eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębno › Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach Włościańskiej, Pułaskiego i Piasecznej w Dębnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Dębno: Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach Włościańskiej, Pułaskiego i Piasecznej w Dębnie
Numer ogłoszenia: 402768 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębno , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7603001 do 4, faks 095 7602030.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debno.com.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach Włościańskiej, Pułaskiego i Piasecznej w Dębnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie: a) Przepompowni ścieków P4 - 1kpl , b) Rurociągu tłocznego z rur PE fi90mm, na odc. od P4 do S97 o długości 436,3m, c) Kolektora kanalizacji sanitarnej z rur PCV fi200mm, na odc. od PS4 do S1 i S1 do S18, o łącznej długości 181,2m, w ul. Włościańskiej, d) Kolektora kanalizacji sanitarnej z rur PCV fi200mm, na odc. od S15 do S66, o łącznej długości 206,7m, w ul. Pułaskiego, e) Kolektora kanalizacji sanitarnej z rur PCV fi200mm, na odc. od S59 do S73 o łącznej długości 146,6m, w ul. Piasecznej, f) Kolektora kanalizacji sanitarnej z rur PCV fi200mm, na odc. od S82 do S97 o łącznej długości 299,4m, w ul. Piasecznej, g) Przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi160mm, szt.17, na odcinkach od studni rewizyjnej do granic posesji prywatnych, o długości całkowitej ok.53m. Szczegółowy zakres robót określony jest w dołączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej siwz) i załączonej do niej dokumentacji projektowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 6.000,00-zł. w terminie do 15.12.2009r. do godz. 11:00 . Nie spełnienie przez Wykonawcę warunków uczestniczenia w postępowaniu skutkować będzie zatrzymaniem wadium wraz z odsetkami

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 uPzp. a także spełniają warunki minimalne: 1.1. Dysponują osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, praktykę oraz aktualny wpis o przynależności do Izby Inżynierów, 1.2. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, przynajmniej dwie budowy sieci kanalizacji sanitarnej składających się każda z rurociągu kanalizacyjnego grawitacyjnego oraz rurociągu tłocznego oraz przynajmniej w jednym zadaniu min. jednej przepompowni ścieków. 2. Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę n/w dokumentów:.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Dowód wniesienia wadium jak w ust.8 pkt 8.2. siwz. 2.2. Oświadczenie wg załącznika nr 2 do siwz - złożone odrębnie przez każdego z Wykonawców (składających ofertę w ramach konsorcjum, ale tylko w sytuacji, jeżeli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie) lub złożone wspólnie (w takim przypadku oświadczenie musi być podpisane przez Pełnomocnika lub osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców). 2.3. Charakterystyka firmy wg załącznika nr 4 do siwz ze wskazaniem osób, które z ramienia Wykonawcya będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - patrz ust.5 pkt 5.1. ppkt a) siwz oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób wskazanych w tym załączniku, jeżeli dotyczy. 2.4. Wykaz wg załącznika nr 5 do siwz, w którym należy podać wykonane roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, zakresu wykonanych robót oraz dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - patrz ust.5 pkt 5.1. ppkt b) siwz. 2.5. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debno.com.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest Andrzej Paluch, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-14:00. Cena formularza siwz w wersji drukowanej 24,-zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 10:45, miejsce: siedziba Zamawiającego, budynek A, sekretariat-pokój nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.