eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Remont cząstkowy bitumicznych nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2011 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-03

Wieliczka: Remont cząstkowy bitumicznych nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 40289 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce , ul. Limanowskiego 32, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 250 11 90, 278 20 10, faks 12 278 20 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy bitumicznych nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2011 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy bitumicznych nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2011 r. z podziałem na dwa zadania- dwie części zamówienia: Część I zamówienia - Zadanie nr 1: Wieliczka, Czarnochowice, Zabawa, Sułków, Mała Wieś, Strumiany, Śledziejowice, Kokotów, Węgrzce Wielkie, Grabie, Brzegi Remont cząstkowy nawierzchni dróg i ulic obejmować będzie: 1.wypełnienie ubytków i wybojów w nawierzchni bitumicznej asfaltobetonem na grubość 5 cm, obcinanie krawędzi, uzupełnianie kruszywem lub recykliną asfaltową do głębokości 5 cm z posmarowaniem krawędzi asfaltem oraz skropieniem złączy - 820 m2 2.wypełnienie ubytków i wybojów w nawierzchni asfaltem lanym twardoplastycznym na grubość 4 cm, obcinanie krawędzi, uzupełnianie kruszywem lub recykliną asfaltową do głębokości 4 cm z posmarowaniem krawędzi asfaltem oraz skropieniem złączy - 260 m2 Część II zamówienia - Zadanie nr 2: Golkowice, Podstolice, Sygneczów, Grabówki, Siercza, Rożnowa, Lednica Górna, Chorągwica, Mietniów, Pawlikowice, Janowice, Koźmice Wielkie, Koźmice Małe, Raciborsko, Dobranowice, Grajów, Jankówka, Gorzków, Byszyce Remont cząstkowy nawierzchni dróg i ulic obejmować będzie: 1.wypełnienie ubytków i wybojów w nawierzchni bitumicznej asfaltobetonem na grubość 5 cm, obcinanie krawędzi, uzupełnianie kruszywem lub recykliną asfaltową do głębokości 5 cm z posmarowaniem krawędzi asfaltem oraz skropieniem złączy - 820 m2 2.wypełnienie ubytków i wybojów w nawierzchni asfaltem lanym twardoplastycznym na grubość 4 cm, obcinanie krawędzi, uzupełnianie kruszywem lub recykliną asfaltową do głębokości 4 cm z posmarowaniem krawędzi asfaltem oraz skropieniem złączy - 260 m2 Zakres robót to remont cząstkowy odcinków dróg, każdorazowo uzgodniony z Inwestorem. Termin przystąpienia do realizacji prac w ciągu 24 godzin od powzięcia informacji od Zmawiającego. Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach niegorszych niż opisane. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonane roboty na okres 12 miesięcy od daty odbioru końcowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 lat od dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie, bądź wykonaniu nowej nawierzchni drogowej, lub ciągów pieszych o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł na każdą część zamówienia. W przypadku składania ofert na dwie części zamówienia Wykonawca musi udokumentować wykonanie min. dwóch robót budowlanych polegających na remoncie, bądź wykonaniu nowej nawierzchni drogowej, lub ciągów pieszych o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł każda lub minimum jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie, bądź wykonaniu nowej nawierzchni drogowej, lub ciągów pieszych o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 140 000 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: złożył dokumenty potwierdzające spełnianie warunków/ nie złożył dokumentów potwierdzających spełnianie warunków

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować dysponowanie na każdą część zamówienia jednym kotłem do transportu mieszanki asfaltu lanego, jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia - musi udokumentować dysponowanie minimum dwoma kotłami do transportu mieszanki asfaltu lanego UWAGA! Dopuszcza się składanie ofert przez Wykonawców równocześnie na dwie części zamówienia - dwa zadania pod warunkiem, że roboty będą obowiązkowo prowadzone jednocześnie na dwóch częściach zamówienia - dwóch zadaniach. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: złożył dokumenty potwierdzające spełnianie warunków/ nie złożył dokumentów potwierdzających spełnianie warunków

