eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › CzęśćI-Dostarczenie etui na wizytówki i klucze,zestawów turystycznych,zawieszek,opakowań, plecaków,artykułów odzieżowych z nadrukiem logo finansowanych ze SchematuIIPomocyTechnicznejProgramuRozwojuObszarówWiejskich na lata 2007-2013. CzęśćII-Dostarczenie teczek kartonowych oraz notesów z nadrukiem logo finansowanych ze SchematuII... CzęśćIII-Dostarczenie teczek kartonowych,brulionów,toreb papierowych i płóciennych,kubków, balonów,koszulek,długopisów,przyborników,pamięci USB oraz czapek w ramach Programu OperacyjnegoZrównoważonyRozwójSektoraRybołówstwaI nadbrzeżnychObszarówRybackich2007-20

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-09

Opole: CzęśćI-Dostarczenie etui na wizytówki i klucze,zestawów turystycznych,zawieszek,opakowań, plecaków,artykułów odzieżowych z nadrukiem logo finansowanych ze SchematuIIPomocyTechnicznejProgramuRozwojuObszarówWiejskich na lata 2007-2013. CzęśćII-Dostarczenie teczek kartonowych oraz notesów z nadrukiem logo finansowanych ze SchematuII... CzęśćIII-Dostarczenie teczek kartonowych,brulionów,toreb papierowych i płóciennych,kubków, balonów,koszulek,długopisów,przyborników,pamięci USB oraz czapek w ramach Programu OperacyjnegoZrównoważonyRozwójSektoraRybołówstwaI nadbrzeżnychObszarówRybackich2007-20
Numer ogłoszenia: 402954 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, faks 077 5416411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwo.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CzęśćI-Dostarczenie etui na wizytówki i klucze,zestawów turystycznych,zawieszek,opakowań, plecaków,artykułów odzieżowych z nadrukiem logo finansowanych ze SchematuIIPomocyTechnicznejProgramuRozwojuObszarówWiejskich na lata 2007-2013. CzęśćII-Dostarczenie teczek kartonowych oraz notesów z nadrukiem logo finansowanych ze SchematuII... CzęśćIII-Dostarczenie teczek kartonowych,brulionów,toreb papierowych i płóciennych,kubków, balonów,koszulek,długopisów,przyborników,pamięci USB oraz czapek w ramach Programu OperacyjnegoZrównoważonyRozwójSektoraRybołówstwaI nadbrzeżnychObszarówRybackich2007-20.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Dostarczenie etui na wizytówki i klucze, zestawów turystycznych, zawieszek, opakowań, plecaków, artykułów odzieżowych z nadrukiem logo finansowanych ze Schematu II Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Część II -Dostarczenie teczek kartonowych oraz notesów z nadrukiem logo finansowanych ze Schematu II Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Część III - Dostarczenie teczek kartonowych, brulionów, toreb papierowych i płóciennych, kubków, balonów, koszulek, długopisów, przyborników, pamięci USB oraz czapek w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia znajdują się w osobnych załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - odpowiednio dla: części I, części II, części III.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy niniejszego postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz oświadczenia o spełnieniu warunku, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w przypadku gdy (część I /część II / część III): 1.wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy (zdarzenia losowe np. wichura, pożar, powódź, wypadek drogowy itp.), nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji umowy; 2.zmienią się dane teleadresowe Zamawiającego, realizacja przedmiotu umowy nastąpi do innego wskazanego miejsca /na terenie miasta Opola/; 3.nastąpi ustawowa zmiany stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa, przy czym stałą kwotą będzie kwota netto o której mowa w zapisach umowy; 4.nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dot. względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy lub zmniejszyć przedmiot umowy do 30 % jego wartości brutto, o której mowa w zapisach umowy; 5.wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. 3.Zmiana osób przewidzianych do odbioru przedmiotu umowy nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umwo.opole.pl/bip/index.php?id=1077
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych DOA, pok. 136 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych DOA, pok. 136 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I i część II - Dostawa współfinansowana będzie ze środków UE: Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Schematu II Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Część III - koszt zamówienia współfinansowany będzie ze środków UE - Europejski Fundusz Rybacki w ramach Pomocy technicznej Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Dostarczenie etui na wizytówki i klucze, zestawów turystycznych, zawieszek, opakowań, plecaków, artykułów odzieżowych z nadrukiem logo finansowanych ze Schematu II Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Dostarczenie etui na wizytówki i klucze, zestawów turystycznych, zawieszek, opakowań, plecaków, artykułów odzieżowych z nadrukiem logo finansowanych ze Schematu II Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w osobnym załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - odpowiednio dla: części I.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II -Dostarczenie teczek kartonowych oraz notesów z nadrukiem logo finansowanych ze Schematu II Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II -Dostarczenie teczek kartonowych oraz notesów z nadrukiem logo finansowanych ze Schematu II Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w osobnym załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - odpowiednio dla: części II.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Dostarczenie teczek kartonowych, brulionów, toreb papierowych i płóciennych, kubków, balonów, koszulek, długopisów, przyborników, pamięci USB oraz czapek w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Dostarczenie teczek kartonowych, brulionów, toreb papierowych i płóciennych, kubków, balonów, koszulek, długopisów, przyborników, pamięci USB oraz czapek w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w osobnym załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - odpowiednio dla: części III.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.