eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › usługa polegająca na wykonaniu dla Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście inwentaryzacji architektoniczno-budowlanych nieruchomości Gminnych i Wspólnot Mieszkaniowych położonych w Łodzi z podziałem na 10 odrębnych Zadań .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-03

Łódź: usługa polegająca na wykonaniu dla Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście inwentaryzacji architektoniczno-budowlanych nieruchomości Gminnych i Wspólnot Mieszkaniowych położonych w Łodzi z podziałem na 10 odrębnych Zadań .
Numer ogłoszenia: 402696 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście , ul. Piotrkowska 86, 90-103 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 630 08 06, faks 42 630 08 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.azk.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa polegająca na wykonaniu dla Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście inwentaryzacji architektoniczno-budowlanych nieruchomości Gminnych i Wspólnot Mieszkaniowych położonych w Łodzi z podziałem na 10 odrębnych Zadań ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I i II - dotyczy opracowania dokumentacji technicznej w zakresie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej dla potrzeb I wykupu w nieruchomościach położonych w Łodzi zgodnie z wykazem adresowym stanowiącym załącznik nr 2.1 i 2.2 do Siwz; ZADANIE od III do X- dotyczy opracowania dokumentacji technicznej w zakresie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej w nieruchomościach położonych w Łodzi zgodnie z wykazem adresowym stanowiącym załącznik od nr 2.3 do nr 2.10 do Siwz; 3.1 DLA ZADANIA Nr I i II 3.1.1. wykonanie planu sytuacyjnego nieruchomości , informacji o działce ze strony internetowej MODGIK w Łodzi , 3.1.2. dokonanie oględzin budynku (budynków) i opisu stanu technicznego wraz ze spisem zawartości dokumentacji, 3.1.3.dokonanie pomiarów z natury wszystkich pomieszczeń znajdujących się w inwentaryzowanych budynkach łącznie z prześwitami bramowymi i częściami wspólnymi (powierzchnia) oraz podaniem ich wysokości 3.1.4. wykonanie rysunków w skali 1:100 3.1.5.wykonanie rzutów poszczególnych kondygnacji z podaniem nr. lokalu, nazwy pomieszczenia, powierzchni użytkowej 3.1.6. wykonanie rzutów dachu z naniesieniem kominów 3.1.7. zaznaczenie podłączeń do przewodów na wszystkich sporządzonych rzutach 3.1.8. wykonanie przekroi, elewacje - wszystkie widoczne wraz ze zdjęciami 3.1.9.wydzielenie wszystkich samodzielnych lokali wraz z oznaczeniem ich kolorami na sporządzonych rzutach, 3.1.10. wykonanie tabelarycznego zestawienia powierzchni lokali użytkowych i mieszkalnych z zaznaczeniem powierzchni mieszkalnej, policzenie udziałów w nieruchomości wspólnej wyrażonych ułamkiem zwykłym i dziesiętnym - załącznik tabelaryczny nr 12 do siwz 3.1.11.wykonanie tabelarycznego zestawienia powierzchni wspólnej i komunikacyjnej inwentaryzowanych budynków - załącznik tabelaryczny nr 13 do siwz, 3.1.12. zaznaczenie zaniżonych wysokości (0-140, 140-220, 220-powyżej), 3.1.13. wykonanie pomiarów wg. wskazanych norm, 3.1.14 Prace dodatkowe: 3.1.14.1 oświadczenia i analiza samodzielności lokali z uzasadnieniem wraz z podaniem czynności niezbędnych do dostosowania lokali niesamodzielnych do samodzielności w celu uzyskania dla nich zaświadczeń tę samodzielność potwierdzających, 3.1.14.2. uzyskanie zaświadczeń o samodzielności lokali gminnych. 3.2 DLA ZADANIA od Nr III do Nr X. 3.2.1 wykonanie planu sytuacyjnego nieruchomości , informacji o działce ze strony internetowej MODGIK w Łodzi , 3.2.2.dokonanie oględzin budynku (budynków) i opisu stanu technicznego wraz ze spisem zawartości dokumentacji, 3.2.3. dokonanie pomiarów z natury wszystkich pomieszczeń znajdujących się w inwentaryzowanych budynkach łącznie z prześwitami bramowymi i częściami wspólnymi (powierzchnia) oraz podaniem ich wysokości 3.2.4. wykonanie rysunków w skali 1:100 3.2.5. wykonanie rzutów poszczególnych kondygnacji z podaniem nr. lokalu, nazwy pomieszczenia, powierzchni użytkowej 3.2.6. wykonanie rzutów dachu z naniesieniem kominów 3.2.7. zaznaczenie podłączeń do przewodów na wszystkich sporządzonych rzutach 3.2.8. wykonanie przekroi, elewacje - wszystkie widoczne wraz ze zdjęciami 3.2.9.wydzielenie wszystkich samodzielnych lokali wraz z oznaczeniem ich kolorami na sporządzonych rzutach, 3.2.10. wykonanie tabelarycznego zestawienia powierzchni lokali użytkowych i mieszkalnych z zaznaczeniem powierzchni mieszkalnej, policzenie udziałów w nieruchomości wspólnej wyrażonych ułamkiem zwykłym i dziesiętnym - załącznik tabelaryczny nr 12 do siwz 3.2.11.wykonanie tabelarycznego zestawienia powierzchni wspólnej i komunikacyjnej inwentaryzowanych budynków - załącznik tabelaryczny nr 13 do siwz, 3.2.12. zaznaczenie zaniżonych wysokości (0-140, 140-220, 220-powyżej), 3.2.13. wykonanie pomiarów wg. wskazanych norm, 3.2.14. Prace dodatkowe: 3.2.14.1. sprawdzenie zgodności aktów notarialnych z faktycznym stanem prawnym oraz wykonanymi pomiarami lokali a także w postaci wniosków wskazanie do wykonania niezbędnych czynności w celu skorygowania błędów w aktach notarialnych lokali wyodrębnionych, 3.2.14.2 oświadczenia i analiza samodzielności lokali z uzasadnieniem wraz z podaniem czynności niezbędnych do dostosowania lokali niesamodzielnych do samodzielności w celu uzyskania dla nich zaświadczeń tę samodzielność potwierdzających, 3.2.14.3. uzyskanie zaświadczeń o samodzielności lokali gminnych. 