Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-12
Gdańsk: Dostawa papieru kserograficznego, składanki komputerowej (Zadanie Nr 1) oraz folii i papieru do ploterów atramentowych (Zadanie Nr 2) na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 40308 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru kserograficznego, składanki komputerowej (Zadanie Nr 1) oraz folii i papieru do ploterów atramentowych (Zadanie Nr 2) na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru kserograficznego składanki komputerowej, folii i papieru do ploterów atramentowych.
1.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania:
Zadanie nr 1
Dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku
Zadanie nr 2
Dostawa folii i papieru do ploterów atramentowych na potrzeby urzędu miejskiego w Gdańsku
.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-2, 30.19.40.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) dla Zadania Nr 1:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat zrealizował należycie umowę lub umowy obejmujące sukcesywne dostawy papieru kserograficznego, których wartość w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy wynosiła łącznie co najmniej 150 000 zł brutto.
b) dla Zadania Nr 2:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat zrealizował należycie umowę lub umowy obejmujące sukcesywne dostawy papieru i/lub folii do ploterów atramentowych, których wartość w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy wynosiła łącznie co najmniej 30 000 zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzedu Miejskiego w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pokój 125.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, Sala Obsługi Mieszkańców stanowiska 13-17. Otwarcie ofert: 22.02.2010 r. godz.:12:30 pokój 132 A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiajacy nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
2. Osobą uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku - Katarzyna Tarkowska, tel.(058) 323 61 25, fax (058) 323 64 81 e-mail: k.tarkowska@gdansk.gda.pl, w godz.: 8:00 - 15:30 (w środę 8:00 - 18:00)
3. Sygnatura postępowania: BZP-341-005/WKiO/10/KT.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1
Dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku:
1)papier kserograficzny w ryzach format A3 - min kategoria B, gramatura 80g ? 2 g/m2, min. białość 161 ? 2 CIE- Ryza [500 arkuszy]- 980,
2)papier kserograficzny w ryzach format A4 - min kategoria B, gramatura 80g ? 2 g/m2, min. białość 161 ? 2 CIE - Ryza [500 arkuszy]- 13200
3)papier kserograficzny biały, gramatura 80g/m2, format A0 -Rolka [długość 175 mb +/- 0,5 m; szerokość 914 mm]-5
4)papier kserograficzny biały, gramatura 80g/m2, format A1-Rolka [długość 175 mb +/- 0,5 m; szerokość 594 mm]-5
5)papier kserograficzny, kolor intensywny, gramatura 80g/m2, format A4- Ryza [500 arkuszy]-54
6)Składanka komputerowa 240 ( 1 + 3 ) 6 kopie w różnych kolorach-Karton [900 składanek]-3
7)Składanka komputerowa 240 ( 1 + 3 ), kopie różne kolory, składanka w kartonie Karton [450składanek]-3
8)Składanka komputerowa 240 ( 1 + 4 ), kopie różne kolory, składanka w kartonie Karton [350 składanek]-1
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa folii i papieru do ploterów atramentowych na potrzeby urzędu miejskiego w Gdańsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 Dostawa folii i papieru do ploterów atramentowych na potrzeby urzędu miejskiego w Gdańsku:
1)Folia do ploterów atramentowych: folia poliestrowa, powłoka zewnętrzna idealna do zadruku atramentowego Ink-Jet i Bubble - Jet, powłoka wewnętrzna idealna do kreślenia ręcznego i korekt, dwustronnie matowa, idealnie płaskie podłoże, przezroczystość 40% ( +- 5%), białość CIE: 80 (+- 5%) stabilna wymiarowo, nadająca się do wydruków kolorowych CAD / GIS, bardzo trwała i odporna na odkształcenia, odporna termicznie -Rolka [szer. 914mm, grubość 125 mikr., długość 20m,]-100
2)Papier do ploterów atramentowych: gramatura 90g/m2, powłoka zewnętrzna do zadruku atramentowego Ink - Jet i Bubble - Jet, przezroczystość 92% (+- 5%), objętość -1,33 cm3/g (+- 5%), białość CIE: 157(+- 5%), wysoka gładkość, niesmużący, odporny termicznie i bardzo trwały-Rolka [ szerokość 914 mm, długość 100m]-100
3) Papier do ploterów atramentowych: gramatura 90g/m2, powłoka zewnętrzna do zadruku atramentowego Ink - Jet i Bubble - Jet, przezroczystość 92% (+- 5%), objętość -1,33 cm3/g (+- 5%), białość CIE: 157(+- 5%), wysoka gładkość, niesmużący,odporny termicznie i bardzo trwały - Rolka [ szerokość 914 mm, długość 20m]-40
4) Papier do ploterów atramentowych: gramatura 90g/m2, gramatura 90g/m2, papier do wydruków atramentowych czarno - białych i kolorowych (Premium Grade), powłoka zewnętrzna do zadruku atramentowego Ink - Jet i Bubble - Jet, przezroczystość - 94% (+- 5%), objętość -1,30 cm3/g (+- 5%), białość CIE: 157(+- 5%), wysoka gładkość, niesmużący, odporny termicznie - Rolka[szerokość 914 mm, długość 45m]- 30
5)Papier do ploterów atramentowych: gramatura 90g/m2, papier do wydruków atramentowych czarno - białych i kolorowych (Premium Grade),powłoka zewnętrzna do zadruku atramentowego Ink - Jet i Bubble - Jet, przezroczystość - 94%(+- 5%), objętość 1,30 cm3/g (+- 5%), białość CIE:157(+- 5%), wysoka gładkość, niesmużący, odporny termicznie - Rolka [szerokość 1100 mm, długość 50m]-50.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.40.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie czynności eksploatacyjnych, konserwacyjnych i prowadzenia ruchu urządzeń oświetlenia drogowego zlokalizowanego w ciągu dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Gdańsk Rejon w Gdańsku
- "Koszenie roślinności zielnej i tarniny oraz wywóz i utylizacja biomasy w rezerwacie przyrody "Miłachowo".
- Bezpłatne leczenia wolno bytujących kotów w mieście Gdańsku dzielnica Nowy Port objętych projektem Budżetu Obywatelskiego.
- Wykonanie nasadzeń drzew w ciągu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części
- Przeniesienie fragmentu bramy wjazdowej do parku w Dolinie Królewskiej w Gdańsku wraz z jego zabezpieczeniem na czas przeniesienia i odtworzenie nieistniejącej części bramy
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby WIOŚ w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-2200-26/24 DOSTAWA PAPIERU KSERO, KOPERT, ART. BIUROWYCH
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- 33/ZP/2024 Dostawa papieru i kopert oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- 38/PA/2024 Sukcesywne dostawy papieru ksero format A3 i A4 dla Spółki ADM
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
więcej: Przybory kreślarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.