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kartę tytułowa oferty - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 2 do SIWZ. Oświadczenie o udzieleniu 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 6 do SIWZ. Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 7 do SIWZ. Kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku (art. 144 ust. 1 uPzp): a)zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy lub Zamawiającego, b)prośby Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców, c)zmiany kierownika budowy, w przypadkach uzasadnionych przez Wykonawcę (np. choroba, śmierć, utrata uprawnień, braku przynależności do stosownej Izby), d)zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z niekorzystnych warunków atmosferycznych e)zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji), f)zmniejszenie ilości zamówienia wynikające z faktu, iż realizacja tej części stała się dla zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie. W przypadku rozliczenia w formie kosztorysowej może ulec zmianie kwota umowy zgodnie z kosztorysem powykonawczym, g)zmiany technologii lub zastosowania materiałów dokonanych przez Zamawiającego, h)wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce, ul. Limanowskiego 32, 32-020 Wieliczka, tel/fax 12 278-20-10, 250-11-90 w godz. 08:00 - 16:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 10:20, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1 32-020 Wieliczka, sekretariat Burmistrza.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy bitumicznych nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2011 roku Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy bitumicznych nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2011 r. z podziałem na dwa zadania- dwie części zamówienia: Część I zamówienia - Zadanie nr 1: Wieliczka, Czarnochowice, Zabawa, Sułków, Mała Wieś, Strumiany, Śledziejowice, Kokotów, Węgrzce Wielkie, Grabie, Brzegi Remont cząstkowy nawierzchni dróg i ulic obejmować będzie: 1.wypełnienie ubytków i wybojów w nawierzchni bitumicznej asfaltobetonem na grubość 5 cm, obcinanie krawędzi, uzupełnianie kruszywem lub recykliną asfaltową do głębokości 5 cm z posmarowaniem krawędzi asfaltem oraz skropieniem złączy - 820 m2 2.wypełnienie ubytków i wybojów w nawierzchni asfaltem lanym twardoplastycznym na grubość 4 cm, obcinanie krawędzi, uzupełnianie kruszywem lub recykliną asfaltową do głębokości 4 cm z posmarowaniem krawędzi asfaltem oraz skropieniem złączy - 260 m2 Zakres robót to remont cząstkowy odcinków dróg, każdorazowo uzgodniony z Inwestorem. Termin przystąpienia do realizacji prac w ciągu 24 godzin od powzięcia informacji od Zmawiającego. Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. UWAGA! Dopuszcza się składanie ofert przez Wykonawców równocześnie na dwie części zamówienia - dwa zadania pod warunkiem, że roboty będą obowiązkowo prowadzone jednocześnie na dwóch częściach zamówienia - dwóch zadaniach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy bitumicznych nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2011 roku Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy bitumicznych nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2011 r. z podziałem na dwa zadania- dwie części zamówienia:Część II zamówienia - Zadanie nr 2: Golkowice, Podstolice, Sygneczów, Grabówki, Siercza, Rożnowa, Lednica Górna, Chorągwica, Mietniów, Pawlikowice, Janowice, Koźmice Wielkie, Koźmice Małe, Raciborsko, Dobranowice, Grajów, Jankówka, Gorzków, Byszyce Remont cząstkowy nawierzchni dróg i ulic obejmować będzie: 1.wypełnienie ubytków i wybojów w nawierzchni bitumicznej asfaltobetonem na grubość 5 cm, obcinanie krawędzi, uzupełnianie kruszywem lub recykliną asfaltową do głębokości 5 cm z posmarowaniem krawędzi asfaltem oraz skropieniem złączy - 820 m2 2.wypełnienie ubytków i wybojów w nawierzchni asfaltem lanym twardoplastycznym na grubość 4 cm, obcinanie krawędzi, uzupełnianie kruszywem lub recykliną asfaltową do głębokości 4 cm z posmarowaniem krawędzi asfaltem oraz skropieniem złączy - 260 m2 Zakres robót to remont cząstkowy odcinków dróg, każdorazowo uzgodniony z Inwestorem. Termin przystąpienia do realizacji prac w ciągu 24 godzin od powzięcia informacji od Zmawiającego. Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.UWAGA! Dopuszcza się składanie ofert przez Wykonawców równocześnie na dwie części zamówienia - dwa zadania pod warunkiem, że roboty będą obowiązkowo prowadzone jednocześnie na dwóch częściach zamówienia - dwóch zadaniach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.