eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerniewice › Budowa kanalizacji sanitarnej w Czerniewicach ul. Łąkowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-28

Czerniewice: Budowa kanalizacji sanitarnej w Czerniewicach ul. Łąkowa
Numer ogłoszenia: 40293 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerniewice, ul. Mazowiecka 42, 97-216 Czerniewice, woj. łódzkie, tel. 044 7104044, fax 044 7104010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina@czerniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Czerniewicach ul. Łąkowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Czerniewicach ul. Łąkowa zakresie: - kanał grawitacyjny z rur PVC Ø 200 - 75,5 m, - kanał tłoczny z rur PVC Ø 90 - 121,5 m, - przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø 160 - 6 szt. o łącznej długości 81,0 m. - wykonanie przepompowni ścieków . Inwestycja służy w 100 % infrastrukturze towarzyszącej budownictwu mieszkaniowemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją stanowi załącznik nr 5, 6 i 7 do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum cztery zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia ( każda z robót o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł). Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonali prace w tym okresie, 3) dysponują co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane ze stażem co najmniej 3 lat w specjalności: - sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, który podejmie się pełnienia funkcji kierownika budowy, podpisując stosowne oświadczenie w formie wypełnionego załącznika nr 3.1. 4) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie: spełnia - nie spełnia Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udokumentowania spełnienia wymogów warunków oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy ( wzór zał.1), 2) Oświadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ( wzór zał.2) 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (wzór zał. Nr 3) 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają takich uprawnień takie jak: Kierownik budowy: - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( przypadku konsorcjum - warunek dotyczy Lidera).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czerniewice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy w czerniewicach ul. Mazowiecka 42 ( pokój nr 10).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Czerniewicach 97-216 czerniewice ul. Mazowiecka 42 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.