poz. 177, z późń. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.choczewo.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Choczewo, ul. Pierwszych OSadników 17, 84 - 210 Choczewo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat: Urząd Gminy Choczewo, ul. Pierwszych Osadników 17, 84 - 210 Choczewo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.