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i trybu projektowania dla ZADAŃ I - V. 4.1.1 Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona w oparciu o : a) ustawę z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r Nr 156 poz.1118 z późniejszymi zmianami.), b) ustawę z dnia 21 czerwca 2001r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego ( Dz. U. z 2001 Nr 71 poz.733 z późniejszymi zmianami). 4.1.2 Dla nieruchomości, w których nie dokonano wykupu - są własnością Gminy Łódź, inwentaryzacje należy przeprowadzić zgodnie z normą PN - ISO9836-1997. 4.1.3 Dla nieruchomości, w których rozpoczęto sprzedaż lokali - Wspólnoty Mieszkaniowe, inwentaryzacje należy przeprowadzić zgodnie z normą PN - 701B - 0236. 4.2.Przedmiot zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu w 4 egzemplarzach z wykazem opracowań, poświadczeniami najemców o dokonanym pomiarze w formie papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej, na nośniku CD, w formacie dwg pdf, doc , xls, oraz plik w formacie źródłowym dla programu AUTOCAD. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru. 6. Wykonawcy przed złożeniem ofert powinni dokonać oględzin nieruchomości objętych zamówieniem celem szczegółowego zapoznania się z aktualnym stanem technicznym budynku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z zapisem art. 45 ust. 2 i 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium dla każdego Zadania osobno tj.: - dla ZADANIA I - w wysokości: 200 zł (słownie: dwieście zł 00/100), - dla ZADANIA II - w wysokości: 250 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt zł 00/100), - dla ZADANIA III - w wysokości: 550 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt zł 00/100), - dla ZADANIA IV - w wysokości 700 zł (słownie: siedemset zł 00/100), - dla ZADANIA V - w wysokości: 670 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt zł 00/100), - dla ZADANIA VI - w wysokości: 500 zł (słownie: pięćset zł 00/100), - dla ZADANIA VII - w wysokości: 650 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt zł 00/100), - dla ZADANIA VIII - w wysokości: 530 zł (słownie: pięćset trzydzieści zł 00/100), - dla ZADANIA IX - w wysokości 570 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt zł 00/100), - dla ZADANIA X - w wysokości: 640 zł (słownie: sześćset czterdzieści zł 00/100), Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert ,przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego . 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Getin Bank SA nr rachunku 35 1560 0013 2376 1236 0000 0005, z dopiskiem na przelewie: Wadium - inwentaryzacja - Zadanie nr ......... 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie wykonania głównych usług objętych przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z załączeniem dowodów , że usługi zostały wykonane należycie. W celu spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że wykonał minimum 3 główne usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze będącej przedmiotem zamówienia tj. wykonanie inwentaryzacji dla budynków mieszkalnych lub użytkowych o łącznej kubaturze co najmniej 20 000 m3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania usług objętych zamówieniem. W celu spełniania warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi stosowne uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia w rozumieniu ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 2010 nr 243, póz. 1623 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. Z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami), w specjalności: architektonicznej i/lub konstrukcyjno - budowlanej uprawniające do projektowania i legitymującymi się aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz.394 z późn. zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy, wypełniony formularz podwykonawcy , potwierdzenie wpłaty wadium. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w oryginale) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 9.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy oraz zgodnie z art.144 ust.1 ustawy, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, możliwych do dokonania z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy w zakresie: a. zmiany wynagrodzenia spowodowane okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy np. zmianą wielkości zasobów w trakcie realizacji przyszłej umowy spowodowanych między innymi: zmianą zarządcy nieruchomości , b. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowane okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy np.: okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy m. in. - z powodu działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac z powodu braku dostępu do lokali, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - z powodu przedłużających się procedur administracyjnych mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy, - zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, na pisemny wniosek Wykonawcy, wyłącznie za zgodą Zamawiającego i po aktualizacji terminu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.azk.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście z siedzibą: 90-103 Łódź, ul. Piotrkowska 86, pokój nr 203.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście z siedzibą: 90-103 Łódź, ul. Piotrkowska 86, sekretariat , I piętro pok. nr 205.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.